4ος αγώνας Πανελλήνιου πρωταθλήματος motocross OME
Τοποθεσία: Σπερχειάδα
Ημερομηνία: 08-09 Σεπτεμβρίου 2007
Συμμετοχές: 89 (MX1:21, MX2:22, OPEN:26, Junior:9, Mini:11)
Θεατές: 2.000
Καιρός: 22C

Μπορεί ο Λ.Παπανικολάκης στην ΜΧ1 και ο Σ.Γαλατιανός στην ΜΧ2 να κυριάρχησαν στον αγώνα της Σπερχειάδας, η παράσταση όμως ανήκε στην ίδια την λέσχη και τους ανθρώπους της που έστησαν ένα πολύ όμορφο αγώνα σε μια πραγματικά πανέμορφη και αναγεννημένη πίστα.

Το νέο προεδρίο της ΑΛΜΟΣ έφερε στην θέση του προέδρου τον Γιώργο Λιάκο, έναν εν ενεργεία αγωνιζόμενο motocross (αυτό λέει πολλά) που με την βοήθεια όλων των παλιών αλλά και νέων μελών έβαλαν όλες τους τις δυνάμεις και κέρδισαν το στοίχημα που είχαν βάλει στην αρχή του καλοκαιριού. Γύρισαν την φορά της πίστας αντίστροφα προσθέτοντας νέα κομμάτια και εμπόδια, έφτιαξαν τα paddocks (πλυντήρια, ρεύμα) και τους χώρους υποδοχής των θεατών (αποψίλωση, νέα άσφαλτος) ενώ πρέπει να τονίσουμε την σημαντική οικονομική συμβολή των τοπικών φορέων σε όλη αυτήν την προσπάθεια. Με το ίδιο μεράκι και ζήλο, διοργάνωσαν έναν υποδειγματικό αγώνα από όλες τις μεριές που είχαμε καιρό να δούμε. Ως ελάχιστη ευγνωμοσύνη στην υπερπροσπάθεια τους αυτή, οι αγωνιζόμενοι ας σεβαστούν την απόφαση τους να μείνει η πίστα κλειστή μέχρι τον επόμενο αγώνα τον Νοέμβριο ώστε να μην χρειάζεται να εργαστούν ξανά σκληρά μέρα και νύχτα για να μας στήσουν ένα σωστό αγώνα.

Μπράβο και στους ανθρώπους της ΟΜΕ, που τουλάχιστον στο θέμα του προγράμματος του πανελληνίου πρωταθλήματος, έμειναν πιο σοβαροί από την αντίπερα όχθη (ΕΛΠΑ) όπου το πρωτάθλημα «αγνοείται» με όλη τη σημασία της λέξης.

Αυτό που ίσως θα πρέπει να σκεφτούν οι ομοσπονδίες (ΟΜΕ, ΑΜΟΤΟΕ, ΠΟΜ) στο μέλλον, είναι η τοποθέτηση των πρώτων σκελών της OPEN και των Mini-Junior, το Σάββατο. Με αυτή την αλλαγή δεν θα τρέχουν οι μικροί αλλά και οι μεγάλοι αργά το μεσημέρι μέσα στον ήλιο αλλά και την σκόνη καθώς σχεδόν καμία διοργάνωση δεν μπορεί να βρέχει επαρκώς την πίστα ενδιάμεσα του προγράμματος. Το υπάρχον πρόγραμμα κουράζει και τους θεατές που πολύ σπάνια (έως ποτέ) τους βλέπουμε να κάθονται μέχρι το τέλος.

Πρώτο σκέλος ΜΧ1
Στο αγωνιστικό κομμάτι και την μεγάλη κατηγορία ο Λευτέρης Παπανικολάκης (Kawasaki #2) δεν δυσκολεύτηκε να τεθεί από την αρχή επί κεφαλής του σκέλους, να δημιουργήσει διαφορά κοντά στο ενάμιση λεπτό από τον δεύτερο, και φυσικά να πάρει το σκέλος. Η δεύτερη θέση στην αρχή ήταν υπόθεση τριών οδηγών, Bongo Avramof (Yamaha #82), Κων/νος Τζιώρας (Suzuki #46) και Μανώλης Σκύβαλος (KTM #120) πάλεψαν για το ποιος θα προσπαθήσει να ακολουθήσει τον “ψηλό”. To ασταθές γυρολόγιο του Τζιώρα τον έβγαλε από την μάχη, αφήνοντας τον βούλγαρο και τον κρητικό να συνεχίσουν. Τελικά ο Σκύβαλος, κατάφερε και περιόρισε τον Avramof στην τρίτη θέση, επιβεβαιώνοντας την καλή του κατάσταση από την αρχή του καλοκαιριού. Τέταρτος τερμάτισε ο Τζιώρας ανακόπτοντάς τον ρυθμό του προς το τέλος του αγώνα λόγο σπασμένου μπροστινού τροχού ενώ την πέμπτη θέση κατάλαβε ο Αλέξης Ζώρας (Yamaha #100) έχοντας μικρό-πτώσεις μέσα στο σκέλος. Την εξάδα έκλεισε ο τοπικός Βασίλης Ράπτης (Honda #45) μετά από καλή εκκίνηση και ένα σταθερό αγώνα.

