Πέραν των χρωματικών αλλαγών, οι τετράχρονες μοτοσικλέτες της Husqvarna είδαν πάρα πολύ μικρές αλλαγές που επικεντρώθηκαν με γνώμονα την αντοχή, την αποτελεσματικότητα και την καλή λειτουργία ενώ το δίχρονο 125, συγκέντρωσε όλη την προσοχή των μηχανικών της ιταλικής εταιρίας.

CR125

Το CR 125 του 2007 λοιπόν, δέχτηκε επεμβάσεις στον στρόφαλο και τον θάλαμο καύσης, για μειωμένη αδράνεια κάνοντας πιο εύκολη την μοτοσικλέτα στην οδήγηση. Η δευτέρα στο κιβώτιο ταχυτήτων έγινε κοντύτερη, με σκοπό να χρησιμοποιείται περισσότερο στις εκκινήσεις, ενώ άλλαξε και η εξάτμιση αναγκαστικά με τις αλλαγές του κινητήρα, δίνοντας παράλληλα περισσότερη δύναμη. Τέλος τα reed αντικαταστάθηκαν με καινούργια V-Force και φορέθηκαν ζάντες μαύρου χρώματος. Όλες αυτές οι αλλαγές έγιναν στο συγκεκριμένο μοντέλο από την Husqvarna, καθώς η εταιρία θέλει να έχει μια μοτοσικλέτα ανταγωνιστική, για τους αναβάτες που έρχονται από τις μικρές κατηγορίες, και δεν μπορούν να οδηγήσουν αμέσως τα 250 τετράχρονα.

WR 125

Όσο για το αδερφάκι του το WR 125, προστέθηκε καινούργιο πίσω φρένο με ενσωματωμένο δοχείο υγρών στην τρόμπα.

Σε όλα τα TC μοντέλα(250, 450, 510) έγιναν περιορισμένες αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων για μεγαλύτερη ακρίβεια και αντοχή και προστέθηκε νέα φωλιά συμπλέκτη τύπου ergal. Νέος αποσυμπιεστής σε όλα τα μοντέλα για καλύτερη εκκίνηση με την μίζα, αλλά και ενισχυμένος άξονας της μανιβέλας, για ακόμα μεγαλύτερη αντοχή. Το TC 250, ενισχύθηκε στο κιβώτιο ταχυτήτων ακόμα περισσότερο.

TE 250

Οι αναρτήσεις όλων των μοντέλων της εταιρίας δέχτηκαν εσωτερικές αλλαγές σύμφωνα με τις υποδείξεις των αναβατών δοκιμαστών, με αποτέλεσμα η πίσω με την μπροστά ανάρτηση να συνεργάζονται ακόμα περισσότερο έχοντας μια καλύτερη και ηπιότερη αίσθηση. Σε όλα τα μοντέλα, προστέθηκε καινούργιο πίσω φρένο με ενσωματωμένο δοχείο υγρών στην τρόμπα.

TE510

Τέλος οι μεγάλες μοτοσικλέτες της εταιρίας (TC-TE 450, 510) έχουν νέα άνω τιμονόπλακα με μία βίδα σύφιξης των πηρουνιών.