Η Σταχτοπούτα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Motocross Marvin Musquin πέρασε τα δύσκολα εμπόδια εκ των έσω μέσα στην χρονιά όμως έκανε τις σωστές επιλογές και όπως και στο παραμύθι, βρέθηκε αγκαλιά με τον πολύτιμο τίτλο. Το καλύτερο! Μας μίλησε για αυτήν την εκπληκτική του χρονιά.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής της ΜΧ2 Marvin Musquin εμφανίστηκε από την αρχή της χρονιάς αρκετά δυνατός και σίγουρος ότι μπορεί να διεκδικήσει τον τίτλο στην κατηγορία. Δυστυχώς την ίδια πίστη δεν είχε και η ομάδα του NGS Honda που δεν κάλυπτε τις προσυμφωνημένες προϋποθέσεις με αποτέλεσμα ο Musquin να μετακομίσει στην πρόθυμη ΚΤΜ, ανεβαίνοντας στην μοτοσικλέτα του τραυματισμένου Shaun Simpson. Δικαστικές διαμάχες, μηχανικά προβλήματα και η τίμια κόντρα με τον ομόσταυλο του στην ΚΤΜ Rui Goncalves δεν κατάφεραν τελικά να στερήσουν τον τίτλο από τον Γάλλο. Επίσης φέτος κατέκτησε για πρώτη φορά και το πρωτάθλημα Γαλλίας ΜΧ2.

Απλός, συγκρατημένος, λίγο μυστηριώδης και πάντα φιλότιμος να μιλήσει ειλικρινά έστω και με τα περιορισμένα αγγλικά που γνωρίζει, συμπλήρωσε μετά την εκπληκτική του οδήγηση τον θαυμασμό μου και για τον χαρακτήρα του

Κ.Π. Marvin συγχαρητήρια για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Πως νοιώθεις έχοντας κατακτήσει τον πρώτο σου παγκόσμιο τίτλο;
Είναι εκπληκτικό! Εκπληρώθηκε ένα όνειρο που είχα από μικρό παιδί. Κατέκτησα φέτος την πρώτη μου νίκη στην ΜΧ2, ακολούθησαν και άλλες και παρά τα προβλήματα που είχα μέσα στην χρονιά κατάφερα να έρθω σε μια φοβερή ομάδα όπως είναι η ΚΤΜ και τελικά να κατακτήσω τον τίτλο. Ήταν μια περίεργη αλλά εκπληκτική χρονιά για εμένα.

Κ.Π. Παρακολουθώντας την πορεία σου μέχρι τώρα, κανείς δεν θα περίμενε να πάρεις τον φετινό τίτλο πόσο μάλιστα να κυριαρχήσεις στην κατηγορία, λαμβάνοντας υπόψη ότι αναγκάστηκες να χάσεις ένα GP λόγω δικαστικής απόφασης με την πρώην σου ομάδα. Τι άλλαξε φέτος από τις προηγούμενες χρονιές και είδαμε αυτήν την διαφορά;
Από την προετοιμασία μου για αυτήν την χρονιά άλλαξα προπονητή και είμαι πολύ χαρούμενος με το αποτέλεσμα. Κατάφερα να δουλέψω σωστά πάνω στην φυσική μου κατάσταση και αυτό με βοήθησε αρκετά στην οδήγηση μου. Επίσης άλλαξα ομάδα μέσα στην χρονιά και βρέθηκα σε μια από τις καλύτερες ομάδες στα paddocks και στην καλύτερη αγωνιστική μοτοσικλέτα. Αυτές οι δύο αλλαγές πιστεύω ότι έκαναν την μεγάλη διαφορά.

Κ.Π. Θα ήθελες να μας πεις μερικά πράγματα σχετικά με το τι συνέβη με την προηγούμενη ομάδα σου την NGS;
Είναι μια ιστορία που ανήκει στο παρελθόν και δεν θέλω να πω πολλά πράγματα. Υπήρχε πρόβλημα οικονομικό και τα πράγματα δεν γινόντουσαν όπως έπρεπε. Ήθελα περισσότερα πράγματα για την μοτοσικλέτα ώστε να μπορέσω να πάρω τον τίτλο και αυτό δεν γινόταν.

Η πρώτη του νίκη στην ΜΧ2 ήρθε στην Βουλγαρία πάνω σε μια Honda. Ήταν η αρχή για την μελλοντική συνεργασία του με την ΚΤΜ.

Κ.Π. Αυτό το γεγονός όμως δεν σε επηρέασε, αμέσως ήσουν ανταγωνιστικός με την ΚΤΜ με σχεδόν καθόλου χρόνο προσαρμογής. Πιστεύεις ότι σου ταίριαζε η μοτοσικλέτα  ή γενικότερα προσαρμόζεσαι γρήγορα;
Είναι και τα δύο. Αμέσως κατάλαβα ότι μπορώ να πάω γρήγορα με την ΚΤΜ. Βοήθησε πολύ και η ομάδα που έφτιαξε την μοτοσικλέτα σύμφωνα με τις προτιμήσεις μου. Από εκεί και μετά ήξερα ότι ήθελα αυτό το πρωτάθλημα και ότι έκανα τις σωστές κινήσεις, δεν θα μπορούσε να με επηρεάσει αρνητικά η μετακόμιση μου σε άλλη ομάδα.

