H KTM South East Europe η νέα εταιρεία που προέκυψε από την εξαγορά της Ελληνικής εταιρίας (KTM Hellas) από την Αυστριακή KTM (εργοστάσιο) παρουσίασε το Σάββατο 12 Φεβρουαρίου τις αγωνιστικές ομάδες motocross & enduro με τις οποίες θα συμμετάσχει στα φετινά Ελληνικά πρωταθλήματα.

Στο πρωτάθλημα motocross η KTM θα συμμετέχει με τον Στέλιο Γαλατιανό στην κατηγορία ΜΧ1 με μοτοσυκλέτα KTM SX-F 350 Cairoli Replica και τον Σπύρο Κοσμά στην κατηγορία ΜΧ2 με μοτοσυκλέτα KTM SX-F 250 Musquin Replica.

Στο πρωτάθλημα Enduro η ΚΤΜ θα συμμετάσχει με τους Αλέξη Ζώρα από τα Τρίκαλα με τετράχρονο KTM EXC-F 250 στην κατηγορία Ε1, τον Παντελή Σκόδρα από την Πτολεμαΐδα με δίχρονο KTM EXC 250 στην κατηγορία Ε2 και τον Χάρη Γιώτα από τα Μέγαρα με τετράχρονο EXC 250 στην κατηγορία Ε3. Ειδικά για το Χάρη Γιώτα η KTM δέχθηκε τις συστάσεις του Δημήτρη Τουμπανιάρη, πρώην πολυ-πρωταθλητή enduro (6 πανελλήνιο πρωταθλητή). Ο Αδάμος Πράσος που μέχρι πρότινος ήταν στα σχέδια της αγωνιστικής ομάδας ταλαιπωρείται ακόμη από τον περσινό του τραυματισμό και δεν βρίσκεται σε 100% ετοιμότητα εν’ όψη της έναρξης του πρωταθλήματος.

Η παρουσίαση ξεκίνησε με τον Κο Σόλων Κοντό ο οποίος είναι πλέον ο σύμβουλος του εργοστασίου στην νέα εταιρεία KTM SEE, “Είναι ιδιαίτερη στιγμή για εμένα καθώς μετά από πολυετής ενασχόληση με την KTM παλαιότερα ως Hellinmoto, τα τελευταία χρόνια απείχα από τα διοικητικά της εταιρίας. Η ΚΤΜ ξεκίνησε την αντιπροσώπευσή της το 1990 μέσω της Hellinmoto, το 2006 δημιουργήθηκε μια εταιρεία σε συνδυασμό με το εργοστάσιο και πέρυσι (2010) εξαγοράστηκε το πλήρες πακέτο μετοχών από το Αυστριακό εργοστάσιο. Σε μια εποχή αρκετών προβλημάτων και οικονομικής κρίσης η KTM Αυστρίας αποφάσισε να επενδύσει στην Ελλάδα των πολλών προβλημάτων. Όχι μόνο θα επενδύσει αλλά θα καταστήσει την Ελλάδα βάση για την περαιτέρω ανάπτυξη της περιοχής, Βαλκάνια και Κύπρος. Είμαι ευχαριστημένος που γύρισα, η θέση μου είναι λίγο ιδιόμορφη καθώς θα δουλεύω για το Αυστριακό εργοστάσιο για τα επόμενα δυο χρόνια. Τέλος ήμαστε χαρούμενοι για την παρουσίαση αυτή για το λόγο του ότι αυτή η εταιρεία από το 1990 μέχρι σήμερα δεν έχει λείψει ποτέ από το χώμα. Άλλωστε το χώμα ήταν, είναι και θα είναι το πιο κεντρικό κομμάτι του εργοστασίου και της δύναμής του. Θα είμαστε παρόντες στο enduro και στο motocross όχι μόνο με τις αγωνιστικές ομάδες αλλά και με την έμπρακτη υποστήριξη των ιδιωτών. “

