Ενημέρωση 23/04/2010

Δελτίο Τύπου

Τέλος καλό, όλα καλά..

Η αποτυχία απ’ την επιτυχία, συχνά πυκνά διαχωρίζονται από µια λεπτή, κόκκινη γραµµή. Και την διαφορά κάνουν οι λεπτομέρειες. Ένα κλίµα άγνοιας, άρνησης και υπερβολής ορισμένων παραλίγο να τινάξει στον αέρα έναν αγώνα, που ακόµα κι η Αστυνοµία υποστήριξε όσο ποτέ άλλοτε! Στις µέρες που περάσαµε στην Αίγινα οι περισσότεροι µας ζήτησαν να πηγαίνουµε πιο συχνά –αυτό κορυφώθηκε µετά τον αγώνα κι ελάχιστοι που ούτε εµφανίστηκαν, απειλούσαν µε µηνύσεις και ξήλωναν τα σήµατα… Κι οι αγωνιζόμενοι από έναν θεωρητικό περίπατο βρέθηκαν σε µάχη αναζήτησης ..διαδροµής. Αλλά η θετική διάθεση όλων κι η επικοινωνία έφεραν αίσιο τέλος. Από τους 64 αθλητές που δήλωσαν συµµετοχή – σηµείο όπου σαν οργάνωση µας προβληµατίζει έντονα, την σηµαία του τερµατισµού εντός χρόνου αντίκρισαν 44. Παρά την ζέστη και την σκόνη που όσο περνούσε η ώρα γινόταν αφόρητη, οι µάχες των αθλητών στα σφιχτά µονοπάτια και τις ειδικές κράτησαν το θέαµα ψηλά και τους θεατές καρφωµένους στις θέσεις τους, παρά την συνολική καθυστέρηση του αγώνα που προξένησαν κάποιοι –όπως παραπάνω- λόγω…

Στα αγωνιστικά τώρα, στην Ε1 ο Η. Λιάγκας συνεχίζει να εντυπωσιάζει και έδωσε µια µεγάλη µάχη µε τον «δικό» µας Α. Αλιφαντή. Στην Ε2 ο Α. Μαλλίδης, ο Χ. Αποστολόπουλος και ο Β.Μπούρδος τερµάτισαν µε κάτω από 2sec απόσταση. Στην Ε3 ο Χαράλαµπος ?ηµόπουλος νίκησε άνετα τον Αριστείδη µε τρίτο τον Ν.Αποστόλου. Στην ΕJ ο Ι. Αλιφαντής έκανε έναν άψογο αγώνα, αφήνοντας παρακαταθήκη για το µέλλον. Οι Βετεράνοι είχαν 1ο τον Σ.Μυρογιάννη µε διαφορά κι ακολούθησαν οι Ι.Σταµατάκης και Σ. Βουνισέας. Στην ΕΤ οι Β.Αποστολόπουλος, Μ. Λέκκας και Ν. Ζήσης ήταν η νικητήρια τριάδα. Η Pro έφερε τον Α.Χριστοφίδη 1ο και ακολούθησαν Δ. Κούρλας και Α. Γκλαβάς. Στην Champion ο Γ.Μανωλίδης ήταν κορυφαίος µε Σ.Μαντά και Π.Θερριό να έπονται.

Σας περιµένουµε στον 3ο αγώνα του Attika Enduro Cup 2010, στην Λειβαδιά στις 16 Μάη για τον αγώνα που θα κλείσει τιςµάχες της πρωτιάς, τόσο στις επιµέρους κατηγορίες, όσο και στην Γενική.

Ραντεβού στο βουνό!

Με εκτίμηση,

Motor & Nature

0010_ENEG180410 0149_ENEG180410 0025_ENEG180410


 

Απόβαση στην Αίγινα

Ο δεύτερος αγώνας του Attika Enduro Cup πραγματοποιήθηκε κανονικά την Κυριακή 18 Απριλίου στο νησί του Σαρωνικού με τις συμμετοχές να αγγίζουν τις 64 μοτοσικλέτες. Το λιμάνι της Αίγινας φιλοξένησε το πολύχρωμο καραβάνι, δίνοντας ένα ζωντανό τόνο στην όμορφη πόλη. Ένα μικρό camp είχε δημιουργηθεί με τον τεχνικό έλεγχο, parc ferme, τα πανό των χορηγών και τις τέντες τις Husaberg, Gas-Gas και της Beta και όλους τους εμπλεκόμενους να δίνουν μια ζωντανή και θετική ενέργεια.