Κ.Π. Την επόμενη χρονιά σου δίνεται η ευκαιρία να υπερασπιστείς τον τίτλο σου μια και είσαι μόλις 19 ετών. Δεν θα έχεις όμως τους ίδιους αντιπάλους καθώς αλλάζει το όριο ηλικίας στην κατηγορία (23 ετών και κάτω). Πιστεύεις ότι αυτοί οι κανονισμοί κοιτούν προς την σωστή κατεύθυνση;
Ναι, πιστεύω ότι είναι καλό αυτό που γίνεται. Υπάρχουν πολλοί νέοι οδηγοί στην ηλικία του Ken Roczen που είναι γρήγοροι περίπου σαν και αυτόν αλλά δεν τους δίνεται η δυνατότητα να αγωνιστούν στο παγκόσμιο της ΜΧ2. Τώρα αυτό αλλάζει και θα μπορούν νέοι σε ηλικία οδηγοί να μπαίνουν στο παγκόσμιο πιο γρήγορα και οι πιο έμπειροι οδηγοί να πηγαίνουν στην ΜΧ1.Είναι καλό.

Κ.Π. Πρόκειται να αλλάξεις κάτι στην προετοιμασία σου για του χρόνου, βλέπεις ότι χρειάζεται να βελτιωθείς σε κάποιον τομέα;
Την νέα σεζόν τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα για εμένα. Από τον χειμώνα θα κάνω προετοιμασία με την ΚΤΜ και ήδη έχουμε ξεκινήσει κάποιες δοκιμές με την μοτοσικλέτα. Δεν θα είναι όπως πέρσι που αναγκάστηκα να αλλάξω ομάδα μέσα στην χρονιά, φέτος θα έχω μια ολόκληρη χρονιά με μία ομάδα. Το πρόγραμμα προπόνησης θα μείνει το ίδιο και στην πορεία θα δούμε τι χρειάζεται βελτίωση.

Πήρε για τους Γάλλους το GP στο Ernee και έκανε ότι μπορούσε για να τους φέρει και το MXDN

Κ.Π.  Είμαστε δύο ημέρες μετά το MXDN όπου η Γαλλία τερμάτισε για άλλη μια φορά δεύτερη ενώ εσύ ήσουν ο καλύτερος οδηγός της ΜΧ2 στην πρώτη σου εμφάνιση στον θεσμό. Χαρά ή πίκρα σου αφήνει αυτό το αποτέλεσμα;
Για εμένα ήταν ένα καλό MXDN, είμαι χαρούμενος γιατί κατάφερα να κερδίσω την ΜΧ2 με μεγάλα ονόματα μέσα όπως ο Jake Weimer, ο Tommy Searle, o Tyla Rattray κάνοντας ότι καλύτερο μπορώ για την Γαλλία. Είναι κρίμα που ο Gautier Paulin χτύπησε στο τελευταίο σκέλος γιατί είχαμε πολλές ελπίδες να κερδίσουμε φέτος. Μπορεί οι αμερικάνοι να κατέβασαν μια ομάδα όχι τόσο δυνατή φέτος, αλλά και εμείς είχαμε απουσίες όπως ο Christophe Pourcel. Οι νέοι οδηγοί δείξαμε ότι μπορούσαμε να κερδίζουμε αλλά έτσι είναι οι αγώνες.

Κ.Π. Ποια είναι τα σχέδια σου για το μέλλον;
Του χρόνου θα αγωνιστώ με την ΚΤΜ στην ΜΧ2 και ελπίζω το 2011 να καταφέρω να αγωνιστώ στην Αμερική. Δεν ξέρω όμως αν αυτό θα είναι με την ΚΤΜ ή με κάποια άλλη ομάδα.

Βιογραφικό
Εθνηκότητα: Γάλλος
Τόπος γεννήσεως: La Reole
Ημ/νια  γέννησης: 30/12/1989
Ύψος: 1.74
Βάρος: 59
Ψευδώνυμο: Marv’
Οικο/κη κατάσταση: Ανύπαντρος
Χόμπι: BMX
Αγαπημένος οδηγός: Jean Michel Bayle
Αγαπημένη μουσική: R&B
Αγαπημένο φαγητό: Λαζάνια της μαμάς
Αγαπημένο ποτό: Coke
Πρώτο του GP: 2007, GP of Città di Faenza, Faenza, MX2
Παγκόσμιοι τίτλοι: 1 (MX2) 2009
Νικες σε GP: 6 (MX2)
Πρώτη νίκη σε GP: 2009, GP of Bulgaria, Sevlievo, MX2
Τελευταία νίκη σε GP: 2009, GP of Brazil, Canelinha, MX2

Διεθνής Πορεία
2008 HONDA NGS FIM ΠΑΓΚ. ΠΡΩΤ. MOTOCROSS MX2 14
2007 KAWASAKI BUD RACING FIM ΠΑΓΚ. ΠΡΩΤ. MOTOCROSS MX2 33
2007 KAWASAKI BUD RACING UEM ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΩΤ. MOTOCROSS EMX2 4
2006 KAWASAKI BUD RACING UEM ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΩΤ. MOTOCROSS EMX2 24
2004 KAWASAKI BUD RACING UEM ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΩΤ. MOTOCROSS 85cc 1

Φωτογραφίες: racephoto.gr, Youthstream.