Ημερομηνία: Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2006
Περιοχή: Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών, Ραχωβίτσα, Λαΐλιάς
Συμμετοχές: Σύνολο 51, Α1:5, A2:, B3: , B4:, B5:, Γ6:, Γ7:
Καιρός: Καθαρός το πρωί, συννεφιά και ελαφριά βροχόπτωση το μεσημέρι.
Θεατές: Ελάχιστοι στις ειδικές.

Το ρεκόρ κράτησε από την Κυριακή 9 Μαίου 2004 μέχρι χθες 17 Σεπτεμβρίου 2006. 12 νίκες, 860 ημέρες αήττητος αλλά η 13η σερί νίκη δεν έμελλε ποτέ να έρθει για τον Βασίλη Σιαφαρίκα. Ο Σταμάτης Μαντάς είναι ο θριαμβευτής του αγώνα των Σερρών με την απίστευτη διαφορά των μόλις 3 δεκάτων του χιλιοστού διαφορά από τον Δημήτρη Τσακατσώνη, οι οποίοι κατάφεραν και εκθρόνισαν τον Σιαφαρίκα από την πρώτη θέση. Ο αγώνας των Σερρών σημαδεύτηκε από τις μόλις 51 συμμετοχές δείγμα αρνητικό του φετινού πρωταθλήματος.

Ήταν ένας σπουδαίος όσο και ιστορικός αγώνας. Ο Σταμάτης Μαντάς (Husqvarna, #3) κατάφερε να “κλέψει” την νίκη από τον Δημήτρη Τσακατσώνη (ΚΤΜ, #402) μόλις στην τελευταία ειδική του αγώνα με την ελάχιστη διαφορά των “00:00.030”. Ποιος να το πίστευε πριν τον αγώνα, αλλά η ουσία είναι πως οι δυο τους εκθρόνισαν τον Βασίλη Σιαφαρίκα και αψήφησαν ανοικτά πλέον την κυριαρχία του στο Ελληνικό Enduro. Μάχη όμως είχαμε και σε άλλες κατηγορίες.

Ένα μεγάλο μπράβο στους αναβάτες που ταξίδεψαν από την Μυτιλήνη για τον αγώνα. Ήρθαν προετοιμασμένοι με ομοιόμορφες στολές και μας θύμισαν με την συμμετοχή τους, τους σκληροτράχηλους αναβάτες της Μυτιλήνης που γνωρίζαμε από παλαιότερα χρόνια. Κάντε μια προσπάθεια με περισσότερες συμμετοχές στον επόμενο αγώνα και θα κερδίσετε μια special παρουσίαση για τους χορηγούς σας από εμάς. Καλή συνέχεια.

 

Κατηγορία Α1
Η πρωτοπορία άλλαξε στην Α1 καθώς ο Δημήτρης Πρέπας (Husqvarna, #6) εγκατέλειψε από σπασμένο καπάκι συμπλέκτη στην πρώτη ειδική και ο Γιάννης Τρίγκας (Gas Gas, #62) επωφελήθηκε κερδίζοντας άνετα τον αγώνα. Πλέον απολαμβάνει την πρωτοπορία στην βαθμολογία με 15 πόντους διαφορά. Δεύτερος με πολύ καλό αγώνα ο Θανάσης Σταματιάλης (ΚΤΜ, #118) κέρδισε άξια την δεύτερη θέση ενώ ο Γιώργος Νταλαμπίρας (ΚΤΜ, #109) συμπλήρωσε το βάθρο της μικρής κατηγορίας. Μόνο 3 τερματίσαντες από τις πέντε συμμετοχές της κατηγορίας. Δείγμα και αυτό της υποβάθμισης που δέχεται το άθλημα χωρίς οι υπεύθυνοι να κάνουν κάτι.

Ο Δημήτρης Πρέπας περιμένει την σειρά του για να αγωνιστεί στη πρώτη ειδική. Η τύχη του γύρισε την πλάτη αφού εγκατέλειψε από πτώση που δημιούργησε πρόβλημα στην μοτοσυκλέτα του.