Οι διάφορες διαμαρτυρίες από «Σύλλογος Ενεργών Πολιτών Αίγινας», οι «Φίλοι της Αίγινας», «ο Σύλλογος Παχιοράχης “Το Ελλάνιον Όρος”», «Το Εργαστήρι της Αίγινας», και το «Ελληνικό Κέντρο Περίθαλψης Αγρίων Ζώων» και το δασαρχείο προσπάθησαν να ακυρώσουν τον αγώνα, αλλά η δύναμη του Δήμου φάνηκε να είναι πάνω από αυτούς, μελετώντας την παρουσίαση του σχεδίου πρώτα με τον αρμόδιο της Motor & Nature, Βασίλη Σταθούλια.
Κατά την διάρκεια του τεχνικού ελέγχου και μέχρι την εκκίνηση του πρώτου αναβάτη δεν υπήρξε καμία παρουσία που να κάνει διαμαρτυρία και έτσι όλα κύλισαν κανονικά.0010_ENEG180410

Μια δύσκολη στιγμή ανεύρεσης σήματος σωστής κατεύθυνσης στην διαδρομή κόντεψε να τινάξει τον αγώνα στον αέρα, προκαλώντας εκνευρισμό, άγχος και τα κλασικά «καπέλα» ενός αγώνα enduro. Οι κατηγορίες champion και pro έφτασαν πρώτοι και είχαν την ατυχία να ψάχνουν για την σωστή κατεύθυνση. Όλα τακτοποιήθηκαν από την πλευρά της οργάνωσης με το σβήσιμο του συγκεκριμένου καπέλου, αλλά μια το χάσιμο, μια η αργοπορία στον τερματισμό και η αφαίρεση και διόρθωση του καπέλου, το χρονικό όριο είχε περάσει και το πλοίο για Πειραιά έφυγε στην ώρα του, μαζί με τον περισσότερο κόσμο του αγώνα. Έτσι η απονομή έμελε να γίνει με τους υπόλοιπους. Πολύ ήταν εκείνοι που στα τελικά αποτελέσματα μάζεψαν χρονικές ποινές και έτσι έφεραν τα πάνω κάτω στις τελικές θέσεις των αθλητών.

0159_ENEG180410

Η διαδρομή περιείχε αρκετή άσφαλτο, κάτι που απαγόρευε να χαλαρώσεις και ένα δύσκολο κουραστικό μονοπάτι με κυλιόμενη πέτρα. Οι δύο ειδικές χαράχτηκαν η μία πάνω στο βουνό και η άλλη δίπλα στην θάλασσα. Η οργάνωση δεν είχε κάποιο χάρτη για να σε κατατοπίσει και το κλασικό “ρωτώντας πας στην πόλη” λειτούργησε και εδώ. Η ειδική ήταν πάνω στο βουνό, ήταν σφιχτή έπρεπε να δουλέψεις αρκετά καλά το φρένο και συμπλέκτη. Η δεύτερη παραθαλάσσια ειδική είχε πολύμορφο χαρακτήρα με άμμο, χαλί από πέτρα, χώμα (με μπάζα) και άλματα που έδιναν στους θεατές αρκετό θέαμα και λόγο να καθήσουν εκεί.

0465_ENEG180410

Το Attika Enduro Cup είναι ένας γερός θεσμός στα τόσα χρόνια που οργανώνεται στην Αττική και όχι μόνο, έχει αφήσει πολλές καλές και κακές στιγμές σε αναβάτες, χορηγούς και θεατές, αλλά και στον ίδιο τον οργανωτή. Η ακριβή συμμετοχή είναι ίσως ένα μικρό αγκάθι για τον συμμετέχοντα, που περιμένει να έχει και την ανάλογη ανταπόδοση. Οι λίγες συμμετοχές, οι λιγότερες από το 2006 σε αγώνα του Attika Enduro Cup, ίσως να οφείλεται στην επιλογή του τόπου διεξαγωγής του αγώνα. Παρότι υπάρχουν και οι γκρινιάρηδες, την επόμενη φορά είναι πάλι εκεί για την εκκίνηση του επόμενου Attika Enduro Cup. Και η Θήβα θα είναι το επόμενο σκαλί για τον θεσμό.

0266_ENEG180410

Κατηγορία Champion
Ο τραυματισμός του Γιώργου Κοινωνά στον πρώτο γύρου του αγώνα ήταν ένα από τα γεγονότα της κατηγορίας champion. Του ευχόμαστε καλή ανάρρωση. Την πρωτιά πήρε ο Γιώργος Μανωλίδης (933,ΑΜΟΤΟΕ) ήταν και στις τέσσερις ειδικές ο πιο γρήγορος, αφήνοντας δεύτερο τον μαχητικό Σταμάτη Μαντά (934,ΑΘΛΟΔΡΑΣΙΣ). Τρίτος άξια ο Παναγιώτης Θερριός (931,ΛΕΜΟΤ). Με την συμμετοχή του πάνω σε Beta ο Θοδωρής Αντωνιάδης (932,ΑΘΛΟΔΡΑΣΙΣ) έκλεισε την κατηγορία με την τέταρτη θέση στα αποτελέσματα.