Το λόγο πήρε ο Κος Νίκος Σπανός, εμπορικός διευθυντής της νέας εταιρίας, ο οποίος ανέπτυξε την στρατηγική της εταιρείας στους αγώνες “Είμαι ευτυχισμένος για την παρουσία των πέντε αθλητών στις ομάδες motocross και enduro, είμαι σίγουρος πως θα καταφέρουν τα αποτελέσματα για τα οποία θα προσπαθήσουν. Η εμπλοκή μας στους αγώνες δεν είναι μια επιλογή marketing αλλά μια πραγματική αγάπη, ένα πάθος το οποίο μας οδηγεί κάθε χρονιά ώστε να είμαστε κοντά στους αγώνες. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για εμάς είναι η υποστήριξη των ιδιωτών. Εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει το Race Support από την KTM το οποίο υποστηρίζει ιδιώτες αθλητές στους αγώνες, το ίδιο θα γίνει και φέτος, θα υπάρχει δηλαδή δωρεάν τεχνική υποστήριξη, για όλους τους ιδιώτες, σε όλα τα πρωταθλήματα στα οποία η εταιρεία μας θα συμμετάσχει. Θα συνεχίσει να υπάρχει, επίσης, η παροχή ανταλλακτικών σε όλους τους αγώνες για τους ιδιώτες συμμετέχοντες. Σημαντικό θέμα είναι επίσης οι διευκολύνσεις που έχει κάθε ιδιώτης που θελήσει να συμμετάσχει σε αγώνες φέτος. Υπάρχει ένα δίκτυο 25 σημείων, με εξειδικευμένους πωλητές και μηχανικούς σε όλη την Ελλάδα, προσφέροντας ποιοτικές υπηρεσίες αλλά και πλήρες υποστήριξη σε ανταλλακτικά (γρήγορη παράδοση και προσιτή τιμή). Αγωνιστικές τιμές για μοτοσυκλέτες και ανταλλακτικά ισχύουν και φέτος, οι τιμές μας είναι γνωστές σε όλους τους dealers, η έκπτωση 14% σε όλους τους αγωνιζόμενους με KTM ισχύει και φέτος. Τέλος οι δορυφορικές ομάδες είναι μια καινοτομία για φέτος, με μεγαλύτερη έκπτωση σε μοτοσυκλέτες, ανταλλακτικά αλλά και σε προιόντα marketing όπως τέντες κλπ.”

Ο Κος Νίκος Σπανός συνέχισε με μια σύντομη ανάλυση για τους αγώνες στην Ελλάδα “Θα θέλαμε σαν εταιρεία μέσω αυτής της συνέντευξης – παρουσίαση να κάνουμε μια ευθεία πρόσκληση προς τις υπόλοιπες εταιρίες, αυτές τις δύσκολες οικονομικές περιόδους που περνά όχι μόνο το σπορ αλλά η ευρεία έννοια αυτό που λέμε μοτοσυκλετισμός, να στηρίξουν τους Ελληνικούς αγώνες αποδεικνύοντας έμπρακτα και όχι μόνο εμπορικά ενδιαφέρονται για τους αγωνιζόμενους. Είναι ανιαρό για εμάς να είμαστε η μοναδική εταιρεία που βρίσκεται συνεχώς σε όλους τους αγώνες. Να στηρίξουν έμπρακτα οι ίδιες και όχι οι dealers τους τους Έλληνες αγωνιζόμενους με την παρουσία τους στους αγώνες. Η ΚΤΜ είναι μια εταιρεία που πουλά μόνο μεγάλες μοτοσυκλέτες, έχει το μικρότερο μερίδιο αγοράς από τις Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, BMW αλλά βρίσκει πάντα τον τρόπο να βρίσκεται σε όλους τους αγώνες. Η προσπάθειά μας είναι να διατηρήσουμε τη θέση μας στους αγώνες, να διατηρήσουμε την εικόνα μιας εταιρείας που έχει δημιουργηθεί από παγκόσμιους πρωταθλητές και άριστες μοτοσυκλέτες. Τέλος από φέτος δημιουργήσαμε ένα website για τους αγώνες το οποίο θα ενημερώνουμε φέτος με αγωνιστικά νέα, πληροφορίες για τους ιδιώτες που συμμετέχουν στους αγώνες καθώς και η παρουσίαση των χορηγών μας.”

