Τοποθεσία: Κούκος Πρέβεζας
Συμμετοχές: 74 (125:26 – 250:19 – OPEN:12 – MINI:10 – JUNIOR:6)
Καιρός: Ηλιοφάνεια 30οC
Θεατές: 500 περίπου.

Η δεύτερη περίοδος του πρωταθλήματος ξεκίνησε με δυνατούς αγώνες στην πίστα της Πρέβεζας. Ο ορεξάτος Λευτέρης Παπανικολάκης (Kawasaki #78), καθάρισε και τα δύο σκέλη των 250, με τον αδερφό του Αλέξη Παπανικολάκη (Kawasaki #1) να κάνει το ίδιο στα 125 κάνοντας το 4 στα 4.

Κάτω από καλοκαιρινό καιρό και μπροστά από 500 περίπου θεατές πραγματοποιήθηκε ο πέμπτος αγώνας της χρονιάς στην πίστα της Πρέβεζας. Οι συμμετοχές άγγιξαν τις 74 νούμερο που κρίνεται λογικό αν αναλογιστούμε, την περίοδο που πραγματοποιήθηκε ο αγώνας, το θέμα που προέκυψε με το παράβολο συμμετοχής και φυσικά την μεγάλη απόσταση για πολλούς αγωνιζόμενους από την εν λόγο πίστα.

Στην βαθμολογία εκκινήσεων του enduro.gr o Αλέξης Παπανικολάκης παραμένει πρώτος με τον Δημήτρη Κεραμιδά να είναι ο μόνος ουσιαστικά που τον απειλεί.

enduro.gr Holeshot King Award
1     Παπανικολάκης Αλέξης 6
2     Κεραμιδάς Δημήτρης 4
3     Fitch Richard 3
4     Παπανικολάκης Λευτέρης  2
–     Γαλατιανός Στέλιος 2
–     Ζαχαρίου Βασίλης 2
6     Λυρίου Σταμάτης 1

Σάββατο 09/09/2005

1ος Αγώνας Junior – Μini
Πολύ καλή εμφάνιση για τον Αργύρη Τσαρνά (ΤΜ #91) που επικράτησε για άλλη μια φορά άνετα στην κατηγορία Junior. Μεγάλη μάχη έγινε για την δεύτερη θέση με τον Χρήστο Κιφοκέρη (ΤΜ #8) να αφήνει τελικά τρίτο τον Μανώλη Παναγιωτόπουλο (Kawasaki #4). Εύκολη επικράτηση και για τον Γιάννη Μόσιο (ΚΤΜ #51) στην Mini με τον Οδυσσέα Τουρατζίδη (Yamaha #93) να τερματίζει δεύτερος αντέχοντας την πίεση του τρίτου Αλέξανδρου Γεωργαντά (Honda #17).

Κυριακή 10/09/2005

1ο Σκέλος 125
Στην ιδιαίτερα απαιτητική κατηφορική εκκίνηση της Πρέβεζας, ο Βασίλης Ζαχαρίου (ΚΤΜ #3) έφυγε πρώτος αλλά ο Χρήστος Φωτόπουλος (Kawasaki #911)  με τον Αλέξη Παπανικολάκη τον πέρασαν γρήγορα για την μάχη της πρωτοπορίας του αγώνα. Οι δύο οδηγοί της Kawasaki οδηγούσαν σε ένα ρυθμό που έκοβε την ανάσα και δεν έδειχνε κανένας να θέλει να κόψει ταχύτητα. Ο Φωτόπουλος κατάφερε να κρατήσει για αρκετούς γύρους πίσω του τον Α.Παπανικολάκη πριν αρχίσει η κούραση να τον καταβάλει από την ασφυκτική πίεση του Αλέξη που πέρασε μπροστά. Για την τρίτη θέση οι Ζαχαρίου, Μιχάλης Παναγιωτόπουλος (ΚΤΜ #61), Στέλιος Γαλατιανός (Honda #103) και Δημήτρης Βαγγελάκος (ΚΤΜ #101) χάριζαν όμορφο θέαμα με τις μάχες τους. Την καρό σημαία είδε πρώτος ο A.Παπανικολάκης, με δεύτερο τον ταχύτατο και τις δυο μέρες Παναγιωτόπουλο. Τρίτος τερμάτισε ο Φωτόπουλος που έδειξε για άλλη μια φορά ότι έχει την ταχύτητα να κερδίσει αγώνες. Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Ζαχαρίου κερδίζοντας στο νήμα τον πέμπτο Γαλατιανό. Έκτος τερμάτισε ο φορμαρισμένος Γιώργος Ηλιόπουλος (ΚΤΜ #8).

