Όταν θέτεις ανοδικά τους στόχους σου στην αρχή κάθε motocross χρονιάς και πέφτεις μέσα στο τέλος κάθε σεζόν, ή πρέπει να είσαι μεγάλο ταλέντο ή να έχεις γερμανική αντίληψη και πειθαρχεία. Ο Γερμανός Max Nagl τα έχει όλα και κατάφερε μέσα σε λίγα χρόνια να πάρει το νούμερο 2 στην ΜΧ1, βάζοντας πλέον στόχο το πρωτάθλημα της επόμενης χρονιάς.

Ο 22χρονος Max είναι ένας ήσυχος, προσγειωμένος νεαρός οδηγός ιδιαίτερα φιλικός και πολύ μακριά από αυτό που ονομάζουμε βεντέτα. Κατάφερε με πολύ δουλειά και φυσικά με την βοήθεια της ΚΤΜ αλλά και του Stefan Everts, να πετύχει φέτος τον υψηλότερο στόχο που είχε βάλει ποτέ στην καριέρα μπαίνοντας στην πρώτη τριάδα της ΜΧ1 και μάλιστα διεκδικώντας τον τίτλο μέχρι τον τελευταίο αγώνα.

Ακόμα ψηλότερος είναι ο στόχος του για την νέα σεζόν και μας εξέπληξε όταν μας δήλωσε ότι ο πρωταθλητής Antonio Cairoli είναι απλά ένας καλός οδηγός, που μπορεί να τον κερδίσει.

Κ.Π. Φέτος ήταν μια πολύ καλή χρονιά για εσένα. Βρέθηκες πολύ κοντά στην κατάκτηση του πρωταθλήματος, ωστόσο τερμάτισες δεύτερος. Πες μας λίγα λόγια για αυτήν την δεύτερη θέση;
Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτήν την δεύτερη θέση φέτος. Στόχος μου ήταν στην αρχή της χρονιάς η πρώτη τριάδα και κατάφερα να πάρω το 2. Αν δεν είχα χτυπήσει τον καρπό μου στην αρχή της χρονιάς ίσως να μπορούσα να παλέψω τον φετινό τίτλο.

Κ.Π. Το πρωτάθλημα το πήρε ο A.Cairoli. Πόσο δύσκολος αντίπαλος ήταν ο Ιταλός φέτος;
Κατά αρχήν είμαστε φίλοι με τον Tony και ήταν πολύ όμορφο να δίνουμε μάχες στην ίδια κατηγορία. Δεν είχαμε προβλήματα μέσα στους αγώνες, αγωνιζόμασταν καθαρά και ο καθένας μας έκανε το καλύτερο για τον εαυτό του. Είναι σίγουρα πολύ γρήγορος και αυτό με κάνει να πιέσω περισσότερο τον εαυτό μου.

Κ.Π. Ο Cairoli πήρε τον τίτλο στην πρώτη του χρονιά στην κατηγορία. Πιστεύεις ότι μπορεί να κερδισθεί του χρόνου;
Φυσικά, είναι πολύ καλός αναβάτης αλλά δεν είναι κάτι το ξεχωριστό. Έχω μεγάλο σεβασμό στον Tony για όσα έχει πετύχει στην καριέρα του αλλά δεν είναι αήττητος και πιστεύω ότι μπορώ να το κερδίσω του χρόνου. Ήδη έχω ξεκινήσει σκληρή προετοιμασία για την κατάκτηση του τίτλου την επόμενη χρονιά.

Κ.Π. Τι θα αλλάξει φέτος στην προετοιμασία σου για την νέα σεζόν;
Έχουμε συζητήσει με τον προπονητή μου ορισμένα πράγματα που πρέπει να αλλάξουμε στην φυσική μου κατάσταση. Η προπόνηση με την μοτοσικλέτα θα μείνει η ίδια και φυσικά έχουμε πολλές αλλαγές στην μοτοσικλέτα για το 2010. Έχουμε εισάγει κάποια νέα πράγματα στο όλο πρόγραμμα που πιστεύω ότι θα μας βοηθήσουν.