Στην συνέχεια οι αθλητές της ομάδας παρουσιάστηκαν και απάντησαν σε ερωτήσεις:

Στέλιος Γαλατιανός “Είχα έναν τραυματισμό πριν δυο χρόνια και έμεινα αρκετά εκτός αγώνων, χάνοντας παράλληλα και τις χορηγικές υποστηρίξεις που είχα. Η ΚΤΜ προσφέρθηκε να με βοηθήσει και είναι τιμή μου που βρίσκομαι σε αυτήν την εταιρεία. Θέλω να τονίσω ότι η KTM είναι στους αγώνες βοηθώντας τους αθλητές, είναι πολύ σημαντικό για εμάς κάτι το οποίο οι άλλες εταιρίες δεν κάνουν. Η μοτοσυκλέτα είναι φανταστική, ίσως είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα που έχω οδηγήσει μέχρι στιγμής στην καριέρα μου. Οι στόχοι μας είναι υψηλοί, είναι το πρωτάθλημα στην ΜΧ1. Ανακάμπτω σιγά σιγά λόγω του τραυματισμού μου αλλά πιστεύω πως σιγά σιγά θα πλησιάσουμε τον στόχο μας.”

Θεωρείς ότι έχεις μειονέκτημα με την μοτοσυκλέτα 350 κυβικών έναντι των υπολοίπων;

Σ.Γ. Πιστεύω πως η μοτοσυκλέτα δεν υστερεί σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες 450 κυβικών. Η οδήγηση θυμίζει 250 αλλά με περισσότερο γκάζι, οπότε μπορείς με περισσότερη φόρα να πηγαίνεις γρήγορα. Κάτι τέτοιο απέδειξε ο Cairoli, δεν έχει χάσει εκκίνηση και κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Είναι μια καινούργια μοτοσυκλέτα και θα ήθελε η εταιρεία να αναδειχθεί, κάναμε τις πρώτες δοκιμές μου άρεσε πάρα πολύ και δεν ήθελα να περάσω στην μοτοσυκλέτα 450 κυβικών.

Ποιο είναι το πρόγραμμα προπόνησης που ακολουθείς και ποια είναι η αγαπημένη σου πίστα;

Σ.Γ. Κυρίως μοτοσυκλέτα και κάποια αεροβική γυμναστική αναλόγως το πρόγραμμα των αγώνων. Χωρίς να θέλω να αδικήσω καμία πίστα και τη προσπάθεια που κάνει η κάθε λέσχη, προσωπικά μου αρέσει η πίστα της Σπερχειάδας, λόγω σχεδιασμού και λόγω τοπίου.
Ο βασικός αντίπαλός του φέτος έχει αλλάξει εταιρεία και μοτοσυκλέτα. Αγωνιζόμενος και εσύ με νέα μοτοσυκλέτα πόσο σε επηρεάζει, σου αφαιρεί ή προσθέτει άγχος;

Σ.Γ. Την μοτοσυκλέτα την έμαθα αρκετά και πέρυσι, φέτος έχω το πακέτο μοτοσυκλέτας και σωματικής ετοιμότητας. Σε καμία περίπτωση δεν ελπίζω στο μηχανικό πρόβλημα του αντιπάλου μου δεν προσδοκώ σε αυτό. Είμαι αισιόδοξος για τον εαυτό μου.

Έχεις επανέλθει 100% από τον τραυματισμό σου;

Σ.Γ. Όχι δεν έχω επανέλθει 100% στο επίπεδο που ήμουν πριν χτυπήσω. Είναι λογικό και θα το καταλάβουν μόνο όσοι έχουν τραυματιστεί άσχημα. Εγώ θεωρώ πολύ θαρραλέο το ότι ξαναμπήκα στο χώρο, πολλοί άνθρωποι το παρατάνε. Ίσως πολλοί είναι αυτοί που με θεωρούσαν τελειωμένο και ότι τελείωσε η καριέρα μου. Δεν το έχω βάλει κάτω με προσπάθεια, προπόνηση, θέληση και επειδή αγαπάω αυτό που κάνω σιγά σιγά επανέρχομαι και πιστεύω θα φτάσω σε επίπεδο υψηλότερο απ’ ότι ήμουν πριν χτυπήσω.

