Συμμετοχές: 80, εκκίνησαν 76 αναβάτες, τερμάτισαν 59 αναβάτες.

Το σημαντικότερο γεγονός στον 2ου αγώνα του Πανελληνίου πρωταθλήματος scramble (ΕΛΠΑ) στο Αγρίνιο την Κυριακή 19 Μαρτίου, ήταν η πρωτιά του νεαρού Σταμάτη Μαντά, πετυχαίνοντας διπλή πρωτιά σε κατηγορία (Β4) και γενική. Μεγάλες μάχες σε όλες τις κατηγορίες, με ένα μονοπάτι να αποφασίζει τον ρυθμό των αναβατών. Μετά την βροχή των τελευταίων ημερών, ο Αθλητικός Σύλλογος Μηχανοκίνητου Σπορ Αγρινίου (Α.Σ.Μ.Σ.Α.), χρειάστηκε να αλλάξει μερικά σημεία, για να αποφύγει κολλήματα στον βούρκο κατά την εξέλιξη του αγώνα. Ο χωματόδρομος, που οδηγούσε προς την εκκίνηση και τον τεχνικό έλεγχο, ήταν κλειστός για τα αυτοκίνητα, λόγω της λάσπης που υπήρχε. Η περιοχή Σταματογιανέϊκα γέμισε ωστόσο από κόσμο για την παρακολούθηση του αγώνα.

Το ωράριο ωστόσο δεν κρατήθηκε και πάλι -σε αγώνα scramble- με τον τεχνικό έλεγχο να καθυστερεί τον αγώνα κατά μια ώρα. Το ασθενοφόρο έφερε και αυτό μια μικρή καθυστέρηση, λόγω του ότι δεν μπορούσε να ανέβει το δρόμο που γλιστρούσε. Η κάλυψη με κριτές ήταν πλήρεις, αλλά θα πρέπει ίσως να παίρνουν έστω ένα φροντιστήριο, το γιατί είναι στα σημεία με μια κίτρινη σημαία και προς τα που πρέπει να κοιτάζουν.

Έτσι εκκίνηση πήραν οι αναβάτες στις δώδεκα, με την κατηγορία Α2 να εκκινεί πρώτη. Ακολούθησαν οι κατηγορίες Β3, Β4 και τελευταία η Α1.
Η διαδρομή είχε ένα μεγάλο μονοπάτι, που δυσκόλεψε τους γρήγορους αναβάτες, μιας και η προσπέραση ήταν δύσκολη. Η λάσπη σε μερικά με το μάτι εύκολα σημεία ταλαιπώρησε και καθυστέρησε πολλούς αναβάτες. Ο συναγωνισμός παρόλο αυτά ήταν μεγάλος καταδικνύοντας έναν αγώνα Πανελληνίου πρωταθλήματος.

Α1
Εκκίνησαν 14 αναβάτες, εκτός κατάταξης 2 αναβάτες. Σε πολύ καλή μέρα βρέθηκε ο Θανάσης Αυγέρης (#191, Husqvarna) με αποτέλεσμα να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Ο ίδιος βέβαια επεσήμανε ότι προσωπικά δεν οδήγησε στο 100% τον δυνατοτήτων του. Παρόλο αυτά οδήγησε αρκετά γρήγορα καλύπτοντας μέχρι την σημαία 19 γύρους. Ο Γιάννης Τρίγκας (#102, Gas-Gas) τερμάτισε πάνω στην νέα του μοτοσικλέτα, στην δεύτερη θέση. Τρίτος ο Πασχάλης Αβράμπος (#121, ΚΤΜ), που προσπάθησε να κάνει επίθεση από την αρχή, μην μπορώντας όμως να απειλήσει. Η παρουσία στο βάθρο ήταν όμως μια ανταμοιβή. Τέταρτος, με σταθερό γυρολόγο γύρο στα πεντέμισι λεπτά, ο Θανάσης Κομνηνός (#106, ΚΤΜ), με τον Βλάση, της οικογένειας Κόρκα (#151, Yamaha) πέμπτο και τον Μιχάλη Αθανασίου (#149, Kawasaki) να κλείνει την εξάδα.

