6o Partners Scramble by Nanakos
Ημερομηνία: Κυριακή 07 Μαρτίου 2010
Τοποθεσία: Προφήτης
Συμμετοχές: 104 – 52 ζευγάρια
Καιρός: Κρύο με συνεφιά
Θεατές: 500 περίπου

Η έκτη διοργάνωση του πετυχημένου θεσμού Partners βρήκε τους Γιάννη Τρίγκα και Δημήτρη Τσακατσώνη να επικρατούν δίκαια και άνετα σε έναν αγώνα που παραδοσιακά ανοίγει την αυλαία της αγωνιστικής χρονιάς. Το θαύμα κυνήγησαν από την αρχή οι πιτσιρικάδες Παυλίδης Γιάννης και Παπαμιχαήλ Γιώργος αλλά χωρίς δυνάμεις έμειναν στη δεύτερη θέση. Τρίτοι τερμάτισαν οι Βασίλης Σιαφαρίκας, Νίκος Ζουρνατζής με τον πρώτο να τραυματίζεται σοβαρά και να βάζει σε κίνδυνο την συμμετοχή του στο πρωτάθλημα Enduro.

O φετινός αγώνας ήταν μια επανάληψη της περσινής χρονιάς, με το extreme κομμάτι στρωμένο σε ιδανικό σημείο δίπλα στην Εγνατία οδό 40 χλμ έξω από την Θεσσαλονίκη. Κορμοί, ελαστικά, τραμπάλες, καρούλια, γέφυρα και άλλα περίεργα εμπόδια φρόντισαν έτσι ώστε οι αθλητές να διασκεδάσουν, αλλά και να δώσουν ένα επιπλέον κίνητρο στους θεατές που έμειναν (όσο μπορούσαν) στο κρύο για να τους θαυμάσουν.

Γιάννης Τρίγκας, 1ος

Γιάννης Τρίγκας, 1ος

Ο αγώνας από τότε που άλλαξε μορφή και από Enduro έγινε Scramble, κατάφερε να τραβήξει κοντά του περισσότερους χορηγούς με αποτέλεσμα τα paddocks, ο χώρος των αλλαγών και τα εμπόδια να είναι ένα πραγματικό πανηγύρι! Όλοι περίμεναν να δουν από κοντά τους αθλητές στα εμπόδια και οι ομάδες φιλοξενούσαν διαρκώς ανθρώπους στις τέντες τους. O τρόπος διοργάνωσης του αγώνα από τον Μανώλη Νανάκο είναι πλέον σήμα κατατεθέν και η διοργάνωση παράδειγμα προς μίμηση.

Δημήτρης Τσακατσώνης, 1ος

Δημήτρης Τσακατσώνης, 1ος

Αγωνιστικά ο Γιάννης Τρίγκας και ο Δημήτρης Τσακατσώνης, ένα από τα δυο ζευγάρια της KTM Hellas, αν και δεν προηγήθηκαν έκαναν αγώνα τακτικής κερδίζοντας άνετα και δίκαια των αγώνα. Η έξαψη των Παυλίδη – Παπαμιχαήλ είχε δώσει χρώμα στον αγώνα αλλά μετά τις πρώτες δυο ώρες οι «εργοστασιακοί» Τρίγκας και Τσακατσώνης είχαν ήδη περάσει μπροστά, χτίζοντας διαφορά σε κάθε γύρο. Σίγουρα οι δυο τους έκαναν γερή προπόνηση εν’ όψη του νέου πρωταθλήματος enduro.

Οι Γιάννης Παυλίδης – Γιώργος Παπαμιχαήλ (Husqvarna) ξεκίνησαν γερά τον αγώνα και προηγήθηκαν στην εκκίνηση κάτι που βοήθησε το ζευγάρι να μείνει μπροστά για μεγάλη διάρκεια στην αρχή του αγώνα. Μετά το μισό του αγώνα όμως οι δυνάμεις εγκατέλειψαν τους δυο πιτσιρικάδες οι οποίοι κατάλαβαν πως καλύτερα να προσπαθήσουν να κρατήσουν τη δεύτερη θέση κάτι που κατάφεραν.

