Τοποθεσία: Πάτρα
Συμμετοχές: 120 Α1:14, A2:15, B3:15, B4:20, B5:15, Γ6:21, Γ7:20
Τερματίσαντες: 94 A1:13, A2:10, B3:13, B4:13, B5:13, Γ6:18, Γ7:14
Διαδρομή: 180 χλμ.
Καιρός: Ηλιοφάνεια 24°C
Θεατές: 400

Ο δεύτερος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος enduro συγκέντρωσε τους αναβάτες στα γνωστά χώματα της ευρύτερης περιοχής της Αχαΐας με το κέντρο του αγώνα να βρίσκεται στην Πάτρα. Οι ενθουσιώδεις 120 συμμετοχές θα έβρισκαν μπροστά τους ένα σφικτό αγώνα πλαισιωμένο με πολύ πέτρα αλλά και διαδρομή που περιελάμβανε αρκετά κομμάτια στην άσφαλτο.

Συγχαρητήρια στην λέσχη της Πάτρας που πλαισιωμένη από καινούργια άτομα έδειξε πως είχε θέληση να δημιουργήσει έναν καλό αγώνα. Ευχάριστη έκπληξη ήταν ο μπουφές που περίμενε τους αναβάτες και τους συνοδούς τους πριν την απονομή κάτι που δεν βλέπουμε συχνά στους Ελληνικούς αγώνες. Φάνηκε η πολύ δουλειά της λέσχης στις περισσότερες περιπτώσεις αλλά και η επαρκής στελέχωση των ειδικών με «ενδιάμεσους» κριτές. Τα παράπονα για το υψηλό παράβολο συμμετοχής υπερκεράστηκαν από την ευχάριστη απόδοση της λέσχης.

Στο μόνο θέμα που θα έπρεπε η λέσχη να δώσει μεγαλύτερη βάση είναι στη χάραξη των ειδικών, ιδιαίτερα στο αυτοκινητοδρόμιο, καθώς και οι δυο ειδικές χρησιμοποίησαν κομμάτια από πίστες προπόνησης. Αποτέλεσμα αυτού ήταν οι τοπικοί αναβάτες να βρεθούν σε υψηλές θέσεις στην κατάταξη.

Τελικά οι χρόνοι του αγώνα δεν ήταν και τόσο χαλαροί όσο υποστήριζε η λέσχη αφού είδαμε πολλούς αναβάτες με καπέλο χρόνου στον τερματισμό. Αρκετοί αναγκάστηκαν να καλύψουν το χαμένο χρόνο οδηγώντας πάνω από το όριο στα ασφάλτινα κομμάτια.

Για άλλο έναν αγώνα οι κατηγορίες των Βετεράνων (Γ6) και των Νέων αναβατών (Γ7) είχαν τις περισσότερες συμμετοχές.

Αγωνιστικά το ενδιαφέρον εστιάζεται στην δεύτερη συνεχόμενη νίκη του Βασίλη Σιαφαρίκα (Honda, #2) στην κατηγορία και στην γενική αφού πιο άνετα φαίνεται πως εξασφάλισε την πρώτη θέση αυτός παρά ο Αδάμος Πράσσος (Beta, #1) την δεύτερη θέση από την νεαρό επιτιθέμενο Σταμάτη Μαντά (Husqvarna, #403). Ο Σταμάτης Μαντάς βρέθηκε σε τεραίν παραπλήσιο με αυτό που έχει συνηθίσει και δεν χάρισε κάστανα σε κανέναν. Για όσους τον ξέρουν δεν ήρθε τυχαία σε αυτήν την θέση. Τέταρτος με φανταστική απόδοση ο Γιάννης Μαργαζάς (Gas Gas, #115) ορμώμενος από την μικρότερη κατηγορία έγραψε φανταστικούς χρόνους και ατενίζει θετικά το μέλλον στην κατηγορία του. Πιο πίσω πέμπτος ο Μιχάλης Τράντζας (KTM, #4) επωφελήθηκε από την απουσία πολλών σπουδαίων αναβατών στην κατηγορία του και πήγε μια ταχύτητα κάτω. Έκτος ο Δημήτρης Πρέπας (ΚΤΜ, #11) ήθελε την νίκη στην κατηγορία του αλλά αρκέστηκε στην καλή έκτη θέση της γενικής.

