Ο πρώτος αγώνας του Πανελληνίου πρωταθλήματος motocross ΟΜΕ διοργανώθηκε από τον ΣΥΜΑΚ στην πίστα του Πρίνου, Τρίκαλα κάτω από ζεστό ήλιο και την ευχάριστη παρουσία αρκετών θεατών. Η επικράτηση του Στέλιου Γαλατιανού (Yamaha, #103) τάραξε τα νερά της κατηγορίας ΜΧ1 μετά από δυο χρόνια αλλά ο Παναγιώτης Κουζής (Husqvarna, #1) φρόντισε να επαναφέρει την ηρεμία κερδίζοντας το δεύτερο σκέλος. Στην κατηγορία ΜΧ2 ο Μιχάλης Παναγιωτόπουλος (Yamaha, #61) έγραψε δυο νίκες στο ενεργητικό του ξεκινώντας φουριόζος το νέο πρωτάθλημα.

Έχουμε δει την πίστα σε καλύτερη κατάσταση αλλά μετά από δυο εβδομάδες βροχόπτωσης, χιονόπτωσης στην αρχή της εβδομάδας και τελικά σκόνης το Σάββατο ποιος μπορεί να κατηγορήσει την οργάνωση. Σωστά μεταφέρθηκε το πολυπληθές σκέλος της Open την Κυριακή και με το συνεχές πότισμα της πίστας το βράδυ του Σαββάτου οι θεατές απόλαυσαν συναρπαστικό θέαμα. Αυτό που πρέπει να μας προβληματίσει είναι ο ρόλος της ασφαλιστικής εταιρείας στους αγώνες, καθώς μετά από σοβαρό τραυματισμό του Γιώργου Κακολύρη, το «ασθενοφόρο» δεν μπορούσε ούτε απλή διακομιδή να κάνει, περιμένοντας ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Με εννέα σκέλη αγώνων το φορτομένο πρόγραμμα της Κυριακής δεν θα μπορούσε να διακοπεί, οπότε θα ήταν καλό να υπήρχε και δεύτερο ασθενοφόρο στον αγώνα. Σε κάθε περίπτωση ομοσπονδίες και αθλητές θα πρέπει να μετρήσουν τα οφέλη μιας τέτοιας συνεργασίας καθώς και να διερευνηθούν πιθανότητες και δεύτερης εταιρίας ασφάλισης για να μην υπάρχει μονοπώλιο ούτε σε αυτόν τον τομέα. Ευχόμαστε στον Γιώργο, περαστικά και γρήγορη επιστροφή στους αγώνες.

Κατηγορία ΜΧ1
Αναμφισβήτητα το σημαντικότερο σημείο συζήτησης στα Τρίκαλα ήταν η μεγάλη κατηγορία όπου Κουζής και Γαλατιανός παρουσιάστηκαν με νέες μοτοσυκλέτες ενώ η συμμετοχή του Γιώργου Ηλιόπουλου για πρώτη φορά στην μεγάλη κατηγορία πρόσθεσε ενδιαφέρον. Μαζί τους Σκύβαλος, Λυρίου, Βαγγελάκος και Τζιώρας θα μονοπωλούσαν το ενδιαφέρον των πρώτων θέσεων. Η μπάρα έπεσε για το πρώτο σκέλος και όλοι περίμεναν την μάχη των πρωτοπόρων. Την εκκίνηση κέρδισε ο Τζιώρας (Kawasaki, #46) και πίσω του ο Γιώργος Ηλιόπουλος (KTM, #96) κράτησε πίσω του τον Παναγιώτη Κουζή και τον Στέλιο Γαλατιανό. Ο Τζιώρας άρχισε να έχει πτώσεις χάνοντας θέσεις και ο Κουζής γρήγορα προσπέρασε τον Ηλιόπουλο οδηγώντας τον αγώνα. Στις πιο πίσω θέσεις ο Μανώλης Σκύβαλος (Honda, #120) προσπερνούσε και αυτός τον Τζιώρα, ακολουθούμενος από τον Σταμάτη Λυρίου (Kawasaki, #5) και τον Δημήτρη Βαγγελάκο (Yamaha, #75). Στον επόμενο γύρο ο Γαλατιανός προσπέρασε τον Ηλιόπουλο βάζοντας πλώρη για τον πρώτο Κουζή. Πλησίασε αρκετά και οι δυο τους οδήγησαν για πολλή ώρα κοντά ο ένας στον άλλο ξεσηκώνοντας τους θεατές. Μέχρι που ο Γαλατιανός είχε άλλη άποψη για τον αγώνα, προσπέρασε στην στροφή μπροστά στο στέγαστρο των θεατών και άρχισε να χτίζει μια διαφορά που θα του έδινε την πρώτη νίκη φέτος. Δεύτερος τερμάτισε ο Κουζής βλέποντας ένα σερί νικών που κρατούσε δυο χρόνια να λαμβάνει τέλος. Εξαιρετική μάχη για την τρίτη θέση με τους Ηλιόπουλο και Σκύβαλο να ανταλλάζουν θέσεις κατά την διάρκεια του αγώνα αλλά τον Ηλιόπουλο να χαμογελά στο τέλος συμπληρώνοντας το βάθρο. Στην πέμπτη θέση ο Τζιώρας και έκτος ο Βαγγελάκος.

