Πλήθος αλλαγών έχουν δεχθεί όλα τα μοντέλα της ιταλικής εταιρείας ενόψει της νέας χρονιάς. Τα αυτοκόλλητα και το κάλυμμα της σέλλας έχουν αλλάξει αποκτόντας νέα δυναμική εμφάνιση! Το πίσω αμορτισέρ θα είναι πλέον απο τη SACHS και προαιρετικά θα διατείθεται και το OHLINS. Επιλογή θα υπάρχει και για τις μπροστινές αναρτήσεις. Η έκδοση της παραγωγής θα είναι με αναρτήσεις PAIOLI 48 ενώ ο εκάστοτε αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ των OHLINS46 και OHLINS48.

Όλοι οι τετράχρονοι κινητήρες της TM racing έχουν επανασχεδιαστεί και ζυγίζουν πλέον 1,5kg λιγότερο. Ο χρονισμός της ηλεκτρονικής έχει αλλάξει εντελώς και υπάρχει διαχωρισμένη παραγωγή αγωνιστικών και πολιτικών μοτοσυκλετών! Γεγονός που σημαίνει ακόμη λιγότερες φθορές και ακόμη πιο περιορισμένη συντήρηση για χρήση στο δρόμο.

Οι εκκεντροφόροι έχουν αλλάξει ενώ η καδένα μετάδοσης έχει ενισχυθεί. Εντελώς καινούργιος είναι και ο αυτόματος τεντωτήρας ο οποίος είναι ήδη δοκιμασμένος στους αγώνες του παγκοσμίου και δεν προκαλλεί κανένα απολύτως πρόβλημα. Το ΤΜ660 smx θα διαθέτει πλέον τον νέο σκελετό και υποπλαισίο που χρησιμοποιεί η αγωνιστική ομάδα SUPERMOTARD στους αγώνες του παγκοσμίου ενώ θα υπάρχει και δυνατότητα επιλογής συμπλέκτη για το συγκεκριμένο μοντέλο. Το «μικρό» τετράχρονο (ΤΜ250F) «αγριεύει» κι άλλο με τις νέες βαλβίδες τιτανίου και τους επανασχεδιασμένους εκκεντροφόρους και απομακρίνεται όλο και περισσότερο απο τον ανταγωνισμό!

Τα δίχρονα μοντέλα του εργοστασίου διαφοροποιούνται και έχουμε απο φέτος νέο, ολοκαίνουργιο κινητήρα στα 300 κυβικά ο οποίος φιλοδοξεί να είναι ο αντίλογος στα μεγάλα τετράχρονα! Στα 250 κυβικά μειώνεται κι άλλο το βάρος του μοτέρ ενώ στα 125cc έχουμε νέες θεαματικές αλλαγές. Νέο μοτέρ και εδώ με επανασχεδιασμένο power valve και αποτέλεσμα το νέο, μειωμένο βάρος του κατά 1 κιλό και πλήθος ίππων!

Το 2006 δύο ολοκαίνουργιες μοτοσυκλέτες ΤΜ παρουσιάζονται! Το ΤΜ660 Enduro (το οποίο όμως δεν διαθέτει πινακίδα κυκλοφορίας) και το νέο TM125 MX C (motocross competition) το οποίο είναι η απόλυτη έκδοση του εργοστασίου! Με ρυθμιζόμενες πλάκες τιμονιού, αναρτήσεις OHLINS μπρος – πίσω, διαφορετική ηλεκτρονική, μεταλλική τάπα βενζίνης, ακόμη πιο κοντό (σε μήκος) σιγαστήρα, άλλο καπάκι κεφαλής, διαφορετικά χρώματα στα γραφικά, δεύτερο κιτ (κύλιδρος – πιστόνι) για όσους θέλουν όλη την ροπή στα χαμηλά και φυσικά μοτέρ «προετοιμασμένο» δια χειρός του αρχιμηχανικού της Αγωνιστικής Ομάδας του Παγκοσμίου και πολλά πολλά άλλα καλούδια! Το νέο TM 125 MΧ C είναι το νέο «όπλο» του εργοστασίου σε μία εποχή που όλοι πάλι προσανατολίζονται στην αγορά δίχρονης μοτοσυκλέτας! Το κόστος του θα περιορίζεται στις 8.999 ευρώ! Σύντομα περισσότερα…

Ήδη έχουν διοχετευτεί μοτοσυκλέτες ΤΜ racing 2006 στην ελληνική αγορά και υπάρχουν τα περισσότερα μοντέλα ετοιμοπαράδοτα.

Για το 2006 η TM Hellas διατηρεί τις περσινές τιμές στις μοτοσυκλέτες της!!!

Περισσότερες πληροφορίες:
TM Hellas 210 2759136 και tmracing.gr