Τοποθεσία : Σπέτσες
Συμμετοχές : 73 (125: 30, 250: 20, OΡEN: 12, Junior: 5, Mini: 6)
Καιρός : ‘Ηλιος, 22C
Θεατές : 1.200

Στις τρεις μεγάλες κατηγορίες το ψηλότερο σκαλί του βάθρου είχε χρώμα μπλε. Στα 250 ο Λ.Καρέτσος δεν δυσκολεύτηκε να πάρει και τα δύο σκέλη ενώ στα 125 ο Π.Κουζής, μοιράστηκε τα σκέλη με τον Μ.Παναγιωτόπουλο, όχι όμως και τους βαθμούς. Στην ΟΡΕΝ ο Γ.Σταναθιώτης έβαλε την σφραγίδα του στον “δικό” του αγώνα.

Οι άνθρωποι του μικρού νησιού έδειξαν πως μπορούν να κάνουν μεγάλα πράγματα, ξεπερνώντας τις δυσκολίες και τις ιδιαιτερότητες του τόπου τους. Ενωμένοι και με τον δήμαρχο τους, Βαγγέλη Κονταξάκη αγκάλιασαν τον αγώνα τους και τον υποστήριξαν πάνω από όλα με την παρουσία τους. Η λέσχη με πρωτεργάτη τον Γιώργο Σταναθιώτη έκανε το όνειρο πραγματικότητα, οργανώνοντας τον πρώτο τους αγώνα Πανελληνίου πρωταθλήματος, με επιτυχία. Υπήρχαν χορηγοί που χρωμάτισαν τον αγώνα, τηλεοπτική κάλυψη, καρέκλες και τέντες για μια μερίδα θεατών καθώς και χώρος επισήμων. Το βράδυ του Σαββάτου είχε οργανωθεί autograph section σε κεντρικό σημείο του νησιού, με την παρουσία τηλεοπτικού συνεργείου και με επισήμους, συμβάλλοντας στα μέγιστα για την προβολή του αγώνα. Δυστυχώς όμως δεν παραβρέθηκαν αρκετοί πρωτοκλασάτοι οδηγοί υποβαθμίζοντας το γεγονός. Η συμμετοχή των οδηγών στο autograph section με αφίσες και σωστή παρουσία, είναι το καλύτερο δώρο που μπορούν να κάνουν στους χορηγούς τους και η καλύτερη προβολή για τους αγώνες μας.

Η πίστα των Σπετσών, είναι ιδιαίτερα σφιχτή και τεχνική, με διπλά άλματα, σαμαράκια και συμπλέγματα αλμάτων. Η διαδρομή είναι χαραγμένη μέσα σε δασικό κομμάτι γεγονός που δυσκολεύει τους θεατές να δούνε μεγάλο μέρος της πίστας. Υπάρχει πρόσβαση σχεδόν σε όλο το μήκος της πίστας και έτσι ο θεατής μπορεί με λίγο κόπο να δει πολλά πράγματα.

Οι ιδιαιτερότητες πρώτον, του περιορισμένου χώρου των paddocks, αντιμετωπίστηκε από τους οδηγούς, δεύτερον, νερό για πλύσιμο και κατάβρεγμα της πίστας δεν υπήρξε πρόβλημα και τρίτον, η πρόσβαση στην πίστα, εδώ χρειάζεται δουλειά. Στο νησί δεν επιτρέπονται τα αυτοκίνητα και όποιος έρθει από την Αθήνα π.χ. θα πρέπει να αφήσει το αυτοκίνητο του στην Κόστα και να περάσει με καραβάκι απέναντι. Η πίστα όμως βρίσκεται 3-4 χιλιόμετρα ανάβασης από το λιμάνι και ο θεατής πρέπει να βρει μέσο μεταφοράς γιατί με τα πόδια χρειάζεται καλή φυσική κατάσταση.

Σάββατο 06/5/06
1ος Αγώνας Junior – Mini
Το αγωνιστικό πρόγραμμα ξεκίνησε το Σάββατο με τον αγώνα Junior – Mini, με τον Δημήτρη Κοντολέτα (Honda #92) να παίρνει μια άνετη νίκη μπροστά από τον δεύτερο Παναγιώτη Παπίλα (Kawasaki #5) και τον τρίτο Βασίλη Φωτόπουλο (Kawasaki #27) για την Junior. Απουσίαζε από τον αγώνα το φαβορί της Junior, ο Κωνσταντίνος Κόκκινος, καθώς αγωνίστηκε στον τοπικό του αγώνα στην Πάτρα. Αγώνας χωρίς μάχες και για την Mini, με τον Γιάννη Μόσιο (ΚΤΜ #51) να κερδίζει τον αγώνα έχοντας αρκετά πίσω του τον δεύτερο Μανώλη Κρητικό (Kawasaki #55) και τρίτο τον Μάρκο Κάλλια (ΚΤΜ #81).