Είναι αυτοσκοπός φέτος να κερδίσεις τον Παναγιώτη Κουζή;

O Παναγιώτης Κουζής είναι πολύ καλός αθλητής, ήμασταν και παλαιότερα αντίπαλοι στην ΜΧ2, οπότε ναι έχω ένα απωθημένο να τον περάσω. Δουλεύω για αυτό, όπως είπα και πριν δεν έχω επανέλθει στο 100% αλλά πιστεύω πως από την αρχή θα έχουμε αρκετές μάχες από τον πρώτο κιόλας αγώνα.

Σπύρος Κοσμάς “Φέτος ο στόχος μου όπως και δυο προηγούμενα χρόνια είναι το πρωτάθλημα στην κατηγορία ΜΧ2. Έχουμε βάλει πολύ υψηλά τον πήχη και φέτος και είναι τιμή μου που η KTM με επέλεξε. Θα κάνω ότι χρειαστεί για να παραμείνω πρωταθλητής, η μοτοσυκλέτα είναι φανταστική και πιστεύω πως έχω να δώσω πολλά στους αγώνες.”

Ποιο είναι το πρόγραμμα προπόνησης που ακολουθείς και ποια είναι η αγαπημένη σου πίστα;

Σ.Κ. Το πρόγραμμα προπόνησης είναι περισσότερο μοτοσυκλέτα σε καθημερινή βάση, μπορεί να φτάσει και τις 4 ώρες, όλες οι πίστες μου αρέσουν αναλόγως την διάθεση και πως θα εξελιχθεί ο αγώνας.

Τι περιμένεις από τον ανταγωνισμό φέτος;

Σ.Κ. Εγώ προσωπικά περιμένω μεγάλο ανταγωνισμό φέτος, ελπίζω περισσότερο από πέρυσι. Έτσι θα ανέβει το επίπεδο, θα είμαστε καλύτεροι, δυναμικοί και ποιο θεαματικοί και έτσι οι εταιρίες θα έχουν ένα λόγο παραπάνω να έρθουν στους αγώνες. Μου αρέσει ο ανταγωνισμός και γίνομαι καλύτερος όταν υπάρχει.

Ποιος πιστεύεις ότι είναι ο άμεσος αντίπαλός σου φέτος;

Σ.Κ. Φέτος όπως και κάθε χρονιά δεν υπολογίζω κάποιον συγκεκριμένα. Κοιτάω πάντα τον εαυτό μου, τι μπορώ να κάνω και ποιες είναι οι δυνατότητές μου.

Τι να περιμένουμε από εσένα τα επόμενα χρόνια;

Σ.Κ. Είναι σημαντικό για εμένα η ομάδα της ΚΤΜ, θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου για να καταφέρω. Θα δουλέψω πολύ περισσότερο από κάθε άλλη φορά.

Αλέξης Ζώρας “Φέτος επέλεξα να συμμετέχω στην κατηγορία Ε1, καθώς πέρυσι μεταπήδησα από το motocross στο enduro. Φέτος με εμπιστεύτηκαν οι άνθρωποι της ΚΤΜ κάνοντας την μεταγραφή και από τη μεριά μου θα ήθελα να το εκμεταλλευτώ πλήρως. Σε αυτήν την ομάδα, στην οποία είναι τιμή μου να βρίσκομαι στόχος είναι η πρώτη θέση. ”

Πως αποφάσισες να αλλάξεις κατηγορία και να συμμετέχεις στην Ε1 φέτος;

A.Z. Πέρυσι συμμετείχα στην Ε2 με μοτοσυκλέτα 450 κυβικών, σε τεχνικά κομμάτια δεν είχα πρόβλημα όσο σε κλειστά κομμάτια με δύσκολα περάσματα. Δεν πιστεύω πως είχα την κατάλληλ τεχνική, το κατάλληλο βάρος και τον σωστό σωματότυπο, αυτός ήταν ο κύριος λόγος. Οδήγησα την μοτοσυκλέτα 250 κυβικών και είδα μεγάλη διαφορά.