Γιώργος Μανωλίδης

Γιώργος Μανωλίδης

Κατηγορία Attika Pro
Από τους επτά συμμετέχοντες, νικητής αναδείχτηκε ο Αριστείδης Χριστοφίδης (733,ΑΡΗΣ) που πάλεψε με τον Ανδρέα Γκλαβά (728, ΛΕΜΟΤ) ο οποίος πήρε τις μισές ειδικές, αλλά χρεώθηκε με δυο λεπτά ποινής που τον κατατάσσουν δεύτερο στην κατηγορία. Τρίτος ο Βασίλης Παπαδημητρίου (799, ΑΜΟΤΟΕ) που κρατήθηκε στην τέταρτη θέση τον Δημήτρη Κούρλα (731,ΛΕΜΟΤ) που μάζεψε στον αγώνα τέσσερα περισσότερα λεπτά ποινής και έχασε το σκαλί του βάθρου. Την κατηγορία έκλεισε ο Ηλίας Μπακοστέργιος (727,ΛΕΜΟΤ).

Αριστείδης Χριστοφίδης

Αριστείδης Χριστοφίδης

Κατηγορία Ε2
Από τους δεκαεπτά αθλητές, οι έντεκα βρήκαν το δρόμο του τερματισμού. Εδώ το «καπέλο» έπαιξε σημαντικό ρόλο στην τελική κατάταξη της κατηγορίας Ε2. Δεν πρέπει να είσαι μόνο γρήγορος, αλλά και να αποφύγεις τις ποινές. Έτσι καθαροί μετά από δυο γύρους βρέθηκε η πρώτη τριάδα του βάθρου. Πρώτος ο Αντώνης Μαλλίδης (276,Μοτολέσχη Καβάλας) κράτησε την διαφορά του από τον δεύτερο για μόλις 1,7 δευτερόλεπτο, με τον Χριστόφορο Αποστολόπουλο (269,ΛΕΜΟΤ) να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Τρίτος ακολούθησε ο Βασίλης Μπούδρος (270,ΛΕΜΟΤ) με 4,6 δευτερόλεπτα διαφορά από την κορυφή. Από και κάτω αρχίζει ο χορός με τις ποινές. Ο Παναγιώτης Ζάχαρης (298,ΛΕΜΟΤ) με το 3λεπτο που είχε έπεσε από την δεύτερη στην τέταρτη θέση. Ο Θανάσης Γρυλλής (203,ΑΘΛΟΔΡΑΣΙΣ) καταλαμβάνει την πέμπτη θέση με τον Χρήστο Κυριακίδη (268,ΑΜΟΤΟΕ) να κατατάσσεται τελικά έκτος στην κατηγορία και κλείνει την πρώτη βραβευμένη εξάδα. Με τα οκτώ λεπτά ποινής που μάζεψε ο Φώτης Τζαμαλούκας (201,ΛΕΜΟΤ) του στέρησε την νίκη στην Αίγινα, καταλήγοντας τελικά στην όγδοη θέση.

Αντώνης Μαλλίδης

Αντώνης Μαλλίδης

Κατηγορία Ε3
Έξη συμμετοχές, αλλά τέσσερις έφτασαν να τερματίσουν στο λιμάνι της Αίγινας. Νικητής της κατηγορίας ο Χάρης Δημόπουλος (317,ΑΜΟΤΟΕ) που άνοιξε γκάζι από την δεύτερη ειδική και μετά, ανεβάζοντας την διαφορά του από τον δεύτερο Αριστείδη Δημόπουλο (343,ΑΜΟΤΟΕ) στα έντεκα δευτερόλεπτα. Τρίτος ο Νεκτάριος Αποστόλου (388,ΛΕΜΟΤ) προσπάθησε στην αρχή, αλλά τα δύο λεπτά τον άφησαν πίσω. Την κατηγορία έκλεισε ο Μανώλης Ρουμελιώτης (310,ΑΤΤΙΚΟ).