Κ.Π. Από όσο ξέρουμε ο Team Manager της ομάδας Stefan Everts βοηθάει πολύ στην νοοτροπία, την προπόνηση και την στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσετε στους αγώνες. Είναι αλήθεια αυτό;
Σίγουρα ο Stefan βοηθάει πολύ. Έχει μεγάλη εμπειρία από τους αγώνες των GP και προσπαθεί να μας μεταδώσει τις γνώσεις του. Σε ορισμένους αγώνες μας βοηθάει δείχνοντας μας γραμμές μέσα στην πίστα ή δίνοντας μας συμβουλές. Είναι πολύ καλό που υπάρχει στην ομάδα.

Κ.Π. Βρίσκεσαι κάτω από την τέντα της πιο εργοστασιακή ομάδας των paddocks του παγκοσμίου. Πως είναι να είσαι οδηγός της ΚΤΜ;
Όλες οι ομάδες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κάνουν επαγγελματική δουλεία και προσπαθούν να πετύχουν τους στόχους τους. Η διαφορά στην ΚΤΜ είναι ότι αντιμετωπίζει τους αγώνες σαν μια μεγάλη οικογένεια. Όλοι βοηθούν ο ένας τον άλλο και δεν υπάρχει το ψυχρό κλίμα των άλλων ομάδων όπου ο καθένας κοιτάει μόνο την δουλεία του. Στους αγώνες είμαστε όλοι μαζί, τρώμε μαζί σαν μια μεγάλη οικογένεια και αυτό είναι κάτι μου αρέσει στην ομάδα.

Κ.Π. Ωστόσο του χρόνου εσύ θα μετακομίσεις σε άλλη τέντα, σε αυτήν της ομάδας De Carli μαζί με τον Antonio Cairoli. Πως βλέπεις αυτήν την αλλαγή;
Για εμένα το μόνο που αλλάζει είναι ότι η μοτοσικλέτα μου θα βρίσκεται κάτω από άλλη τέντα. Όλα τα υπόλοιπα παραμένουν ως έχουν. Με τον Tony είμαστε φίλοι και δεν νομίζω ότι θα έχουμε κάποιο πρόβλημα, το βλέπω περισσότερο με ενδιαφέρον από ότι πρόβλημα.

Κ.Π. Τελειώνοντας θα ήθελα να σε ρωτήσω πως βλέπεις την οργάνωση του παγκοσμίου πρωταθλήματος, με τις καινούργιες αλλαγές;
Νομίζω ότι η FIM έχει βγει κερδισμένη από τον τρόπο με τον οποίο το πρωτάθλημα ανεβαίνει τα τελευταία χρόνια. Οι αλλαγές με τις ομάδες στις δύο κατηγορίες και το όριο ηλικίας στην ΜΧ2 κοιτούν στην σωστή κατεύθυνση. Στην πράξη όμως θα αποδειχτεί τι είναι καλό και τι όχι.

Βιογραφικό
Εθνικότητα: Γερμανός
Τόπος γεννήσεως: Weilheim
Ημ/νια  γέννησης: 07/08/1987
Ύψος: 1.74cm
Βάρος: 69kg
Ψευδώνυμο: Maximum
Οικ/ακη κατάσταση: Ανύπαντρος
Χόμπι: Mountain Bike
Αγαπημένος οδηγός: Bernd Echenbach
Αγαπημένη μουσική: Offspring
Αγαπημένο φαγητό: Μακαρόνια με τυρί
Αγαπημένο ποτό: Red Bull, Νερό
Πρώτο του GP: 2003, GP of Germany MX2
Νίκες σε GP: 3 (MX1)
Πρώτη νίκη σε GP: 2007, GP of Italy, Faenza MX1
Τελευταία νίκη σε GP: 2009, GP of Sweden, Uddevalla MX1

Διεθνής Πορεία
2009 RED BULL KTM Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ΜΧ1 2ος
2008 RED BULL KTM Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ΜΧ1 6ος
2007 KTM Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ΜΧ1 18ος
2006 ΚΤΜ Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ΜΧ2 20ος

Φωτογραφίες: racephoto.gr