1ο Σκέλος 250
Ο Δημήτρης Κεραμιδάς (ΚΤΜ #5) πήρε την εκκίνηση και την πρωτοπορία του αγώνα. Μια σύγκρουση του όμως με τον Λευτέρη Καρέτσο (Yamaha #1) είχε σαν αποτέλεσμα να έχει μια πτώση το ‘Bad Boy’, και τον Νίκο Ανδρέου (Honda #102) να εκμεταλλεύεται την κατάσταση και να οδηγεί τον αγώνα. Ο Σταμάτης Λυρίου (Yamaha #3) παρά την αντίσταση του μαχητικού Ανδρέου, κατάφερε να περάσει στην πρώτη θέση και να δημιουργήσει μια μικρή διαφορά. Ο Λευτέρης Παπανικολάκης (Kawasaki #78) είχε μια μέτρια εκκίνηση και αντιμετώπιζε πρόβλημα να πιάσει δυνατό ρυθμό μέσα στην κίνηση. Όταν τελικά πέρασε δεύτερος, κατέβασε αισθητά το γυρολόγιο του πιάνοντας τον Λυρίου. Ο Ρόδιος αναβάτης (Λυρίου) προσπάθησε να αντισταθεί στον επερχόμενο Λ.Παπανικολάκη χωρίς όμως να τα καταφέρει. Πρώτος τερμάτισε ο Λ.Παπανικολάκης με δεύτερο τον Λυρίου που ξαναγύρισε στα τετράχρονα. Μετά από μεγάλη μάχη μεταξύ των Ανδρέου, Νεκτάριου Παπαβασιλείου (ΚΤΜ #2) και Καρέτσου, ο τελευταίος κατάφερε να πάρει την τρίτη θέση. Τέταρτος τερμάτισε ο Ανδρέου επιβεβαιώνοντας ότι βρίσκεται σε περίοδο ανόδου, με πέμπτο τον Κεραμιδά που η ατυχία του πρώτου γύρου του στέρησε κάτι καλύτερο. Οι Σωτήρης Ξυδόπουλος (ΚΤΜ #9) και Μανώλης Σκύβαλος (ΚΤΜ #120) πάλεψαν μέχρι την γραμμή του τερματισμού για την έκτη θέση με τελικό νικητή τον Ξυδόπουλο.

2ος Αγώνας Mini – Junior
Στην κατηγορία Junior ο Τσαρνάς κέρδισε και αυτό το σκέλος με τον Κωνσταντίνο Κόκκινο (Yamaha #3) να τερματίζει δεύτερος μετά από ένα κακό πρώτο σκέλος. Το τρίτο σκαλή του βάθρου συμπλήρωσε ο Κιφοκέρης. Ξανά πρώτος στην κατηγορία Mini τερμάτισε ο Μόσιος με τον Παναγιώτη Παπίλα (Kawasaki #77) να παίρνει την δεύτερη θέση μετά από ένα όμορφο αγώνα. Ο Αλέξανδρος Βρακάς (ΚΤΜ #71) πήρε καλή εκκίνηση καταφέρνοντας τερματίσει τρίτος.

