ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
BETA “The Fuoristrada Co”

Oι ρέπλικες των αγωνιστικών μοτοσικλετών με τις οποίες θα συμμετέχει η Beta στους αγώνες Enduro το 2012, είναι έτοιμες!

Η πολυαναμενόμενη έκδοση FACTORY των τετράχρονων RR έφτασε!

Διαθέσιμες σε τέσσερις κυβισμούςs 350, 400, 450 και 498 και σε περιορισμένο αριθμό, η 2012 RR Factory γεννήθηκε ως ρέπλικα των μοτοσικλετών που θα χρησιμοποιήσουν ο Marko Tarkkala, ο Oscar Balletti και άλλοι αναβάτες του Beta Factory team στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro Championship και σε άλλες εθνικές και διεθνείς διοργανώσεις.

Πολλά από τα ειδικά ανταλλακτικά προέρχονται από τον κατάλογο αξεσουάρ της Beta ενώ άλλα έχουν εξελιχθεί σε συνεργασία με τους αναβάτες μας και συνθέτουν τον standard εξοπλισμό αυτής της πραγματικής race replica μοτοσικλέτας.

Συγκεκριμένα η RR FACTORY έχει τις παρακάτω διαφορές:

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:
–    Πλήρες σύστημα εξάτμισης Arrow κατασκευασμένο από τιτάνιο, αναβαθμισμένο τόσο στην δομή του όσο και στη γεωμετρία του και παρέχει μία μείωση βάρους 800 γραμμαρίων. Το νέο σύστημα εξαγωγής αυξάνει την απόδοση σε όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα ενώ επίσης βελτιώνει την απόκριση στο γκάζι και την πρόσφυση.
–    Μία λεπτότερη φλάντζα κυλίνδρου (για τα 400 και 450cc μόνον) αυξάνει τη σχέση συμπίεσης. Αυτή η μικρή αλλαγή αλλάζει θεαματικά την απόδοση αυξάνοντας συνολικά τη ροπή και δημιουργώντας μία πιο άμεση απόκριση στο γκάζι.
–    Μία ανάφλεξη διπλού χάρτη που μέσω του τοποθετημένου στο τιμόνι διακόπτη, επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει χαρτογράφηση εν κινήσει. Ο πρώτος χάρτης εγγυάται μία πιο απαλή απόκριση κινητήρα – ιδανική για ολισθηρές ή/και πολύ τεχνικές συνθήκες οδήγησης- ενώ ο δεύτερος πιο ‘επιθετικός’ χάρτης επιτρέπει την καλύτερη δυνατή απόδοση για στεγνά εδάφη.
–    Τροποποιημένος συμπλέκτης που επιτρέπει πιο άμεση σύμπλεξη και αλλαγή ταχυτήτων.
–    Έχουν τοποθετηθεί εξωτερικά στον κινητήρα κόκκινες αλουμινένιες ανοδιωμένες τάπες που εκτός από το factory look βοηθούν και στην μείωση του βάρους!