Κατηγορία Α1
Ενδεικτικό το πόσοι γρήγορα είναι τα 125 φέτος είναι πως οι δυο πρώτοι τερμάτισαν στις έξη πρώτες θέσεις της γενικής. Ακόμα όμως και μέσα στην κατηγορία η ανακατατάξεις είναι σημαντικές. Ο περσινός πρωταθλητής Δημήτρης Πρέπας (ΚΤΜ, #11) δεν έχει δει ακόμα πρώτη θέση και παρόλο την καταπληκτική του εμφάνιση στην Πάτρα βρέθηκε ο Γιάννης Μαργαζάς (Gas Gas, #115) που τον εκθρόνισε κυριολεκτικά. Ο Μαργαζάς οδηγώντας πραγματικά πολύ γρήγορα πήρε μια εκπληκτική νίκη που τον βάζει σε τροχιά τίτλου. Τρίτος ο Γιάννης Παμπουκιάν (KTM, #101) πασχίζει και αυτός σε κάτι καλύτερο στους επόμενους αγώνες. Πάντως οι χρόνοι του ήταν εντυπωσιακοί αν και δεν κατάφερε να χτυπήσει τον Δημήτρη Πρέπα. Τέταρτος ο Δημήτρης Τσακατσώνης (KTM, #10) μετά την νίκη του στο Άργος Ορεστικό πρέπει να προσπαθήσει αρκετά στους επόμενους αγώνες. Πέμπτος και εξελίξιμος ο Νίκος Λιόσης (Husqvarna, #133) κάθε αγώνα και καλύτερα. Ο Γιώργος Νέγρης (Kawasaki, #16) έφερε το Kawasaki του ψηλά στην έκτη θέση.

Κατηγορία Α2
Χαμός στην κατηγορία που στον πρώτο αγώνα είχαν καεί καρδιές. Θεοδωσόπουλος, Κυρίτσης και Μπουρτζόπουλος τραυματίστηκαν και δεν συμμετείχαν στον αγώνα αφήνοντας τον Μιχάλη Τράντζα (ΚΤΜ, #4) μόνο του να καθαρίζει εύκολα την νίκη. Σταθερή αξία ο συμπαθής Θανάσης Αργυρόπουλος (TM, #278) στην δεύτερη θέση ενώ την μεγάλη έκπληξη έκανε ο Γιώργος Κοινωνάς (KTM, #281) ανεβαίνοντας στην τρίτη θέση του βάθρου. Ο Γιώργος είναι από τους νέους αναβάτες στο πρωτάθλημα, έχει να επιδείξει το κύπελλο στην πρώτη θέση στο Gatoulis Νέων το 2003 ενώ για φέτος συμμετάσχει στα πρωταθλήματα enduro και scramble. Ο Γιάννης Καρδάσης (Gas Gas, #29) τερματίζει σταθερά και ελπίζει για κάτι καλύτερο στην κατηγορία του. Πέμπτος ο Ερρίκος Καρρέρ (Yamaha, #214) και έκτος ο Δημήτρης Κολέφας (ΚΤΜ, #209).

Κατηγορία Β3
Άνετα αυτήν τη φορά ο Σάββας Καπαγερίδης (Honda, #32) κέρδισε στην κατηγορία του και μιας και δεν έκανε κανένα λάθος κέρδισε με μεγάλη διαφορά. Αγώνα με τον αγώνα δείχνει συνεχής βελτίωση και πρέπει να θεωρείται ήδη το φαβορί για τον φετινό τίτλο. Ευχάριστη έκπληξη η δεύτερη θέση του Θανάση Αυγέρη (Husqvarna, #37) που όποτε θέλει αυτός και η μοτοσυκλέτα του μπορούν να κάνουν καλούς αγώνες. Παλιός πρωταθλητής ο Θανάσης δεν θα το βάλει κάτω μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος. Άλλη μια ευχάριστη έκπληξη η τρίτη θέση του Θανάση Τάσιου (Suzuki, 308) δείχνει να βαδίζει σταθερά και έχει διαρκώς βλέψεις για το βάθρο. Τέταρτος ο Γιώργος Φραγκούλης (Yamaha, #35), πέμπτος ο Παντελής Σκόδρας (Husqvarna, 302) και ο Κώστας Καλοχαιρέτας απογοητεύοντας τερμάτισε έκτος.