Κυριακή 07/5/06
1ος Αγώνας 125
Την KRD Hole Shot King Award πήρε ο Χρήστος Φωτόπουλος (Kawasaki #911) διατηρώντας και την πρωτοπορία του αγώνα μπροστά από τον Αλέξη Παπανικολάκη (Kawasaki #1), τον Παναγιώτη Κουζή (Yamaha #2) και τον Στέλιο Γαλατιανό (Honda #3) που ακολουθούσαν. Ο Γαλατιανός (που είχε και τον καλύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά του Σαββάτου) στον τρίτο γύρο είχε μια πτώση που προκλήθηκε από μηχανική βλάβη, εγκαταλείποντας τον αγώνα. Στον πέμπτο γύρο ο Α.Παπανικολάκης με τον Κουζή πέρασαν τον Χ.Φωτόπουλο συνεχίζοντας ανενόχλητοι την μάχη τους για το πρωτάθλημα. Τρεις γύρους μετά ο Κουζής έκανε την κίνηση του στον Α.Παπανικολάκη πέρασε στην πρώτη θέση αλλά δεν κατάφερε να απομακρυνθεί. Μέχρι και λίγο μετά τα μισά του αγώνα ο A.Παπανικολάκης κρατούσε σε απόσταση βολής τον Κουζή, έκανε μια προσπάθεια να αντεπιτεθεί σημειώνοντας παράλληλα και τον ταχύτερο γύρο, αλλά ο Κουζής ήταν αρκετά δυνατός κερδίζοντας τον αγώνα. Ο Α.Παπανικολάκης τερμάτισε δεύτερος, αφήνοντας την μάχη στους τελευταίους γύρους κρατώντας έτσι δυνάμεις για το επόμενο σκέλος. Φοβερή μάχη έγινε για την τρίτη θέση με πρωταγωνιστή τον Γιώργο Ηλιόπουλο (ΚΤΜ #8), αφού κέρδισε την σκληρή μάχη με τον Βασίλη Ζαχαρίου (ΚΤΜ #5) για την τέταρτη θέση, βρέθηκε πίσω από τον Χ.Φωτόπουλο. Μετά από μάχη τριών γύρων κατάφερε να πάρει την τρίτη θέση στο άλμα του τερματισμού ακολουθώντας γρηγορότερη γραμμή. Τέταρτος τερμάτισε ο Χ.Φωτόπουλος φανερά εκνευρισμένος από την εξέλιξη του αγώνα του, με πέμπτο τον Μιχάλη Παναγιωτόπουλο (ΚΤΜ #61) που δεν είχε καλή εκκίνηση και έκτο τον Ζαχαρίου.

1ος Αγώνας 250
Mε την πτώση της μπάρας ο Νίκος Ανδρέου (Honda #7) πετάχτηκε μπροστά κερδίζοντας την enduro.gr Hole Shot King Award, έχοντας πολύ κοντά πίσω του τον Νικηφόρο Διακάκη (Honda #119) και τον Μανώλη Κρητικό (Suzuki #155) να τον πιέζουν. Η πίεση επέφερε μια πτώση στον Ανδρέου και ο Κρητικός βρέθηκε μπροστά για λίγο, πριν έρθει ο Λευτέρης Καρέτσος (Yamaha #4) και πάρει την πρωτοπορία για τα καλά. Ο πρωταθλητής της κατηγορίας Λευτέρης Παπανικολάκης (Kawasaki #1) δεν είχε καλή εκκίνηση και έδινε μάχες πίσω από τους Διακάκη, Κρητικό και Νεκτάριο Παπαβασιλείου (KTM #3) για να βρεθεί μπροστά. Ο Παπαβασιλείου είχε μια πτώση και στον έκτο γύρο ο Λ.Παπανικολάκης κατάφερε να περάσει τον δεύτερο Κρητικό, η απόσταση όμως από τον Καρέτσο ήταν δύσκολο να καλυφθεί. Με συγκροτημένο γυρολόγιο και αέρινο στυλ, ο Καρέτσος πήρε την νίκη, με δεύτερο τον Λ.Παπανικολάκη. Τρίτος τερμάτισε ο Διακάκης μετά από μάχη διαρκείας με τον τέταρτο Κρητικό που μια πτώση τον έβγαλε έξω από την μάχη του βάθρου. Πέμπτος τερμάτισε ο Παπαβασιλείου πραγματοποιώντας ένα σταθερό αγώνα μετά την πτώση του, με έκτο τον Μανώλη Σκύβαλο (ΚΤΜ #5) να έχει προβλήματα με την μοτοσικλέτα του.