Α2
Εκκίνησαν 19 αναβάτες, εκτός κατάταξης 5 αναβάτες. Το αστέρι από τον Πύργο, έλαμψε στην κατηγορία της Α2. Ο Αλέκος Καρανάσης (#202-Yamaha) οδήγησε πολύ γρήγορα και χωρίς λάθη, καταφέρνοντας να βγει νικητής και να ανέβει και στο πέμπτο σκαλί της γενικής. Σκληρός συναγωνισμός για τις υπόλοιπες θέσεις. Ο Σταμάτης Δημολιάννης (#260-ΚΤΜ) είναι αυτός που θα πλησιάσει τον Καρανάση και να τερματίσει τελικά δεύτερος, αποκομίζοντας και έναν τραυματισμό στο χέρι. Τρίτος ο πάντα χαμογελαστός Γιώργος Κοινωνάς (#205-Husqvarna) που πίεσε όσο μπορούσε. Τέταρτος ο Άγγελος Γκελτζίδης (#221-Yamaha) που κατάφερε να είναι στον ρυθμό των 19 γύρων. Παρά, την μάλλον κακή διάθεση, ο Στέλιος Χριστοδούλου (#241-ΚΤΜ) δεν χάνει την αυτοσυγκέντρωση κατά την διάρκεια του αγώνα και τερματίζει πέμπτος. Έκτος ο Κυριάκος Ιωάννου (#213-Kawasaki).

B3
Εκκίνησαν 20 αναβάτες, εκτός κατάταξης 5 αναβάτες. Η άσχημη εκκίνηση του Βασίλη Σιαφαρίκα (#350-Honda), του επέβαλε αναγκαστική αντεπίθεση από τον πρώτο γύρο, για να καλύψει την διαφορά από τον βασικότερό του αντίπαλο, Γιάννη Παμπουκιάν που οδηγούσε την κατηγορία. Η μάχη κράτησε μέχρι το τέλος του δέκατου γύρου όπου η ζυγαριά άρχισε να γέρνει προς τον Σιαφαρίκα με τον Παμπουκιάν να δέχεται δευτερόλεπτα διαφοράς. Πρώτος βλέπει την σημαία ο Β. Σιαφαρίκας που καταφέρνει να ανέβει και στο τρίτο σκαλί της γενικής. Ο Γιάννης Παμπουκιάν (#369-ΚΤΜ) προσπάθησε να καλύψει την διαφορά στους τελευταίους γύρους, τερματίζοντας τελικά δεύτερος και τέταρτος στην γενική. Ο Λεωνίδας Ροζάκης (#342-Yamaha) ανέβηκε στο τρίτο σκαλί, μετά από έναν σταθερό και γρήγορο αγώνα. Τέταρτος τερματίζει ο Γεράσιμος Φακιόλας (#334-Suzuki) με τους Γιώργο Μπούσδα -τον κατέστρεψε ο 14ος γύρος- (#355-Yamaha) και Παναγιώτη Ζήκα (#310-Yamaha) να καλύπτουν την πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα.