Κατηγορία Β4
Ο Βασίλης Σιαφαρίκας (Honda, #2) είναι το αδιαφιλονίκητο φαβορί της φετινής χρονιάς. Το έδειξε και σε αυτόν τον αγώνα κάνοντας και διαφορά ασφαλείας από τον δεύτερο Αδάμο Πράσσο (Beta, #1). Η καλή παρουσία του τρίτου Σταμάτη Μαντά (Husqvarna, #403) είναι η θετική εξέλιξη της κατηγορίας. Αυτοί οι τρείς φαίνονται ικανοί να μονοπωλήσουν το βάθρο της φετινής χρονιάς. Τέταρτος ο Τάσος Τσιουχάρας (KTM, #404), πέμπτος ο Παναγιώτης Καδόγλου (ΚΤΜ, #410) και έκτος ο Ντίνος Μανωλάς (ΚΤΜ, #45).

Κατηγορία Β5
Αυτός ο Μανιάτης (Husaberg, #3) δεν πιάνεται. Με την παρουσία στην Πάτρα και την σταθερή του αγωνιστικότητα δύσκολα θα χάσει την πρώτη θέση, αρκεί να τερματίζει. Η κατηγορία γενικά δεν προσφέρεται για ασφαλή συμπεράσματα αφού οι μάχες συνεχίστηκαν σε όλες τις υπόλοιπες θέσεις. Ο Πολ Νικολάου (Husqvarna, #507) άλλαξε νούμερο και όλα πήγαν καλά ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Τρίτος ο Σταύρος Τσολερίδης (KTM, #504) για άλλη μια φορά εξέπληξε με τις δυνατότητές του. Αν συνεχίσει με αυτόν τον ρυθμό τότε σίγουρα θα είναι στην πρώτη τριάδα. Τέταρτος ο περσινός συνπρωταθλητής Δημήτρης Κόκκινος (Husqvarna, #6), πέμπτος ο Δημήτρης Τουμπανιάρης (Husqvarna, #56) και έκτος ο Νίκος Ζουρνατζής (Honda, #500).

Κατηγορία Γ6 (Βετεράνοι)
Ο Χάρης Βόβλας (ΚΤΜ, #61) φαίνεται και φέτος ασταμάτητος στην κατηγορία των Βετεράνων. Άνετα κέρδισε την πρώτη θέση για δεύτερη συνεχόμενη και απ?ότι φαίνεται θα θέλει να συνεχίσει το σερί μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος. Δεύτερος ο πολύ καλός Χρήστος Γιάσσαρης (Yamaha, #678) και τρίτος ο Σωτήρης Κασκούτας (Gas Gas, #620). Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Κώστιας Πάτσιος (KTM, #621), πέμπτος ο Μιχάλης Στεργίδης (Gas Gas, #618) και έκτος ο Σπύρος Τότολος (ΚΤΜ, #666).

Κατηγορία Γ7 (Νέοι αναβάτες)
Ο Κωνσταντίνος Αργύρης (ΚΤΜ, #723) ήταν ο ταχύτερος των Νέων στον αγώνα κερδίζοντας τις τρεις από τις πέντε ειδικές. Ο Παναγιώτης Θερριός (ΚΤΜ, #747) κατάφερε και κέρδισε τις υπόλοιπες δυο ειδικές του αγώνα και τερμάτισε στην δεύτερη θέση του αγώνα. Οι δυο παραπάνω αναβάτες ήταν και οι μόνοι που δεν χρεώθηκαν με ποινή για καθυστέρηση σε ΣΕΧ. Τρίτος τερμάτισε ο Μιχάλης Λαμπρακόπουλος (Yamaha, #726), τέταρτος ο Κώστας Σπανός (ΚΤΜ, #734), πέμπτος ο Αντρέας Σαραντόπουλος (Honda, #724) και έκτος ο Γιώργος Χατζηχαλκιάς (Yamaha, #728).