Ποιος θεωρείς πως είναι ο άμεσος αντίπαλός σου φέτος στην Ε1;

A.Z. Η κατηγορία φέτος έχει πολλές συμμετοχές, γρήγορους οδηγούς, πιστεύω η πρώτη πεντάδα είναι ανταγωνίσιμη. Αν πάρω φέτος τα περσινά μου αποτελέσματα πιστεύω πως κυρίως αντίπαλός μου είναι ο Γιάννης Τρίγκας. Και ο Γιάννης Παυλίδης αν και δεν τερμάτισε σε ορισμένους αγώνες λόγω μηχανικών προβλημάτων. Πιστεύω πως ο διήμερος αγώνας είναι οικονομικότερος, επίσης μαθαίνεις τις διαδρομές και τις ειδικές για την επόμενη ημέρα, ο αγώνας γίνεται δυσκολότερος και επίπονος.

Παντελής Σκόδρας “Θέλω να ευχαριστήσω για άλλη μια χρονιά την εταιρεία που με στηρίζει ειδικά μετά τον περσινό μου τραυματισμό, να ευχαριστήσω την KTM SEE και τον συνεργάτη τους Χαράλαμπο Πλακετά. Θα συμμετέχω για άλλη μια χρονιά με δίχρονη KTM 250 καθώς οι αλλαγές που έχουν γίνει στην μοτοσυκλέτα, την κάνουν άνετη και πιο ευκολοδήγητη. Ευελπιστώ αν όλα πάνε καλά να έχουμε ένα επιθυμητό αποτέλεσμα. Για την κατηγορία Ε2 παρόλο τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό από άλλες χρονιές, θα προσπαθήσω να κυνηγώ πάντα την πρωτιά. ”

Πως πέρασε η περσινή χρονιά με το ατύχημα, τι θα θυμάσαι;

Π.Σ. Πρώτη φορά πέρασα κάτι τέτοιο, απήχα ένα χρόνο από αγώνες, μπορώ να πως με βεβαιότητα πως ήταν το χειρότερο που έχω πάθει. Όχι μόνο για τους αγώνες αλλά για την καθημερινότητά μου, την δουλειά μου. Θέλω να ξεχάσω το ατύχημα, έχω επανέλθει πλήρως και περιμένω με αγωνία τον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος.

Είναι ανταγωνιστική η δίχρονη μοτοσυκλέτα στην κατηγορία Ε2;

Π.Σ. Όσο αφορά την μοτοσυκλέτα είχα πολλά χρόνια τετράχρονη μοτοσυκλέτα, κάποια στιγμή οδήγησα δίχρονη μοτοσυκλέτα και κατάφερα καλύτερους χρόνους. Θέμα ανταγωνισμού είναι και οι αγώνες, σε έναν λασπερό αγώνα υπερτερεί πάρα πολύ το δίχρονο. Το σημαντικό είναι πως νοιώθεις με την μοτοσυκλέτα και εγώ νοιώθω υπέροχα με την δίχρονη KTM 250.

Ποιον θεωρείς τον πιο άμεσο αντίπαλό σου φέτος;

Π.Σ. Όλοι είναι στο μυαλό μου, ο Παντελής Κουζής, ο Κώστας Κασκάνης, αλλά ο αγώνας enduro είναι ένας πολύωρος αγώνας δεν ξέρεις τι θα συμβεί.

Χάρης Γιώτας “Συμμετείχα παλαιότερα σε αγώνες scramble και motocross. Μου δόθηκε μια ευκαιρία από την ΚΤΜ, είναι τιμή μου και τους ευχαριστώ, θα προσπαθήσω για το καλύτερο. Γνωρίζω πως η κατηγορία θα είναι δύσκολη, η μοτοσυκλέτα είναι τέλεια. Στόχος μου είναι να δουλέψουμε πολύ σκληρά για να τιμήσω την επιλογή μου. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό φέτος.”

Τέλος το λόγο πήραν τα στελέχη της KTM SEE οι οποίοι ερωτήθηκαν για τα δυο πρωταθλήματα motocross και ποια θα είναι η επιλογή της εταιρείας φέτος;

Ποιο πρωτάθλημα motocross από τα δυο θα ακολουθήσει η KTM;