Β4
Εκκίνησαν 19 αναβάτες, εκτός κατάταξης 6 αναβάτες. Πανηγύρισε με δάκρια την νίκη του «μαθητή» του, ο Γιάννης Βόλης. Ο Σταμάτης Μαντάς (#406-Husqvarna) είχε επιτέλους επικρατήσει όχι μόνο στη κατηγορία του, αλλά και στην γενική. Μια ξεχωριστή στιγμή για τον αναβάτη από την Επίδαυρο. Ο Σταμάτης είχε την τιμή να παραλάβει το κύπελλο της γενικής από τον δάσκαλό του. Από την εκκίνηση του αγώνα οδηγούσε τον αγώνα και παρά την στιγμιαία πτώση που είχε μετά το άλμα μπροστά στους θεατές συνέχισε να κρατάει την πρωτιά στα χέρια του. Ο Λευτέρης Καρέτσος (#450-Yamaha) δεν θα καταφέρει να τον προσπεράσει και τερματίζει δεύτερος και στην δεύτερη θέση της γενικής. Ο αναβάτης από την Βέροια, Αδάμος Πράσσος (#422-ΚΤΜ) εκκίνησε τελευταίος, αλλά ανέβαινε θέσεις σε κάθε γύρο, με αποτέλεσμα να τερματίσει τρίτος και έκτος στην γενική.
Ο Ζώρας Αλέξης (#433-ΚΤΜ) κάλυψε την τέταρτη θέση, με τον Παντελή Σκόρδα (#489-ΚΤΜ) να τερματίζει πέμπτος. Ο Δημήτρης Κεραμιδάς (#474-ΚΤΜ) δεν μπόρεσε να αποφύγει τις ατυχίες και κλειδώνει την έκτη θέση.

Δηλώσεις των πρωταγωνιστών:
Σταμάτης Μαντάς (#406-Husqvarna) 1ος κατηγορίας Β4 και 1ος γενικής. “Είμαι πολύ χαρούμενος για την πρώτη νίκη μου. Ωραίος αγώνας και πιστεύω ευνοούσε τους αναβάτες enduro, λόγω του ότι είχε πολύ μονοπάτι. Είμαι αρκετά προπονημένος και δεν με δυσκόλεψε η διαδρομή. Η μοτοσικλέτα δούλεψε τέλεια και όλα πήγαν καλά”.

Λευτέρης Καρέτσος (#450-Yamaha) 2ος κατηγορίας Β4 και 2ος γενικής. Τον ρώτησα εάν η διαδρομή ήταν χαραγμένη για εντουράδες. “Το πρόβλημα δεν ήταν αυτό. Εμένα μου άρεσε που ήταν πολύ δύσκολη. Μου αρέσουν έτσι και αλλιώς τα δύσκολα. Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι το μονοπάτι, όταν έχεις ογδόντα συμμετοχές. Και αυτό γιατί όταν κερδίζεις όσα δευτερόλεπτα μπορείς στην διάρκεια της διαδρομής, φτάνοντας στο μονοπάτι περιμένεις πίσω από μερικούς αργούς αναβάτες, με αποτέλεσμα να σε φτάσουνε ή να ξεφύγουνε αυτούς που κυνηγάς. Όλοι η προσπάθειά πάει έτσι στράφι. Πιστεύω ότι γνωρίζοντας τον μεγάλο αριθμό συμμετοχών θα έπρεπε να υπάρχουν κάποια δεύτερα πατήματα. Εδώ ήταν 2 χιλιόμετρα το μονοπάτι, όλο για έναν αναβάτη.”

Βασίλης Σιαφαρίκας (#350-Honda) 1ος κατηγορίας Β3 και 3ος γενικής. “Είχα λίγο πυρετό εχτές (Σάββατο) λόγο της γαστρεντερίτιδας που είχα. Το πρωί όμως ήμουν καλύτερα. Είχα κάνει δυο ενέσεις στο νοσοκομείο. Όσο αφορά το αγώνα. Έφυγα πάλι τελευταίως στην εκκίνηση, μιας και «βάρεσα» λάθος την μανιβέλα όπως συνέβη και στον Πύργο. Αναγκάζομαι στην συνέχεια να οδηγώ με τέρμα το γκάζι και να μου πρήζονται τα χέρια και το πρώτο 40λεπτο το έβγαλα κάπως κουρασμένα. Προσπάθησα για την πρώτη θέση της γενικής. Η διαδρομή ήταν λίγο περίεργη, δεν είχε προσπεράσεις εύκολες. Ότι διαφορά έχτιζες την έχανες όταν δεν μπορούσες να περάσεις στο μονοπάτι, που ήταν μεγάλο σε διάρκεια.”

