ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
BETA

Νέος κυβισμός και νέα τεχνικά χαρακτηριστικά για την κορυφαία μοτοσυκλέτα των μοντέλων Trial της Beta.

Η ομάδα R&D του οίκου της Τοσκάνης, δουλεύει πολύ σκληρά και συνεχίζει να δίνει τον καλύτερο της εαυτό τους τελευταίους μήνες. Μετά τα νέα Enduro με το RR350 και τα RR4T Factory, τώρα είναι η ώρα για τα Trial με το εντελώς νέο EVO 300 2T FACTORY.

Νέος κυβισμός – αυξημένος από 290 σε 300 κ.εκ. – και νέα τεχνικά χαρακτηριστικά, όλα προερχόμενα από την εμπειρία του Εργοστασιακού team κατευθείαν από τον πλουσιότερο κατάλογο aftermarket εξαρτημάτων trial που υπάρχει.
Μία πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα αφιερωμένη στους έμπειρους αναβάτες που αναζητούν υψηλές επιδόσεις αλλά και στους απαιτητικούς εραστές του trial.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:
•    Nέα χωρητικότητα, από 290 σε 300κ.εκ. Μέσω αύξησης της διαμέτρου από 78 σε 79 mm σε συνδυασμό με ένα νέο έμβολο με ‘πομπέ’ κορώνα και μία νέα κεφαλή, προσφέρει αυξημένη ροπή και ομαλή καμπύλη ιπποδύναμης. Όλα αυτά σημαίνουν σημαντική βελτίωση στην αίσθηση του γκαζιού. Η αυξημένη χωρητικότητα όχι μόνο αυξάνει τις επιδόσεις, κάτι που ευχαριστεί περισσότερο τους έμπειρους αναβάτες, αλλά επίσης αυξάνει το εύρος χρήσης, μία αξία που πάντα είναι στόχος της Beta και προσθέτει αυτό το “παιχνιδιάρικο” ύφος στο ξεχωριστό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.
•    Νέοι “factory” δίσκοι συμπλέκτη με αυξημένη επιφάνεια: μειώνονται οι κραδασμοί και εγγυάται μία πιο ακριβής και σταθερή λειτουργία.
•    Κάρτερ μαγνησίου. Περίπου 1.5 kg μείωση βάρους. Αυτό βελτιώνει την ευκινησία της μοτοσυκλέτας και συνεπώς την οδηγική αίσθηση.
•    Κόκκινα σιλικονούχα κολλάρα συστήματος ψύξης: εκτός από βελτίωση της εμφάνισης, παρέχουν καλύτερη αποβολή θερμότητας εξαιτίας των τεχνικών χαρακτηριστικών της σιλικόνης.
•    Σύστημα εξαγωγής Τιτανίου. Η εξάτμιση από το  “ακριβό μέταλλο” εκτός από την μείωση του βάρους κατά 500 γραμμάρια, προσφέρει και αυξημένη απόδοση στις υψηλές στροφές.

ΠΛΑΙΣΙΟ:
•    Νέες ανοδιωμένες κόκκινες πλάκες πηρουνιού CNC. Εκτός από το μειωμένο βάρος και την βελτιωμένη εμφάνιση, ο αναβάτης μπορεί να διαλέξει μεταξύ 6 διαφορετικών θέσεων για το τιμόνι έτσι ώστε να προσαρμόσει τη θέση οδήγησης στα μέτρα του με μεγαλύτερη ακρίβεια.
•    Νέες Factory δισκόπλακες wave:  καλύτερη αποβολή θερμότητας με τα προφανή πλεονεκτήματα όσον αφορά τη σταθερή απόδοση του συστήματος πέδησης.
•    Ελαστικά X-Light. Αποτέλεσμα της μακροχρόνιας συνεργασίας με την Michelin. Αυτά τα νέα ελαστικά προσφέρουν μείωση του βάρους κατά 500 γραμμάρια. Άλλο ένα σημαντικό πλεονέκτημα είναι ότι μειώνεται η μη αναρτώμενη μάζα κάτι που βελτιώνει τη συμπεριφορά της ανάρτησης και επομένως τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.
•    Πολλά εξαρτήματα είναι κατασκευασμένα από κόκκινο ανοδιωμένο αλουμίνιο κάτι που έχει θετική επίπτωση στην εμφάνιση: καλύμματα αντλίας νερού και κάτω αντλίας συμπλέκτη, ρυθμιστές μανετών και τεντωτήρες αλυσίδας.
•    Επίσης η μάσκα του προβολέα, τα πλευρικά καλύμματα του σκελετού το κάλυμμα του εμπρός δισκόφρενου είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα όπως και το καπάκι του συμπλέκτη είναι σε carbon-look.  Αυτά τα εξαρτήματα που είναι σχεδιασμένα να ταιριάζουν με το στυλ του EVO, είναι ελαφριά, παρέχουν εξαιρετική εμφάνιση και προστατεύουν την μοτοσυκλέτα σε ευαίσθητες περιοχές.
•    Ανοδιωμένα  CNC μαρσπιέ από ergal. Ελαφριά, δυνατά και με υψηλό grip.
•    Νέο κιτ γραφικών με αυτοκόλλητα τόσο για τα πλαστικά όσο και για το πλαίσιο και τις ζάντες, παρόμοια με αυτά των μοτοσυκλετών της εργοστασιακής ομάδας που συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Διαθέσιμο από τον Μάρτιο ως περιορισμένη έκδοση, θα διαθέτει πολύ καλή τιμή σε σχέση με την ποιότητα του εξοπλισμού του.