Νίκος Σπανός “Είναι μια εύλογη ερώτηση από την στιγμή που υπάρχουν δυο πρωταθλήματα, μπορούν να δοθούν δυο απαντήσεις. Αν ήμουν εγώ προσωπικά αναβάτης motocross θα συμμετείχα στο πρωτάθλημα της ΑΜΟΤΟΕ. Επειδή όμως δεν είμαι εγώ η εταιρεία, αλλά συζητάμε ως εταιρεία με τους αναβάτες μας βρισκόμαστε σε μια διαδικασία στην οποία ακόμη δεν έχουμε πάρει την τελική απόφαση. Εγώ προσωπικά θα επέλεγα το πρωτάθλημα motocross της ΑΜΟΤΟΕ για τρεις λόγους, α) Αξιοπιστία και συνέπεια στο πρόγραμμα. Πέρυσι συμμετείχαμε σε ένα πρωτάθλημα (ΟΜΕ) το οποίο άλλαξε στη μέση της χρονιάς. β) Θα ήθελα η ΟΜΕ να είναι πιο σκληρή στο θέμα των κανονισμών γ) Μου αρέσει να με σέβονται σε επικοινωνιακό επίπεδο. Δεν μου αρέσει κανένας αναβάτης να παίρνει το μικρόφωνο και να θίγει την εταιρεία με την οποία συμμετέχω ή εμένα τον ίδιο προσωπικά. Προσωπικά έχω άποψη, εταιρικά θα έχουμε άποψη σε λίγο καιρό”.

Σόλων Κοντός “Έχουμε άποψη σαφή, δεν έχουμε απόφαση ακόμα. Η εταιρεία είχε πάρει μια σαφής και συγκεκριμένη θέση στο enduro πριν λίγα χρόνια και αισθανόμαστε δικαιωμένοι για την απόφαση που πήρε τότε. Αυτήν την στιγμή υπάρχουν δυο διοργανωτές πάνω από τα όρια της αξιοπρέπειας αγωνιστικά. Συγκριτικά μεταξύ τους κάνουν καλές διοργανώσεις χωρίς να υπάρχει χαοτική διαφορά. Αλλά είναι λίγο αστείο και λίγο τραγικό μέσα σε μια κατάσταση οικονομικής κρίσης, να υπάρχει μια τέτοια κόντρα. Δεν μου αρέσει ο τρόπος που χρησιμοποιεί η ΟΜΕ στα χαρτιά της, ότι είμαστε Χριστοδουλικοί επειδή ο Στέλιος Χριστοδούλου ήταν υπάλληλος της εταιρίας μας. Εμείς κάνουμε τη δουλειά μας, αναγνωρίζουμε ότι η ΟΜΕ έκανε μια σοβαρή προσπάθεια όπως αναγνωρίζουμε ότι η ΑΜΟΤΟΕ έκανε μια καλή προσπάθεια και μια προσπάθεια η οποία είχε και κάποια άλλα στοιχεία όπως το άνοιγμα της πίστας της Χαλκίδας. Από πλευράς θεατών θεωρώ πως και οι δυο έχουν πρόβλημα. Δεν έχουμε αποφασίσει τι θα κάνουμε αλλά σαφέστατα έχουμε άποψη, αυτή η κόντρα δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Να συμφωνήσουν οι δυο τους μάλλον όχι αλλά να αποφασίσει ένας τους να μην διοργανώσει πρωτάθλημα.”

Mε την συμμετοχή της μητρικής εταιρίας υπάρχει η σκέψη για συμμετοχή σε αγώνες εκτός Ελλάδος;

Νίκος Σπανός “Για την τρέχουσα χρονιά η εταιρεία θα συμμετέχει στο πανελλήνιο πρωτάθλημα motocross που θα αποφασίσουμε και στο πανελλήνιο πρωτάθλημα enduro. Δεν υπάρχει προγραμματισμένος κάποιος άλλος αγώνας τουλάχιστον μέχρι σήμερα. Υπάρχει ενημέρωση για τους αθλητές μας προς το εργοστάσιο.”

Σόλων Κοντός “Υπήρξαν αθλητές στο παρελθόν με μεμονωμένες συμμετοχές αλλά σαν ομάδα δεν έχει προγραμματιστεί κάτι. Εξάλλου και το budget της ομάδας μας είναι συγκεκριμένο φέτος. Δεν είμαστε μια εταιρεία όπως η Husqvarna που επιχειρεί να εισέλθει ξανά στην αγορά. Για εμάς ο στόχος μας είναι η διατήρηση αυτών που κάναμε τόσα χρόνια.”

[nggallery id=58 template=full]