Γιάννης Παυλίδης, 2ος

Γιάννης Παυλίδης, 2ος

Γιώργος Παπαμιχαήλ, 2ος

Γιώργος Παπαμιχαήλ, 2ος

Στην τρίτη θέση τερμάτισαν οι Βασίλης Σιαφαρίκας και Νίκος Ζουρνατζής (Honda) με τον Βασίλη Σιαφαρίκα να πετυχαίνει τον καλύτερο χρόνο του αγώνα ανεβάζοντας ρυθμούς προς το τέλος του αγώνα ως απέλπιδα προσπάθεια κατάκτησης της δεύτερης θέσης. Στον τελευταίο γύρο όμως και καθώς είχαν ψαλιδίσει τη διαφορά από την δεύτερη θέση ήρθε η πτώση και ο τραυματισμός για τον Βασίλη Σιαφαρίκα (χρειάστηκε να μεταβεί στο νοσοκομείο μετά το τέλος του αγώνα), χωρίς να του στοιχίσει όμως την τελική τρίτη θέση.

Νίκος Ζουρνατζής, 2ος

Νίκος Ζουρνατζής, 2ος

Βασίλης Σιαφαρίκας, 3ος

Βασίλης Σιαφαρίκας, 3ος

Τη μάχη τους έδωσαν οι Αδάμος Πράσσος (ΚΤΜ) και Παντελής Σκόδρας (KTM) οι οποίοι μετά από μια άσχημη εκκίνηση αναγκάστηκαν να κυνηγούν το χρόνο για μια καλύτερη θέση. Η τέταρτη θέση στην τελική κατάταξη τους άφησε μια πικρία καθώς πάλεψαν να προσπεράσουν το ζευγάρι Σιαφαρίκα – Πράσσου.

Μάχη μέχρι εσχάτων για την πέμπτη και έκτη θέση μεταξύ των Μανωλίδη Γιώργου (Husaberg) – Παναγιώτη Θερριού (Honda) και Μιχάλη Τράντζα (Honda) – Γιώργου Κοινωνά (Honda) καθώς όλα κρίθηκαν στον τελευταίο γύρο (μετά από 4 ώρες)! Ο Παναγιώτης Θερριός είχε βγήκε εκτός λόγω βλάβης και τη δράση είχε αναλάβει ο Γιώργος Μανωλίδης για το Αθηναϊκό ζευγάρι. Αντίστοιχα για την δεύτερη συμμετοχή της Honda Σαρακάκης o Μιχάλης Τράντζας ήταν μπροστά μέχρι τον προτελευταίο γύρο όταν η μοτοσυκλέτα του Τράντζα έσβησε δίνοντας πλεονέκτημα πρωτοπορίας στον Μανωλίδη, ο οποίος κράτησε τη θέση αυτή και την πέμπτη θέση στην κατάταξη.

Ο τρόπος αλλαγής των ζευγαριών θέλει επανεξέταση, τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν και πέρυσι, τα ζήσαμε και φέτος ίσως σε μεγαλύτερο βαθμό. Αν οι συμμετοχές ήταν περισσότερες θα υπήρχε σίγουρα μεγαλύτερο πρόβλημα. Για θέμα ασφαλείας χρειάζεται μεγαλύτερη απόσταση ασφαλείας μεταξύ των εμποδίων και των θεατών. Αν οι κορμοί δεν μετακινούνταν και οι διάδρομοι εξόδου από τα καρούλια ήταν πιο φαρδύ κάποιοι θα είχαν γλυτώσει θεαματικές πτώσεις! Ας είναι όμως, φάνηκε πως αρκετοί ήταν αυτοί που πέρασαν καλά στον αγώνα και σίγουρα σκέφτονται την επόμενη χρονιά. Αυτό που χρειάζεται πλέον για να απογειωθεί ο θεσμός είναι η συμμετοχή περισσότερων αθλητών από το χώρο του motocross.

Επόμενος αγώνας για το πρωτάθλημα Extreme της ΑΜΟΤΟΕ την Κυριακή 11 Απριλίου στη Χρυσούπολη.

Περισσότερες φωτογραφίες και φωτορεπορτάζ.

Όλες οι φωτογραφαφίες του αγώνα, υπάρχουν στο www.racephoto.gr