ΠΛΑΙΣΙΟ:
–    Το RR Factory διαθέτει ένα εντελώς νέο πηρούνι Marzocchi Shiver48mm κλειστού φυσιγγίου (closed-cartridge). Αυτός είναι ο καλύτερος συνδυασμός ακαμψίας, βάρους και σταθερότητας ιδιαίτερα κάτω από πολύ αντίξοες συνθήκες οδήγησης. Επιτρέπει μία πολύ υψηλή απόδοση σε σκληρές και πολύ και με πολλές ανωμαλίες διαδρομές. Tο πηρούνι επίσης εξοπλίζεται με νέες ρυθμιζόμενες πλάκες που διαθέτουν δύο ρυθμίσεις για το offset του συστήματος διεύθυνσης. Αυτές οι κατασκευασμένες σε CNC αλουμινένιες πλάκες συμπληρώνουν σε αντοχή και σταθερότητα το νέο πιρούνι δημιουργώντας ένα μπροστινό σύστημα εμπνευσμένο από τους αγώνες.
–    Πίσω αμορτισέρ με ειδική ρύθμιση (valving), σκληρότερο ελατήριο (5.4 Kg/mm) και μεγαλύτερο δοχείο αζώτου/λαδιού που παρέχει καλύτερη ψύξη και επομένως μεγαλύτερη αντοχή και σταθερή απόδοση στην σκληρή χρήση
–    Νέο πλαίσιο, ενισχυμένο στα σημεία μέγιστης φόρτισης και ελαφρωμένο όπου αυτό είναι δυνατόν. Παρέχει μεγαλύτερη ακαμψία ενώ συγχρόνως η μάζα του έχει μειωθεί κατά 900 γραμμάρια.
–    Νέο όργανο, ελαφρύτερο με μεγαλύτερη οθόνη καλύτερο φωτισμό και ευκολότερη ανάγνωση. Επιπλέον διαθέτει ενσωματωμένες τις ενδείξεις για τα φώτα και τα φλας για βελτιωμένη εργονομία στο χώρο του τιμονιού.
–    Πλαστικές χούφτες με αλουμινένια βάση, προσφέρουν άριστη προστασία από τα κλαδιά και τις πέτρες ενώ επιτρέπουν εύκολο πέρασμα σε στενές συνθήκες οδήγησης.
–    Αλουμινένια μαρσπιέ κατασκευασμένα σε CNC που είναι πιο ανθεκτικά αλλά και ελαφρύτερα. Επίσης παρέχουν grip ώστε να κρατούν τα πόδια στέρεα στις δύσκολες συνθήκες( θάμνοι, κορμοί, κτλ..!
–    Σέλλα με κάλυμμα gripper το οποίο είναι ανθεκτικότερο και ταιριάζει με τα Factory γραφικά. Μία ενσωματωμένη ‘τσέπη’ είναι ιδανική για τη φύλαξη της κάρτας χρόνων ενός αγώνα
–    Βάσεις τιμονιού με ελαστομερή PHDS (Progressive Handlebar Damping System), παρέχουν ιδανική απορρόφηση των κραδασμών και εγγυώνται βελτιωμένη άνεση και ακριβή χειρισμό για τον αναβάτη.
–    Ποδιά από Carbon-Kevlar που είναι ελαφρύτερη και χάρη στον νέο σχεδιασμό παρέχει καλύτερη προστασία στις εκτεθειμένες ενώ μειώνει τη συσσώρευση λάσπης.
–    Επιπλέον αξεσουάρ από Carbon-Kevlar για περαιτέρω προστασία του πλαισίου (τρίγωνα σκελετού πάνω από τα μαρσπιέ). Συμπληρώνουν το factory look ενώ είναι και ελαφρύτερα και ανθεκτικότερα στη σκληρή χρήση.
–    Απλοποιημένη πλεξούδα διακόπτη φώτων, ένα “must have” για τις αγωνιστικές μοτοσικλέτες.
–    Και οι δύο τροχοί διαθέτουν δισκόπλακες Braking® τύπου wave (260 mm εμπρός και 240mm πίσω) που παρέχουν μέγιστη απόδοση αλλά και αξιοπιστία.
–    Ο εμπρόσθιος άξονας διαθέτει σύστημα γρήγορης εξαγωγής που επιτρέπει την αντικατάσταση του τροχού σε λιγότερο από ένα λεπτό..
–    Πίσω γρανάζι διπλού υλικού (αλουμίνιο στο κέντρο με σιδερένια οδόντωση) Supersprox, συνδυάζει αντοχή με μικρό βάρος. Tο ανοδιωμένο κόκκινο κέντρο προσθέτει μία έξτρα πινελιά factory λεπτομέρειας.
–    Επανασχεδιασμένο σωλήνα υψηλής υδραυλικού συμπλέκτη για καλύτερη εργονομία στο χώρο του τιμονιού.
–    Σαμπρέλες προδιαγραφών MX για περαιτέρω μείωση του βάρους.
–    Ανοδιωμένα κόκκινα καψούλια ακτινών βελτιώνουν την εμφάνιση των τροχών.
–    Μαύρο ψαλίδι για πιο επιθετικό look.
–    Κόκκινη ανοδιωμένη τάπα ρεζερβουάρ.
–    Κόκκινες ανοδιωμένες τάπες αντλιών εμπρός φρένου και συμπλέκτη
–    Πλήρες κιτ αυτοκόλλητων με γραφικά factory που προσθέτουν στην εμφάνιση της Ιταλικής μοτοσικλέτας. Το ίδιο ακριβώς κιτ χρησιμοποιείται στις μοτό της επίσημης αγωνιστικής ομάδας του εργοστασίου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Τα RR 4T FACTORY 2012 θα είναι διαθέσιμα σε περιορισμένο αριθμό και από το τέλος Φεβρουαρίου στις παρακάτω τιμές:

  • RR350 Factory: 10500€
  • RR400 Factory: 10650€
  • RR450 Factory: 10650€
  • RR498 Factory: 10850€

Τέλος τα Factory RR καλύπτονται από την μοναδική εγγύηση 1 χρόνου που καλύπτει και την απλή σειρά Enduro RR της Beta ενώ οι αγωνιζόμενοι θα χαίρουν έκπτωση 18% στα γνήσια ανταλλακτικά Beta.