2ο Σκέλος 125
Ο Αλέξης Παπανικολάκης δεν δυσκολεύτηκε να πάρει την εκκίνηση και να αρχίσει να απομακρύνεται από τους Γιώργο Ηλιόπουλο (ΚΤΜ #8) και Ζαχαρίου που ακολουθούσαν μαχόμενοι για την δεύτερη θέση. Ο Ζαχαρίου κατάφερε να περάσει τον Ηλιόπουλο και έβαλε στόχο τον Παπανικολάκη που έλεγχε τον αγώνα από την πρώτη θέση. Πιο πίσω ο Παναγιώτης Κουζής (Yamaha #4) μετά από μέτρια εκκίνηση ανέβαινε συνεχώς θέσεις. Δεύτερη νίκη για τον Παπανικολάκη στο τέλος του σκέλους που κρατάει γερά στα χέρια του τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε τελικά ο Κουζής που κέρδισε και την τελευταία του μάχη στον τελευταίο γύρο, από τον τρίτο Ζαχαρίου. Ο Ηλιόπουλος τερμάτισε τέταρτος πραγματοποιώντας ένα δυνατό αγώνα, μπροστά από τον πέμπτο Γαλατιανό που δεν μπόρεσε να κινηθεί στους γρήγορους ρυθμούς του. Στην έκτη θέση και μετά από πολύ καλή εμφάνιση τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Τζώρας (Suzuki #46) παρά τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισε ενδιάμεσα των σκελών.
2ο Σκέλος 250
Ο συνδυασμός  ΚΤΜ 525 – Κεράμιδας χτύπησαν και αυτή την εκκίνηση, οδήγησαν το σκέλος μπροστά από τους Ανδρέου, Καρετσο, Λυρίου, Παπαβασιλείου και Λ.Παπανικολάκη. Ο ψηλός (Λ.Παπανικολάκης) είχε μεγάλα κέφια και γρήγορα πέρασε στην πρώτη θέση οδηγώντας εκπληκτικά. Για τις υπόλοιπες θέσεις έγιναν αρκετές μάχες παρά το γεγονός ότι η αρκετή σκόνη που έβγαζε η πίστα, δεν ευνοούσε κάτι τέτοιο. Μετά από 25 λεπτά και δύο γύρους ο Λ.Παπανικολάκης πέρασε πρώτος την γραμμή του τερματισμού, με δεύτερο τον Κεραμιδά που η καλή του προπόνηση φέτος, φέρνει αποτελέσματα. Ο Καρέτσος στον τελευταίο γύρο έκανε την επίθεση του για την δεύτερη θέση αλλά έπλεξε σε ντουμπλάρισμα με έναν οδηγό χάνοντας την ευκαιρία. Ο Λε Καρέ με αυτήν την τρίτη θέση έδειξε ότι είναι σε τροχιά ανόδου. Τέταρτος τερμάτισε ο Παπαβασιλείου που είχε μια μικρή πτώση στην αρχή του σκέλους και έχασε το τρένο της τρίτης θέσης. Ο Λυρίου πάλεψε και αυτός για την τρίτη αλλά και για την τέταρτη θέση, οι δυνάμεις του όμως δεν του επέτρεψαν κάτι παραπάνω από την πέμπτη θέση. Η ευχάριστη έκπληξη του αγώνα ήταν ο Ανδρέου που παρά το τελικό αποτέλεσμα τις έκτης θέσης, προσέφερε θέαμα με την μαχητικότητα του, σε μια κατηγορία όπου οι καλές μάχες σπανίζουν.