Κατηγορία Α2
Ο Δημήτρης Πρέπας περιμένει την σειρά του για να αγωνιστεί στη πρώτη ειδική. Η τύχη του γύρισε την πλάτη αφού εγκατέλειψε από πτώση που δημιούργησε πρόβλημα στην μοτοσυκλέτα του.

Ο Παναγιώτης Καδόγλου (ΚΤΜ, #206) κέρδισε τις δυο ειδικές τύπου motocross, ο Γιώργος Κοινωνάς (Husqvarna, #23) άλλη μια, ο Φώτης Σκαρής (ΤΜ, #204) επέμενε αλλά ο Χρήστος Θεοδωσόπουλος (Husqvarna, #24) δεν είχε πει την τελευταία του λέξη και δυο ειδικές πριν το τέλος έκλεψε την νίκη από τους συναθλητές του. Προσπαθεί αλλά οι πτώσεις δεν αφήνουν τον Γιώργο Κοινωνά να ανέβει στο πρώτο σκαλί, ίσως σε κάποιο επόμενο αγώνα. Τρίτος ο Φώτης Σκαρής έμεινε κοντά στους πρώτους δυο αλλά δεν μπόρεσε να τους απειλήσει στο τέλος. Πολύ καλή η παρουσία του Παναγιώτη Καδόγλου, τον αδικεί η τέταρτη θέση.

Κατηγορία Β3
Κυρίαρχος ο Βασίλης Σιαφαρίκας στην κατηγορία του απειλήθηκε μόνο στην πέμπτη ειδική από τον Αδάμο Πράσσο (ΚΤΜ, #2). Κέρδισε κατά κράτος τους αντιπάλους του και ατενίζει ένα, όπως φαίνεται, εύκολο φετινό πρωτάθλημα. Ο Αδάμος Πράσσος δεν θυμίζει φέτος τον παλιό καλό Αδάμο που γνωρίζαμε. Λίγο η ατυχία, λίγο οι μηχανικές βλάβες έχει μείνει πίσω στην διεκδίκηση της νίκης από τον αντίπαλό του. Ο Γιώργος Φραγκούλης (Yamaha, #35) πήρε μια άξια νίκη από τον Γιάννη Παμπουκιάν (Husqvanra, #8) που θα τον βοηθήσει στο υπόλοιπο του πρωταθλήματος. Αρνητικό ρεκόρ οι τέσσερις συμμετοχές της κατηγορίας, κάτι που δεν έχει ξαναγίνει τα τελευταία πέντε χρόνια. Σε αυτήν την κατηγορία συμμετέχουν μόνο “εργοστασιακοί” αναβάτες και κανένας ιδιώτης. Ο κανονισμός ορίζει πως η κατηγορία προσμετρά με περισσότερες από πέντε συμμετοχές, άρα στον αγώνα των Σερρών τίθεται θέμα βαθμολόγησης της κατηγορίας. Άλλο ένα αρνητικό ρεκόρ για το φετινό Πανελλήνιο πρωτάθλημα.

Κατηγορία Β4
Η μεγάλη μάχη της γενικής κατηγορίας παίχθηκε και εδώ αφού Μαντάς και Τσακατσώνης αγωνίζονται στην ίδια κατηγορία. Η νίκη του Μαντά δίνει βαθμολογικό ενδιαφέρον στην κατηγορία για το υπόλοιπο του πρωταθλήματος. Η άνοδος του Σταμάτη Μαντά συνδράμει στην κατακόρυφη αύξηση του ενδιαφέροντος μέχρι το τέλος της περιόδου. Είναι σαφές επίσης πως η συμμετοχή του Δημήτρη Τσακατσώνη σε δυο αγώνες του Παγκοσμίου πρωταθλήματος το καλοκαίρι ανέβασε τις μετοχές του στο Ελληνικό χρηματιστήριο Enduro και τώρα θα περιμένουμε και από αυτόν νίκη στην κατηγορία του και στην γενική. Ο Φώτης Αλεξόπουλος (Honda, #406) να μας τρελάνει φέτος με την οδηγική του παρουσία. Άξια κέρδισε την τρίτη θέση αλλά τα συγχαρητήρια πηγαίνουν γιατί μόλις την προηγούμενη εβδομάδα έγινε πατέρας καθώς ήρθε στο φως μια υγιέστατη κορούλα. Να σου ζήσει Φώτη!