Στο δεύτερο σκέλος ο Γιώργος Ηλιόπουλος έστριψε πρώτος ακολουθούμενος από τον Στέλιο Γαλατιανό, τον Κώστα Τζιώρα και τον Παναγιώτη Κουζή. Γρήγορα ο Κουζής προσπέρασε τον Λυρίου και στην ευθεία πριν την εκκίνηση με εκρηκτική ταχύτητα προσπέρασε τον Γαλατιανό και τον Ηλιόπουλο φτάνοντας να οδηγεί ξανά τον αγώνα. Όση ώρα ο Γαλατιανός προσπαθούσε να προσπεράσει τον Ηλιόπουλο ο Κουζής έγραφε γρήγορους γύρους ανοίγωντας τη διαφορά. Στα μισά του αγώνα ο Γαλατιανός πέρασε δεύτερος αλλά ο Κουζής κράτησε τη διαφορά που είχε χτίσει κερδίζοντας τον αγώνα, την πρώτη νίκη του φέτος και την πρώτη νίκη για την Husqvarna μετά την δεκαετία 1980. Για την τρίτη θέση ξανά ο Μανώλης Σκύβαλος και ο Γιώργος Ηλιόπουλος μονομάχησαν και παρά την μικρή πτώση του ο Σκύβαλος έφτασε τον Ηλιόπουλο και τον προσπέρασε κερδίζοντας αυτός την τρίτη θέση στο βάθρο. Αυτήν τη φορά ο Δημήτρης Βαγγελάκος ανέβηκε στη πέμπτη θέση και ο Σταμάτης Λυρίου έκλεισε την πρώτη εξάδα.

Κατηγορία ΜΧ2
Στην ευθεία της εκκίνησης ο Δημήτρης Κοντολέτας (Yamaha, #92) κατάφερε να περάσει μπροστά αλλά δεν υπολόγισε σωστά την πρώτη γλιστερή στροφή με αποτέλεσμα να έχει πτώση και να χαρίσει την πρωτοπορία στον Μιχάλη Παναγιωτόπουλο που γρήγορα έφυγε μπροστά προσπαθώντας να κάνει διαφορά. Πίσω του ο Σπύρος Κοσμάς (KTM, #1) και ο Γιάννης Τουρατζίδης (Yamaha, #100) ο οποίος έκανε εξαιρετική εκκίνηση. Γρήγορα ο Κοντολέτας ανέβηκε στην τέταρτη θέση ενώ πίσω οι Δημήτρης Μπαξεβάνης (Yamaha, #131) – Αλέξης Ζώρας (KTM, #133) και Γιώργος Αρβανίτης (Suzuki, #5) και Kristian Agelov (Yamaha, #225) μάχονταν για μια θέση. Ο Μιχάλης Παναγιωτόπουλος έκανε διαφορά και κρατήθηκε στην πρώτη θέση μέχρι το τέλος κερδίζοντας το πρώτο σκέλος, στη δεύτερη θέση ο Σπύρος Κοσμάς και τρίτος ο Δημήτρης Κοντολέτας συμπληρώνοντας το βάθρο. Ο Αλέξης Ζώρας τερμάτισε τέταρτος, ο Γιάννης Τουρατζίδης πέμπτος και ο Δημήτρης Μπαξεβάνης έκτος.

