Στο νοτιότερο άκρο της Αργολίδας, στους Φούρνους Κρανιδίου έγινε η εκκίνηση του δεύτερου διήμερου Πανελληνίου αγώνα Enduro. Ένας σκληρός και κουραστικός αγώνας, που για πρώτη φορά σε διήμερο αγώνα, είχε διαφορετική ροή διαδρομής την δεύτερη μέρα.

Η εκκίνηση και ο τερματισμός έγινε στο γραφικό Χωριό Φούρνοι , με 91 συμμετοχές αγωνιζομένων απ’ όλη την Ελλάδα. Την διοργάνωση του αγώνα την ανέλαβαν το Off Road Team και η νεοσύστατη ΛΕΣΧΗ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΟΣ (ΛΕ.ΜΟ.ΕΡ.) με αρχηγό τον Γιάννη Βόλη, ο οποίος είναι και αγωνιζόμενος στην κατηγορία Βετεράνων. Την χρονομετρήση ανέλαβε η έμπειρη Iron Team. Το όλο εγχείρημα υποστηρίχτηκε δυναμικά από τα μαγαζιά και τους επαγγελματίες της περιοχής, οι οποίοι έβαλαν γερές βάσεις για την συνέχεια. Μεγάλη βοήθεια έδωσαν και τα άτομα της λέσχης, που είχε συγκεντρώσει ο Γιάννης Βόλης, τους αξίζει ένα ευχαριστώ. Η τρεις αναβάτες Δημήτρης Αθανασουλόπουλος, Γιάννης Βόλης και Γιάννης Αποστόλου , αποφάσισαν να μην πάρουν μέρος στον διήμερο αγώνα, λόγω της εμπλοκής τους στην διοργάνωση του αγώνα. Έτσι έχασαν βαθμούς, απέφυγαν όμως γκρίνιες και τυχόν παρεξηγήσεις.

Ο διήμερος αγώνας είχε δυο διαφορετικά πρόσωπα, αλλά κοινή την πέτρα της περιοχής. Τις ειδικές ΜΧ και special test τους χώριζε ένας χωματόδρομος με τον κόσμο να μετακινείται χωρίς ταλαιπωρία, χορταίνοντας θέαμα. Η cross country την δεύτερη μέρα, ήταν διαφορετική και σε διαφορετικό σημείο, λόγο μικρότερου κύκλου. Το επιχείρημα της αντίθετης ροής στέφτηκε με επιτυχία. Σε όλους άρεσε αυτή η ιδέα.

Παρότι σε διήμερο αγώνα την δεύτερη ημέρα οι αναβάτες «τρέχουν» δυο κύκλους, εδώ στους Φούρνους πραγματοποιήθηκαν τρεις κύκλοι, γιατί η διαδρομή ήταν αντίστροφη και υποτίθεται άγνωστη (όσοι είχαν τρέξει στον φιλικό τον Δεκέμβριο την γνώριζαν). Εντυπωσιακό το κορδέλιασμα με τους ψιλούς πασσάλους.

Ο χώρος του Park Ferme μεγάλος και αντάξιος των απαιτήσεων για αγώνα Πανελληνίου. Ο τεχνικός έλεγχος και οι αποφάσεις των αγωνοδικών λειτούργησαν με αυστηρό χαρακτήρα κάτι που δείχνει ότι μπαίνουμε σε Παγκόσμια πρότυπα. Πιστεύω ότι ήταν μια πολύ καλή οργάνωση, με σωστές βάσεις που έδωσε σωστή εικόνα προς τα έξω. Η διαδρομή ήταν πολύ κουραστική με πολύ πέτρα αλλά καλό είναι να υπάρχουν διαφορετικά εδάφη σε κάθε αγώνα. Κάθε αγώνας και διαφορετικός.

1η Ημέρα

Το δυνατό comeback του Τάκη Μανιάτη (#505) με Husaberg FE 550e στην πρώτη θέση της Γενικής και της κατηγορίας του (συνολικό χρόνο ειδικών 33:17:830), δεύτερο Γενικής τον Αδάμο Πράσσο (#1) με KΤΜ EXC 450R (33:37:469) και τρίτο τον Βασίλη Σιαφαρίκα (#8) με Honda CRF 450 (33:47:487).

A1

Μάχη με τα χρονόμετρα με τον Δημήτρη Πρέπα (#4) ΚΤΜ να κερδίζει 5/7 ειδικές και την πρώτη θέση, να ακολουθούν ο Σπαρτιάτης Φώτης Αλεξόπουλος (#14) Honda και Παντελής Σκόρδας (#119) ΚΤΜ.