ΟΡΕΝ
Την εκκίνηση του αγώνα πήρε ο Γιάννης Πιλάλας (Honda #9), οι λάθος γραμμές του όμως τον έκαναν να χάσει γρήγορα την πρωτοπορία του αγώνα από τους Δημήτρη Φωτόπουλο (Kawasaki #911) και Νίκο Κριμπούνη (ΚΤΜ #121). Για αρκετούς γύρους ο Δ.Φωτόπουλος οδήγησε τον αγώνα πριν αποφασίσει ο Κριμπούνης να τον περάσει, να απομακρυνθεί και να κερδίσει τον πρώτο του αγώνα στην κατηγορία. Με τον γνωστό του τρόπο ο Γιώργος Σταναθιώτης (Yamaha #4) ανέβηκε στην δεύτερη θέση οδηγώντας σταθερά εκμεταλλευόμενος την καλή φυσική του κατάσταση. Αυτή η τακτική, του χάρισε και το Κύπελλο της OPEN για το 2005, δυο αγώνες πριν το τέλος. Τρίτος τερμάτισε ο Δ.Φωτόπουλος, με τέταρτο τον Πιλάλα και πέμπτο τον Θεόδωρο Βελλίδη (Kawasaki #5). Την εξάδα έκλεισε ο Μάριος Φωτόπουλος (Kawasaki #83).

Έγιναν στην Πρέβεζα

  • Ο πρώτος τίτλος του 2005 κρίθηκε στην Πρέβεζα, με τον Γιώργο Σταναθιώτη (Yamaha #4) από της Σπέτσες να κατακτά πανάξια το Κύπελλο της κατηγορίας OPEN.
  • Η οργάνωση τελικά αποφάσισε να πάρει έστω και μειωμένο παράβολο συμμετοχής, αξίας 50 € για όσους συμμετείχαν σε αυτόν που αναβλήθηκε, παρά την αναγγελία της τότε, ότι δεν θα το έπραττε. Σίγουρα σε εκείνο τον αγώνα όλοι είχαν μερίδιο ευθύνης (αγωνιζόμενοι, οργάνωση, ΕΛΠΑ) αλλά όπως γίνεται πάντα το τιμολόγιο έρχεται στους αγωνιζόμενους.
  • Την Κυριακή, όλοι σοκαρίστηκαν με την ατυχία του Μιχάλη Παναγιωτόπουλου. Στο δεύτερο σκέλος είχε μια άσχημη πτώση που το στοίχισε ένα σπασμένο δεξιό πόδι, την στιγμή που ήταν έτοιμος να πάει στο MXDN και βρισκόταν σε πολύ καλή φόρμα, με απόδειξη τον καλύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά του Σαββάτου. Είναι τόσο νέος και τόσο ταλαντούχος που σίγουρα θα μας εκπροσωπήσει σε πολλά MXDN στο μέλλον, περαστικά Μιχάλη.
  • Την θέση του Παναγιωτόπουλου στην Ελληνική αποστολή MXDN, θα πάρει ο Χρήστος Φωτόπουλος, καθώς και αυτός είναι κάτω των είκοσι χρόνων, πληρώντας την προϋπόθεση της ΕΛΠΑ.
  • Ο promoter του πρωταθλήματος Δημήτρης Κεραμιδάς, βράβευσε για την πολύχρονη προσφορά του στο Ελληνικό motocross, τον πενηντάχρονο και εν ενεργεία αγωνιζόμενο Γιάννη Πιλάλα. Ήταν μια όμορφη κίνηση που όλοι χειροκρότησαν.
  • Σε μία από τις μεγάλες ανηφόρες της πίστας, όλοι είδαν τον Θοδωρή Ζερβό (Yamaha #64) να αντιμετωπίζει προβλήματα για αρκετή ώρα μετά από πτώση. Βοήθεια δεν πήγε ποτέ, αναγκάστηκε να περπατήσει μόνος του με σπασμένη κλείδα στον πλησιέστερο κριτή με την μοτοσικλέτα του φυσικά στην μέση τις πίστας. Το θέμα της ασφάλειας προβληματίζει ξανά αγώνα της Πρέβεζας.
  • Η κατηγορία Μini – Junior έχει ένα σκέλος παραπάνω στο θεσμό μετά από αυτόν τον αγώνα, το οποίο θα αφαιρεθεί από τον τελευταίο αγώνα που θα γίνει πάλι στην Πρέβεζα. Σωστή απόφαση καθώς οι πιτσιρικάδες θα έχουν σχολεία τότε και που χρόνος για αγώνες.