Στο δεύτερο σκέλος ο Μιχάλης Παναγιωτόπουλος πέρασε ξανά μπροστά αλλά αυτήν την φορά ο Σπύρος Κοσμάς έμεινε κοντά του κυνηγώντας την προσπέραση. Μετά από τους πρώτους γύρους ο Κοσμάς έκανε την κίνησή του στο πίσω κομμάτι της πίστας αλλά ο Παναγιωτόπουλος είχε έτοιμη την απάντησή του περνώντας ξανά μπροστά ανοίγωντας ακόμη περισσότερο τη διαφορά. Μετά τα μισά του αγώνα ο Κοσμάς φάνηκε να μένει πίσω κάτι που επωφελήθηκε ο Κοντολέτας που με έξυπνο αγώνα πλησίασε και προσπέρασε κερδίζοντας τη δεύτερη θέση. Μετά από πολύ καλό αγώνα ο Γιώργος Αρβανίτης ανέβηκε στη τέταρτη θέση, ο Γιάννης Μόσιος (KTM, #51) πέμπτος και ο Βούλγαρος Kristian Agelov έκτος.


Κατηγορία Open
Η κατηγορία Open είχε το δύσκολο έργο να ξεκινήσει τους αγώνες την Κυριακή και να καθαρίσουν την πίστα από την λάσπη. Στο πρώτο σκέλος την εκκίνηση κέρδισε ο Δημήτρης Κεραμιδάς (Suzuki, #777) ακολουθούμενος από τον Κυριάκο Κουτσιουκώστα (Suzuki, #51) και τον Βούλγαρο Masar Kadir (KTM, #202). Την νίκη κέρδισε ο Masar Kadir ακολουθούμενος από τον Κυριάκο Κουτσιουκώστα στη δεύτερη θέση και τον Γιάννη Πιλάλα στην τρίτη θέση. Τέταρτος ο Κώστας Κάλφας, πέμπτος ο Νίκος Κριμπούνης και έκτος ο Διονύσης Σταυρόπουλος.

Στο δεύτερο σκέλος ξανά ο Δημήτρης Κεραμιδάς κέρδισε το Holeshot αλλά αυτήν την φορά ο Κυριάκος Κουτσιουκώστας ήταν ο ταχύτερος όλων κερδίζοντας τον αγώνα. Στη δεύτερη θέση ο Νίκος Κριμπούνης, τρίτος ο Masar Kadir, τέταρτος ο Βαγγέλης Μπαλάτσος, πέμπτος ο Δημήτρης Στούπας και έκτος ο Δημήτρης Κεραμιδάς.

Κατηγορία 65 – 85 – Quad
Τον αγώνα των 85cc οδήγησε o Βούλγαρος Michael Ivanof αλλά μια πτώση του έδωσε την ευκαιρία στον Μανώλη Κρητικό που είχε μειώσει τη διαφορά να πάρει την πρωτοπορία του αγώνα και να κερδίσει και το δεύτερο σκέλος. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Ανέστης Ράδος. Στην κατηγορία 65cc ο Προκόπης Βεργής ήταν ταχύτερος όλων κερδίζοντας άνετα τον αγώνα. Ο Δημήτρης Τουρατζίδης τερμάτισε δεύτερος και ο Δημήτρης Μπάκας τρίτος.


Επόμενος αγώνας 09-10 Απριλίου στην Σπερχειάδα