Α2

Η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές. Ο Μιχάλης Τράντζας (#5) ΚΤΜ κερδίζει την πρώτη θέση (όπως συνέβη και στην Λιβαδειά) και στην δεύτερη ακολουθεί ο Σερραίος Νίκος Μπουρζόπουλος (#6) με Gas-Gas και τον Χρήστο Θεοδωσόπουλο (#206) τρίτο επίσης με Gas-Gas. Ο Νίκος Ζουρνατζής (#211) Honda, από την Καστοριά, τέταρτος καταφέρνοντας να κερδίσει μία ειδική. Ο Σταμάτης Μαντάς (#235) Honda κερδίζει δύο ειδικές αλλά χρεώνεται με 1 λεπτό καπέλο που τον ρίχνει στην έβδομη θέση.

Β3

Οι πρώτες τέσσερις θέσεις κρίνονται στα δευτερόλεπτα. Ο Θανάσης Αυγέρης (#301) Husqvarna κατακτά την πρώτη θέση και δεύτερος με 7′ διαφορά πίσω του τερματίζει ο Σάββας Καπαγερίδης (#10) Honda και τρίτος με 13′ διαφορά ο Δημήτρης Τσακατσώνης (#302) Husqvarna.

Β4

Και αυτή η κατηγορία με μεγάλο συναγωνισμό αναβατών. Ο Αδάμος Πράσσος (#1) με ΚΤΜ κάνει την διαφορά στις δυο τελευταίες ειδικές και κερδίζει την πρωτιά. Πίσω του ο Βασίλης Σιαφαρίκας (#8) με Honda στην δεύτερη θέση που πάλεψε με τον τρίτο Ανδρέα Κυρίτση (#401) Husqvarna. Τέταρτος ο Χάρης Πουλόπουλος (#3) με Husqvarna.

Β5

Ο Τάκης Μανιάτης (#505) με Husaberg σπάει τα χρονόμετρα και κάνει το 7 στα 7 στις ειδικές. Ο Δημήτρης Κόκκινος (#2) με ΚΤΜ ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί και ο Πέτρος Κριτσώνης (#53) με Husaberg καταφέρνει και κρατήσει την τρίτη θέση από τον τέταρτο Παντελή Κατσάφαρο (#501) ΚΤΜ και τον πέμπτο Αναστάσιο Τσιουχάρα (#55) ΚΤΜ. Έκτος ο Θανάσης Κομνηνός (#516) ΚΤΜ και έδβομος ο Γιώργος Αντζούς (#54) ΚΤΜ.

Γ6

Στην κατηγορία των Βετεράνων ο Χάρης Βόβλας από την Άρτα (#64) με ΚΤΜ κερδίζει με χαρακτηριστική άνεση την πρώτη θέση με ένα 4/4 στις ειδικές. Δεύτερος ο Στέλιος Παναγιωτόπουλος (#63) Yamaha και τρίτο τον Θεόδωρο Κατσαμάκη (#633) ΚΤΜ. Ακολουθούν Λαβασάς (#65), Τσικλιρόπουλος Factory (#61), Ξένος (#611) και Πρίμος (#66).

Γ7

Δύο αναβάτες της περιοχής ανεβαίνουν στο βάθρο. Στην πρώτη θέση ο Γρηγόρης Χατζηγρηγορίου (#728) Husqvarna και στην τρίτη ο Λάζαρος Σοφικίτης (#729) Yamaha. Ανάμεσά τους ο Γιάννης Κουκουτσάκης (#722) Honda.

2η ΗΜΕΡΑ

Στην γενική, η ευχάριστη έκπληξη είναι ο Σταμάτης Μαντάς (#235) Honda και χρόνο 30:40:657 που έρχεται δεύτερος μετά τον Αδάμο Πράσσο (#1) με ΚΤΜ και χρόνο 30:39:553 . Τρίτος ο Τάκης Μανιάτης (#505) με Husaberg και χρόνο 30:42:336.

Α1

Ο Δημήτρης Πρέπας (#4) ΚΤΜ σαν σίφουνας κερδίζει και τις 7 ειδικές και ξαναπαίρνει τους 25 βαθμούς. Πλέον είναι 7 βαθμούς πίσω από τον Φώτη Αλεξόπουλο (#14) Honda που προηγείται, παρά την άσχημη μέρα που είχε με μια 6η θέση.

Δεύτερος τερμάτισε ο Γιώργος Νέγρης (#107) με Gas-Gas και τρίτος ο Διονύσης Βογιατζής (#15) ΚΤΜ. Βαθμολογία προηγείται Αλεξόπουλος με 80β. ακολουθούν Πρέπας 73β, Σκορδάς 65β, Βογιατζής 51β, Λιώσεις 45β, Κολέφας 45β.