Χάρης Δημόπουλος

Χάρης Δημόπουλος

Κατηγορία E1
Νικητής της κατηγορίας ο Ηλίας Λιάγκας (130, ΛΕΔΙΛΑ) που επαναλαμβάνει την κυριαρχία του στην κατηγορία με τις συνολικά εννέα συμμετοχές. Στην δεύτερη θέση καταλαμβάνει ο Περικλής Καρποδίνης (160,ΑΡΤΕΜΙΣ) με τον Γιάννη Καλογήρου (111,ΛΕΜΟΤ) να ακολουθεί από κοντά στην τρίτη θέση. Ακαπέλωτος παρέμεινε και ο Γιάννης Καπερναράκος (118,ΑΜΟΤΟΕ) που έμεινε ενάμιση περίπου λεπτό πίσω από την κορυφή. Ο Ανδρέας Αλιφαντής (181,ΑΤΤΙΚΟ) έχασε την δεύτερη θέση με το πεντάλεπτο ποινής που χρεώθηκε, έχασε την δεύτερη θέση στο βάθρο και κατέληξε στα αποτελέσματα στην πέμπτος. Την πρώτη εξάδα και την κατηγορία έκλεισε ο Ηλίας Τριβυζάς (125,ΑΜΟΤΟΕ). Ανάμεσα στους τρεις που εγκαταλείψανε είναι και ο Κώστας Κόρδας (122,ΛΕΜΟΤ) που τραυματίστηκε και του ευχόμαστε καλή ανάρρωση.

Ηλίας Λιάγκας

Ηλίας Λιάγκας

Κατηγορία EJ
Τρεις συμμετοχές ένας μόνο, έφτασε στην πηγή. Ο Βαγγέλης Παπαθανασίου (444,ΑΘΛΟΔΡΑΣΙΣ) στην πρώτη του συμμετοχή σε αγώνα εγκατέλειψε στο πρώτο δύσκολο μονοπάτι, ο Σωτήρης Καρανίκας (420,ΛΕΔΙΛΑ) έκανε μόνο τρεις από της τέσσερις ειδικές και εγκατέλειψε. Νικητής λοιπόν με συνολικό χρόνο ειδικών τα 11:22 λεπτά ο Γιάννης Αλιφαντής (418,ΑΤΤΙΚΟ).

Γιάννης Αλιφαντής

Γιάννης Αλιφαντής

Κατηγορία EV
Στους βετεράνους οι δύο κάτοικοι Λέσβου ανέβηκαν στα υψηλότερα σκαλιά του βάθρου. Ο Στρατής Μυρογιάννης (51,ΜΟΘ) επαναλαμβάνει την κυριαρχία του και στο νησί της Αίγινας με τον Ιορδάνη Σταματάκη (52,ΜΟΘ) να μένει με 32 δευτερόλεπτα διαφορά στην δεύτερη θέση. Τρίτος ανέβηκε στο βάθρο ο Στέφανος Βουνισέας (555,ΛΕΜΜ) με τον Μιχάλη Λαβασά (521,ΛΕΜΟΤ) να ακολουθεί από πολύ κοντά στην τέταρτη θέση. Ακολούθησαν οι Φώτης Τσάλτας (571,ΑΘΛΟΔΡΑΣΙΣ) και Ανδρέας Ανδρεαδάκης (514,ΑΜΟΤΟΕ) που έκλεισαν την πρώτη βραβευμένη εξάδα της κατηγορίας των βετεράνων καταλαμβάνοντας την πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα.

Στρατής Μυρογιάννης

Στρατής Μυρογιάννης

Κατηγορία ET
Με την συμμετοχή έξι μόνο αθλητών νικητής αναδείχτηκε και πάλι ο Νίκος Λέκκας (603, ΛΕΜΟΤ) με τον Βασίλη Αποστολόπουλο (649, ΦΙΛΜΑ) να τερματίζει δεύτερος με 1:46 λεπτά διαφορά. Τρίτος με 2:13 λεπτά διαφορά ο Γιάννης Κουρουμπής (660,ΦΙΛΜΑ), με τον Μαρίνο Ζήση (610,ΑΤΤΙΚΟ) να ακολουθεί στην τέταρτη θέση. Την κατηγορία tour έκλεισε ο Νέστορας Τσιόλας (612,ΑΤΤΙΚΟ). Η Πολυτίμη Κυριακοπούλου (611,ΛΕΜΟΤ) χρονομετρήθηκε στην πρώτη ειδική, αλλά έμεινε εκτός αγώνα από χρόνο.

Νίκος Λέκκας

Νίκος Λέκκας

Επόμενος αγώνας στην Λιβαδειά στις 16 Μαϊου 2010

Περισσότερες φωτογραφίες

Φωτογραφίες: Race Photo / Ιωσήφ Βάγγερ

Όλες οι φωτογραφίες του αγώνα, υπάρχουν στο Racephoto.gr