Όσο θεαματικό ήταν το ξεκίνημα του θεσμού άλλο τόσο ενθαρρυντική ήταν η συνέχειά του με τον δεύτερο αγώνα στους Αγ. Θεόδωρους Κορινθίας την Κυριακή 09 Απριλίου 2006. Οι 132 αναβάτες που εκκίνησαν στο δεύτερο αγώνα διαγωνίστηκαν στις όμορφες διαδρομές των γύρω περιοχών ενώ για πρώτη φορά σε τέτοιο θεσμό συναγωνίστηκαν σε μια ειδική τύπου extreme test, όπου τεχνητές χωμάτινες αυξομειώσεις και ξύλινα άλματα (παλέτες) πρόσφεραν θέαμα σε εκατοντάδες θεατές.

Για άλλη μια φορά το πλούσιο σε λεπτομέρεια φυλλάδιο του αγώνα έδωσε τη δυνατότητα σε πλήθος κόσμου να βρεθεί σε απομακρυσμένα και απομονωμένα μονοπάτια ενός αγώνα Enduro. Δυστηχώς σε αυτόν τον αγώνα δεν υπήρξαν θεαματικές και δύσκολες ανηφόρες ή κατηφόρες ή οτιδήποτε θα πρόσφερε θέαμαμ στους φωτογράφους και κιλά ιδρώτα στους αναβάτες. Εκτός της ειδικής διαδρομής εντός της πόλης των Αγίων Θεοδώρων υπήρξε και η δεύτερη ειδική (τύπου motocross) όπου επίσης βρέθηκε αρκετός κόσμος για να θαυμάσει τους αναβάτες του νέου θεσμού.

Ξεχωριστό ενδιαφέρον έδωσαν οι συμμετοχές αναβατών στην νέα κατηγορία Enduro Champion όπου αρκετοί αναβάτες του Πανελληνίου πρωταθλήματος έδωσαν το παρόν προσφέροντας άπλετο θέαμα στους θεατές.

Στην κατηγορία Enduro 1 ο Ανδρέας Σώκος (#121, Yamaha 250) ήταν ο κυρίαρχος του αγώνα με δεύτερο τον Θανάση Κομνηνό (#111, KTM 125) και τρίτο τον Θανάση Σταματιάλη (#118, KTM 125).

Στην κατηγορία Enduro 2 o Γιώργος Μάρκελλος (#252, Husqvarna 450) ήταν ο ταχύτερος όλων με τον Θεοφάνη Ρήγα (#248, ΚΤΜ 250) να καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση και τον Γιώργο Βαλιμήτη (#249, Ηonda 450).

Στην κατηγορία Enduro 3 ο Δημήτρης Κοτσιλιάτης (#318, Husaberg 550) κέρδισε με μικρή διαφορά τον Ευστάθιο Ρούσση (#320, KTM 525) ενώ με ακόμα μικρότερη διαφορά ο Δημήτρης Κούρλας (#311, Gas Gas) βρέθηκε στην τρίτη θέση.

Tα παιδία παίζει!

Στην κατηγορία Enduro Junior o Θοδωρής Ερμήλιος (#414, KTM 250) ήταν ο νικητής με δεύτερο τον Μίνω Κονίδη (#426, ΚΤΜ 450) και τρίτο τον Γιώργο Αργυράκη (#419, ΚΤΜ 250).

Στην κατηγορία Veteran ο Μιχάλης Στεργίδης (#531, Gas Gas 250) ήταν ο νικητής του δεύτερου αγώνα με δεύτερο τον Θανάση Ξένο (#515, KTM 400) και τρίτο τον Δημήτρη Γιαννακάρα (#533, ΚΤΜ 249).

Η νεοσύστατη κατηγορία Enduro Champion είχε αρκετές συμμετοχές και ο Τάκης Μανιάτης (#5, Husqvarna 510) κέρδισε άνετα την πρώτη θέση. Ο Σταμάτης Μαντάς (#3, Husqvarna 450) τερμάτισε δεύτερος και ο Φώτης Σκαρής (#204, ΤΜ 250) συμπλήρωσε τις τρεις πρώτες θέσεις του βάθρου.

Στην γενική κατηγορία ο Ανδρέας Σώκος (#121, Yamaha 250) ήταν ο ταχύτερος όλων ακολουθούμενος από τον Θανάση Κομνηνό (#111, ΚΤΜ 125) και τον Γιώργο Μάρκελλο (#252, Husqvarna 450) να συμπληρώνει το βάθρο. Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Θανάσης Σταματιάλης (#118, ΚΤΜ 125), πέμπτος ο Μάριος Κάκος (#115, Yamaha 250) και έκτος ο Θεοφάνης Ρήγας (#248, ΚΤΜ 250).

Στα μείον της οργάνωσης θα πρέπει να σημειώσουμε την δυσκολία εξεύρεσης λύσης στο θέμα του θορύβου (μέτρηση θορύβου κατά τον τεχνικό έλεγχο). Ενώ η οργάνωση είχε προβλέψει ο τεχνικός έλεγχος να γίνεται στα πρότυπα αγώνα Παγκοσμίου πρωταθλήματος δυστυχώς δεν ανακοίνωσε τις ποινές που είχε αποφασίσει να επιβάλει σε όσους αναβάτες ξεπερνούσαν το όριο θορύβου. Να καταστεί σαφές πως οι τεχνικοί έφοροι δεν είχαν κανένα δικαίωμα να επιβάλουν ποινές σε κανένα αναβάτη, όπως και σωστά έπραξαν. Απλώς ενημέρωναν τον αναβάτη που ξεπερνούσε το όριο θορύβου αλλά πέραν αυτού θα αποφάσιζαν οι αγωνοδίκες.

Είναι λυπηρό πως αναβάτες του Πανελληνίου πρωταθλήματος έκαναν με τέτοιο τρόπο φασαρία για να δικαιωθούν σε ένα θέμα το οποίο είχαν απόλυτο δίκιο. Μπροστά σε νέους αναβάτες που μαθαίνουν τα πρώτα τους βήματα σε αγώνες Enduro φώναζαν και ωρύονταν κατά των τεχνικών εφόρων, των αγωνοδικών και γενικότερα της οργάνωσης δημιουργώντας κλίμα που δεν ταιριάζει στο θεσμό. Είχαν απόλυτο δίκιο, αλλά έπρεπε να υποβάλουν ένσταση κατά της απόφασης. Μόνο αυτό θα έφθανε. Και θα είχαν όλο το δίκιο μαζί τους. Ο κανονισμός είναι σαφείς. Οποιαδήποτε διαφωνία συντάσσεται σε γραπτή ένσταση, πληρώνεται το παράβολο της και κατατίθεται στην οργάνωση. Μόνο έτσι λύνονται αυτά τα θέματα.

Παρόλα αυτά κατάφεραν η οργάνωση να υποκύψει στις φωνές τους και να διαγράψει τις ποινές που τους είχαν επιβληθεί. Ωραίο μάθημα για τον Ανδρέα Σώκο, τον Γιώργο Μάρκελλο, τον Θανάση Σταματιάλη και τον Θεοφάνη Ρήγα, τα παιδιά που φαίνεται να ξεχωρίζουν στο Attika Enduro Cup και κάποια στιγμή θα θελήσουν να μεταπηδήσουν στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα.

Επόμενος αγώνας την Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2006 στη Μαλακάσα, πριν όμως όλοι οι αγωνιζόμενοι θα το γιορτάσουν με ένα party που θα γίνει την Τετάρτη 10 Μαίου σε τοποθεσία που θα γίνει γνωστό σε λίγο καιρό.