Α2

Ο Σταμάτης Μαντάς (#235) Honda πρώτος , δεύτερος ο Μιχάλης Τράντζας (#5) ΚΤΜ και τρίτος ο Νίκος Μπουρζόπουλος (#6) με Gas-Gas. Στην βαθμολογία προηγείται ο Τράντζας (#5) με 90β. και ακολουθούν Μπουρζόπουλος (#6) 62β, Θεοδωσόπουλος 61β., Μαντάς 54β, Ζαχαράτος 43β, Σκαρής 39β.

Β3

Ο Γιάννης Παμπουκιάν (#37) Yamaha καταφέρνει με την επιθετική του οδήγηση να πάρει την πρώτη θέση και την πρωτιά στην βαθμολογία. Δεύτερος τερματίζει ο Σάββας Καπαγερίδης (#10) Honda και τρίτος ο Δημήτρης Τσακατσώνης (#302) Husqvarna. Ο Θανάσης Αυγέρης (#301) Husqvarna τερματίζει τέταρτος. Στη βαθμολογία πρώτος ο Παμπουκιάν (#37) με 83β, ακολουθούν Καπαγερίδης (#10) 69β, Τσακατζώνης (#302) 68β, Αυγέρης (#301) 51β, Καλοχαιρέτας (#36) 38β, Δημόπουλος (#9) 36β.

Β4

Επανάληψη της χθεσινή ημέρας. Νικητής και πάλι ο Αδάμος Πράσσος (#1) με ΚΤΜ με τον Βασίλη Σιαφαρίκα (#8) με Honda να ακολουθεί και τον Ανδρέα Κυρίτση (#401) Husqvarna να τερματίζει τρίτος. Ο Χάρης Πουλόπουλος (#3) τέταρτος. Στη βαθμολογία Πράσσος (#1) 91β , Σιαφαρίκας (#8) 76β, Πουλόπουλος (#3) 59β, Κυρίτσης (#401) 52β, Μανωλάς (#409) 38β.

Β5

Ο Τάκης Μανιάτης (#505) με Husaberg διπλασιάζει τις νίκες του και αφήνει τον Δημήτρη Κόκκινο (#2) με ΚΤΜ δεύτερο. Τρίτος τερματίζει ο Αναστάσιος Τσιουχάρας (#55) ΚΤΜ, τέταρτος ο Πέτρος Κριτσώνης (#53) με Husaberg, πέμπτος ο Γιώργος Αντζούς (#54) ΚΤΜ, έκτος ο Ιορδάνης Σταματάκης (#504) ΚΤΜ και έβδομος ο Θανάσης Κομνηνός (#516) ΚΤΜ.

Στη βαθμολογία Κόκκινος (#2) και Μανιάτης (#505) έχουν και οι δύο 90β και ακολουθούν Κριτσώνης (#53) 58β,Τσιουχάρας (#55) 52β, Αντζούς (#54) 38β, Κατσάφαρος (#501) 24β.

Γ6

Την πρωτιά την κερδίζει ο Στέλιος Παναγιωτόπουλος (#63) Yamaha , με δεύτερο τον Τάσο Τσικλιρόπουλο (#61) Honda και τρίτο τον Μιχάλη Λαβασάς (#65) ΚΤΜ. Ακολουθούν Πρίμος (#66), Κατσαμάκης (#633), Καμαρούλιας (#619), Κασίμης (#618) και τελευταίο τον άτυχο Χάρη Βόβλα (#64) που στην τελευταία ειδική έκανε χρόνο 24 λεπτά, λόγω του ότι έφυγε η ασφάλεια από την αλυσίδα ενώ όλα έδειχναν πω θα καταλάβει την πρώτη θέση.

Στην βαθμολογία όμως προηγείται ο Χάρης Βόβλας (#64) με 83β και ακολουθούν οι Παναγιωτόπουλος (#63) 69β, Λαβασάς (#65) 61β, Τσικλιρόπουλος Factory (#61) 55β, Βόλης (#62) 40β, Πρίμος (#66) 32β.

Γ7

Αλλαγή θέσεων στο βάθρο με τα ίδια πρόσωπα. Στην πρώτη θέση ανεβαίνει ο Λάζαρος Σοφικίτης (#729) Yamaha με τον Γρηγόρης Χατζηγρηγορίου (#728) να είναι δεύτερος και τον Γιάννη Κουκουτσάκη (#722) Honda τρίτο. Ακολούθησαν Βλαχόπουλος (#732) Kawasaki, Κώστας Ανδρέου (#721). Στην Βαθμολογία πρώτος με 61 βαθμούς ο Γιάννης Κουκουτσάκης (#722) και ακολουθούν Προβιάς (#780) 57β, Ανδρέου (#721) 56β, Χατζηγρηγορίου(#728) 45β, Σοφικίτης (#729) 41β, Δαβής (#711) 31β.

Όλες τις φωτογραφίες, θα τις βρείτε στο www.racephoto.gr