2ος Αγώνας Junior – Mini
Στην Junior είχαμε ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα με τον πρώτο αγώνα, ο Κοντολέτας  πήρε άλλη μια άνετη νίκη από τον δεύτερο Παπίλα και τον τρίτο Β.Φωτόπουλο. Χωρίς μάχες εξελίχθηκε και ο αγώνας της Mini με τον Μόσιο να κερδίζει ξανά, μπροστά από τον δεύτερο Κρητικό και τον τρίτο Νίκο Λυρίου (Kawasaki #101) αυτήν την φορά.

1ος Σκέλος ΟΡΕΝ
Ο τοπικός Γιώργος Σταναθιώτης (Yamaha #1) έφυγε από την αρχή μπροστά με τον Κώστα Μαρίνη (ΤΜ #6) να τον ακολουθεί. Η πίεση του Μαρίνη επέφερε μια πτώση στον Σταναθιώτη που έμεινε αρκετά πίσω. Στην δεύτερη θέση πέρασε ο Κώστας Κατσούλας (Kawasaki #101) που βρισκόταν αρκετά μακριά από την πρώτη θέση. Αντίθετα στο τέλος του αγώνα, αγκαλιά με την πρώτη θέση βρέθηκε ο Μαρίνης, με δεύτερο τον Σταναθιώτη που ανέκαμψε (εκμεταλλευόμενος και την πτώση του Κατσούλα) και τρίτο τον Αλέξανδρο Καρανάση (Yamaha #202) που έκανε ένα φοβερό αγώνα ξεκινώντας από την τελευταία θέση μετά από πτώση και αυτός. Τέταρτος τερμάτισε ο Δημήτρης Φωτόπουλος (Kawasaki #911) που κατάφερε να πιάσει και να περάσει τον πέμπτο Θοδωρή Βελλίδη (Kawasaki #5). Ο πάντα θεαματικός Γιώργος Ταμπάκος (Kawasaki #66) έκλεισε την εξάδα.

2ος Αγώνας 125
Ο Μ.Παναγιωτόπουλος το είχε πει: “όταν έρθει ο πατέρας μου από το Βέλγιο θα είναι καλύτερα τα πράγματα και θα μπορώ να κάνω κάτι καλύτερο”. Ο πατέρας του ήρθε και δεύτερος αγώνας ήταν όλος δικός του. Πήρε την KRD Hole Shot King Award και άρχισε να κάνει διαφορά μαζί με τον φοβερό στους πρώτους γύρους Σπύρο Κοσμά (Honda #122) να τον ακολουθεί. Στα διπλά άλματα μετά την εκκίνηση οι υπεύθυνοι της πίστας δεν πρόσεξαν στο ενδιάμεσο κατάβρεγμα, με αποτέλεσμα να υπάρχει αρκετή γλίτσα στις ράμπες. Στην παγίδα αυτή έπεσαν ο Κουζής με τον Γαλατιανό, όπου είχαν μια πτώση αμέσως μετά την εκκίνηση ευτυχώς χωρίς τραυματισμό ή εγκατάλειψη. Ο Α.Παπανικολάκης δεν ήταν και αυτός τυχερός, μπορεί να μην είχε καμία πτώση στις Σπέτσες, μηχανική βλάβη όμως τον έστειλε από τον πρώτο γύρο στα paddocks, χάνοντας κι άλλο πολύτιμο έδαφος στο κυνήγι του τίτλου. Ο Κοσμάς από την δεύτερη θέση άρχισε να μένει πίσω από τον πρώτο Παναγιωτόπουλο και στην συνέχεια η κούραση τον έστελνε ολοένα και πιο πίσω. Άνετα πρώτος τερμάτισε ο Παναγιωτόπουλος, σημειώνοντας την πρώτη του φετινή νίκη και όλα αυτά πάνω σε μια “δίχρονη” ΚΤΜ. Την δεύτερη θέση κράτησε για μεγάλο διάστημα του αγώνα ο Χ.Φωτόπουλος όμως ο Γαλατιανός με τον Κουζή πλησίαζαν απειλητικά. Στο τέλος του αγώνα ο Γαλατιανός πήρε την δεύτερη θέση αφήνοντας τρίτο τον X.Φωτόπουλο που έχασε άλλη μια θέση στο τέλος του αγώνα. Ο Κουζής είχε λαβωμένη την μοτοσικλέτα του από την πτώση αλλά και τραυματισμένο το δεξιό του μάτι, παρ’ όλα αυτά δεν το έβαλε κάτω πίεσε τερματίζοντας στην τέταρτη θέση, αποκτώντας έτσι σημαντικό βαθμολογικό προβάδισμα. Ο Ηλιόπουλος έκανε ένα σταθερό αγώνα καταλαμβάνοντας την πέμπτη θέση μπροστά από τον έκτο Ζαχαρίου που μάλλον δεν ήταν η πίστα του.