Αλέκος Καρανάσης (#202-Yamaha) 1ος κατηγορίας Α2 και 4ος γενικής. “Όλα κύλησαν καλά. Είχα μια πολύ καλή εκκίνηση, κράτησα τον ρυθμό μου μέχρι την μέση του αγώνα, προσπαθώντας να κάνω ότι το δυνατόν καλύτερο. Είχα τοποθετήσει και το μεγάλο ντεπόζιτο για να μην διακινδυνέψω, λόγω της λάσπης. Κράτησα την θέση μου σε όλο τον αγώνα. Στο μόνο που δυσκολεύτηκα, ήταν τα κατηφορικά μονοπάτια που έβρισκα αργούς αναβάτες, μην μπορώντας να τους προσπεράσω. Κατά τα άλλα όλα ήταν καλά. Ο συναγωνισμός ήταν έντονος. Κατάφερα να έχω θετικό αποτέλεσμα και έχουμε πορεία μπροστά μας”.

Αδάμος Πράσσος (#422-ΚΤΜ) 3ος κατηγορίας Β4 και 6ος γενικής.
“Είχα μια άσχημη εκκίνηση. Σχεδόν είχαν φύγει όλοι όταν κατάφερα να βάλω μπροστά την μοτοσικλέτα μου. Προσπάθησα στην συνέχεια αρκετά, είχε κάποια μικρά μποτιλιαρίσματα, ενώ δεν είχες την δυνατότητα να προσπεράσεις αριστερά ή δεξιά και περίμενες. Δύσκολο έτσι να καλύψεις την διαφορά των συναθλητών σου που έφυγαν μπροστά. Ο αγώνας ήταν υπέροχος, τα είχε όλα. Ανοιχτά κομμάτια, γρήγορα κομμάτια, κατηφορικά μονοπάτια και θεαματικά κομμάτια για τους θεατές. Το τερέν ήταν άψογο και πιστεύω ότι όλοι έχουν μείνει ευχαριστημένοι.”

Δημήτρης Κεραμιδάς (#474-ΚΤΜ) 6ος κατηγορίας Β4 και 15ος γενικής. “Πιστεύω ότι ο αγώνας δεν χρειαζόταν τόσο πολύ μονοπάτι. Δημιουργεί πρόβλημα. Από την άλλη όμως στην περιοχή βρέχει αρκετό καιρό και ο οργανωτής λόγω ανωτέρας βίας έβγαλε κομμάτια που θα δημιουργούσαν προβλήματα στον αγώνα και έβαλε μονοπάτι. Συναγωνισμός βλέπω ότι υπάρχει αρκετός. Για εμένα δεν έχει ξεκινήσει καλά η χρονιά, αντιμετωπίζοντας ξανά προβλήματα με την μοτοσικλέτα. Ενώ είχα ξεκινήσει δυνατά έμεινα από συμπλέκτη. Πιστεύω όμως ότι θα αλλάξουν τα πράγματα στην συνέχεια, γιατί πολύ προπονημένος είμαι, καλή ομάδα έχω που με στηρίζει ψυχολογικά και οικονομικά. Δεν έχω χάσει την πίστη στις δυνάμεις μου και θα δουλέψω πιο σκληρά. Νιώθω υπόλογος, γιατί είμαι οδηγός με τους πιο πολλούς χορηγούς και μεγαλύτερο προϋπολογισμό και θα πρέπει να φέρνω αποτέλεσμα. Αλλά δεν με πτοεί κανένα κακό αποτέλεσμα, καμιά κακή εμφάνιση, γιατί πιστεύω ότι θα τα ξανά καταφέρω. Απλά η αχαριστία των ανθρώπων είναι… αυτό που με πικραίνει και με στεναχωρεί. Αλλά με κάνει και πιο δυνατό”

Επόμενος αγώνας του πανελληνίου πρωταθλήματος scramble ΕΛΠΑ 2006 θα γίνει στις 26 Μαρτίου στην Καστοριά