Μιχάλης Τράντζας, ο νικητής της κατηγορίας Β5 με ΚΤΜ 525

Κατηγορία Β5
Μιχάλης Τράντζας, ο νικητής της κατηγορίας Β5 με ΚΤΜ 525
Είχαμε βιαστεί να τον ξεγράψουμε αλλά αυτός επέστρεψε δυναμικά. Κέρδισε άνετα την κατηγορία των μεγάλων τετράχρονων ο Μιχάλης Τράντζας (ΚΤΜ, #4) και έπιασε στη βαθμολογία τον τρίτο Σάββα Καπαγερίδη (Honda, #10) ο οποίος δεν έπιασε καλή απόδοση και τερμάτισε τρίτος. Δεύτερος τερμάτισε ο Τάκης Μανιάτης (Husqvarna, #5) που έχει καλούς τερματισμούς στη φετινή χρονιά και ατενίζει θετικά το μέλλον. Δεν έκανε καλό αγώνα ο Δημήτρης Κόκκινος (ΚΤΜ, #7) και έμεινε στην τέταρτη θέση, αλλά παραμένει στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας. Ίσως η πιο ενδιαφέρουσα κατηγορία, όπως άλλωστε διαφαινόταν από την αρχή του πρωταθλήματος καθώς Μανιάτης, Κόκκινος, Καπαγερίδης και Τράντζας απέχουν 31 βαθμούς. Προβλέπεται καυτός χειμώνας γιατί κανείς δεν πρόκειται να χαρίσει βαθμούς σε κανένα. Από κοντά και ο Πολυχρόνης Τασχουνίδης (ΚΤΜ, #525) που θα μαζέψει όσους βαθμούς πετάξουν οι παραπάνω.

Κατηγορία Γ6 (Βετεράνοι)
Η έβδομη θέση του Χάρη Βόβλα (ΚΤΜ, #61) είναι γεγονός που δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο. Ο Στράτος Μυρογιάννης (ΚΤΜ, #68) κέρδισε τον αγώνα και έπιασε τον Βόβλα στην πρώτη θέση. Δεύτερος ο Μανόλης Νανάκος (ΚΤΜ, #601) και άξιος τρίτος ο Χρήστος Γιάσσαρης του οποίου αναγνωρίστηκε μια παράλειψη της χρονομέτρησης και σωστά ανέβηκε στη τρίτη θέση.

Πλήρης η σηματοδότηση στις ειδικές από την ΛΑΜΣ

Κατηγορία Γ7 (Νέοι)
Πλήρης η σηματοδότηση στις ειδικές από την ΛΑΜΣ
Τον αγώνα κέρδισε ο Απόστολος Ζβιντιρίκος (ΚΤΜ, #717) καθαρά και εύκολα μάλιστα μετά την εγκατάλειψη (ξανά) του Ευθύμη Θωμαίδη (Husqvarna, #740). Αν συνεχίσει και στους υπόλοιπους αγώνες με τέτοιο ρυθμό η κατηγορία θα πάρει φωτιά. Ο Γιάννης Σεβαστόπουλος (ΚΤΜ, #739) απέδειξε τι μπορεί να κάνει κάποιος με σταθερούς τερματισμούς, αφού τερμάτισε δεύτερος και πλέον προηγείται στη βαθμολογία της κατηγορίας. Τρίτος ο Παναγιώτης Θερριός (ΤΜ, #77) απέχει δυο βαθμούς από την κορυφή της βαθμολογίας.

Επόμενος αγώνας την Κυριακή 1 Οκτωβρίου στην Λειβαδιά, ο οποίος όμως δεν πρόκειται να διοργανωθεί καθώς η λέσχη έχει ζητήσει να αναβληθεί. Περισσότερες πληροφορίες εντός ημερών αλλά τώρα που πήρε φωτιά το πρωτάθλημα όλοι οι δρόμοι οδηγούν στη Λαμία (4ος αγώνας πρωταθλήματος Εnduro ΑΜΟΤΟΕ).

Όλες τις φωτογραφίες του αγώνα θα τις βρείτε στο RacePhoto.gr