2ος Αγώνας 250
Και σε αυτό το σκέλος το λάθος κατάβρεγμα στο κομμάτι με τα διπλά άλματα μετά την εκκίνηση, έπαιξε τον δικό του δραματικό αυτήν την φορά, ρόλο. Την enduro.gr Hole Shot King Award πήρε ο Καρέτσος με τον Διακάκη και τον Παπαβασιλείου να τον καταδιώκουν. Ο Σταμάτης Λυρίου (Husaberg #2) με τον Κρητικό και τον Δημήτρη Κεραμιδά (ΚΤΜ #6) έπεσαν στην παγίδα του βρεγμένου κομματιού, με αποτέλεσμα ο Κρητικός να σπάσει τον καρπό του και να εγκαταλείψει μαζί με τον Κεραμιδά που έφευγε κουτσαίνοντας. Ο Λ.Παπανικολάκης για άλλη μια φορά δεν είχε καλή εκκίνηση και αφού πέρασε το εμπόδιο του Διακάκη, βρήκε σθεναρή αντίσταση από τον Παπαβασιλείου για την δεύτερη θέση. Στον όγδοο γύρο ο “ψηλός” πέρασε τον Παπαβασιλείου που όμως δεν το έβαλε κάτω και πίεζε αυτός με την σειρά του. Μπροστά ο Καρέτσος ήταν μακριά από όλα αυτά τερματίζοντας πρώτος, καταλαμβάνοντας παράλληλα και την κορυφή της βαθμολογίας. Την δεύτερη θέση κράτησε τελικά ο Λ.Παπανικολάκης από τον τρίτο Παπαβασιλείου. Τέταρτος τερμάτισε ο Λυρίου που κατάφερε να συνεχίσει μετά την πτώση του, χάνοντας όμως πολύτιμους βαθμούς κυρίως, από την πτώση με εγκατάλειψη του πρώτου σκέλους. Ο Διακάκης ήταν κουρασμένος από την μεγάλη προσπάθεια του πρώτου σκέλους, και στο δεύτερο δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την πέμπτη θέση. Την εξάδα έκλεισε για δεύτερη φορά ο Σκύβαλος.

2ο Σκέλος ΟΡΕΝ
Από την εκκίνηση μπροστά έφυγε ο Σταναθιώτης μέσα σε επευφημίες από τους συντοπίτες του, που ήθελαν μια νίκη. Ο Σταναθιώτης δεν τους χάλασε το χατίρι και με μεγάλη προσπάθεια σε όλο τον αγώνα, κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Μαρίνη, κερδίζοντας το σκέλος και τον αγώνα. Ο Μαρίνης πήρε την δεύτερη θέση στο σκέλος και στο σύνολο, καθώς φαινόταν ότι μπορούσε να οδηγήσει πιο γρήγορα αλλά πιθανότατα δεν βρήκε περάσματα στην σφιχτή πίστα. Τρίτος τερμάτισε ο Δ.Φωτόπουλος, μια θέση που του έδωσε και την τρίτη θέση στο βάθρο, κρατώντας πίσω του σε απόσταση ασφαλείας τον τέταρτο και πάντα απειλητικό Καρανάση. Την εξάδα έκλεισαν ο Βελλίδης με τον Ταμπάκο τερματίζοντας πέμπτος και έκτος αντίστοιχα.