Δεύτερο σκέλος ΜΧ1
Την εκκίνηση πήρε ο Γιάννης Ελένης (Kawasaki #91) αλλά γρήγορα τον πέρασε ο Λ.Παπανικολάκης στον δρόμο του για την κατάκτηση του δεύτερου σκέλους αλλά και στην σημείωση του καλύτερο χρόνου για την κατηγορία και των δύο ημερών. Για άλλη μια φορά ο Σκύβαλος έπρεπε να παλέψει για την δεύτερη θέση μετά από μέτρια εκκίνηση, με τους Τζιώρα και Ζώρα, που έδειχναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί. Ο Ζώρας έμεινε λίγο πιο πίσω ενώ οι Σκύβαλος και Τζιώρας άλλαξαν την δεύτερη θέση αρκετές φορές μέχρι να καταλήξει στον κρητικό. Ο ανεβασμένος τελευταίως Τζιώρας, πήρε μια πανάξια τρίτη θέση με τέταρτο τον Ζώρα. Στην πέμπτη θέση τερμάτισε ο περσινός πρωταθλητής του θεσμού Μανώλης Κρητικός (Honda #1) στον πρώτο του αγώνα μετά τον σοβαρό του τραυματισμό στην αρχή της χρονιάς. Και σε αυτό το σκέλος την εξάδα έκλεισε ο Ράπτης.

Πρώτο σκέλος ΜΧ2
Στο πρώτο σκέλος της ημέρας, λίγο πριν πέσει η μπάρα της εκκίνησης,  κρατήθηκε ενός λεπτού σιγής για την πρόσφατη τραγωδία στην χώρας μας, ως ελάχιστο φόρο τιμής στα θύματα και τους πληγέντες. Πρώτος μετά την εκκίνηση έστριψε ο στρατευμένος Βασίλης Ζαχαρίου (KTM #2) αλλά αμέσως μετά την πρωτοπορία πήρε ο Αλέξης Παπανικολάκης (Kawasaki #185).  Μέχρι την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου ο Παναγιώτης Κουζής (Yamaha #88) από την τέταρτη θέση όπου ξεκίνησε βρέθηκε να οδηγεί τον αγώνα, με τους Στέλιο Γαλατιανό (Honda #103) και τον Γιώργο Ηλιόπουλο (ΚΤΜ #30) να τον ακολουθούν. Ο Ηλιόπουλος έμεινε λίγο πιο πίσω και την καταδίωξη του Κουζή ανέλαβε ο Γαλατιανός. Γύρο με τον γύρο ο Γαλατιανός που είχε και τον καλύτερο χρόνο από όλες τις κατηγορίες το Σάββατο, κατέβαζε το γυρολόγιο του την στιγμή που ο Κουζής το ανέβαζε. Αυτό έφερε τον Γαλατιανό σε θέση βολής, και χωρίς να χάσει ευκαιρία πέρασε τον Κουζή που δεν αντέδρασε, κερδίζοντας εύκολα το σκέλος. Δεύτερος τερμάτισε ο Ηλιόπουλος αφού κατάφερε και πέρασε και αυτός τον τρίτο Κουζή όπου πληροφορίες από το team του, να λένε ότι αντιμετώπιζε μηχανικό πρόβλημα. Κοντά στην τρίτη θέση βρέθηκε και ο Σπύρος Κοσμάς (Honda #122) που πίεσε μέχρι και τον τελευταίο γύρο αλλά τελικά παρέμεινε τέταρτος. Ο Α.Παπανικολάκης μετά από μάχη διαρκείας με τον έκτο Ζαχαρίου, πήρε την πέμπτη θέση χάνοντας έδαφος από την κορυφή της βαθμολογίας.

Δεύτερο σκέλος ΜΧ2
Σε ένα εκπληκτικό πρώτο γύρο ο Γαλατιανός πήρε την πρωτοπορία του δεύτερου σκέλους, με τον Ηλιόπουλο να προσπαθεί και να καταφέρνει να τον ακολουθήσει. Οι δύο οδηγοί απομακρύνθηκαν από του υπόλοιπους αλλά δεν βρέθηκαν ποτέ κοντά ώστε να υπάρξει θέμα μάχης. Ο Γαλατιανός έλεγξε την πρώτη θέση σε όλη την διάρκεια του σκέλους, την κατέκτησε και ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας του θεσμού. Αν και ο Ηλιόπουλος δεν πήγε στο Βέλγιο για αγώνες και προετοιμασία, παρόλα αυτά έδειξε ότι με την μαχητικότητα που τον διακρίνει μπορεί να τα βάλει με όλους πετυχαίνοντας άλλη μια δεύτερη θέση. Τρίτος τερμάτισε ο Κοσμάς σε ένα μοναχικό αγώνα, ενώ την τέταρτη θέση κατέλαβε ο Α.Παπανικολάκης που δεν είχε καλή εκκίνηση και γενικότερα ένα καλό σαβατοκύριακο. Πέμπτος τερμάτισε ο Ζαχαρίου με έκτο τον Κυριάκο Κόττη (Honda #199).

Πρώτο και δεύτερο σκέλος OPEN
Και στα δύο σκέλη ο Κώστας Μαρίνης (ΤΜ #67) δεν δυσκολεύτηκε να πάρει την πρώτη θέση, αφού κανένας εκ των Νίκο Κριμπούνη (ΚΤΜ #121) και Γιάννη Πιλάλα (Honda #2) που τερμάτισαν δεύτερος και τρίτος αντίστοιχα, δεν κατάφεραν να τον απειλήσουν. Ο περσινός πρωταθλητής του θεσμού Σπύρος Βασιλείου (Honda #1) τερμάτισε και τις δύο φορές τέταρτος.

Πρώτο και δεύτερο σκέλος Mini-Junior
Από τον πρώτο γύρο ο Δημήτρης Κοντολέτας (Yamaha #92) πήρε την πρωτοπορία του αγώνα της Junior και δεν την άφησε μέχρι και τον τερματισμό ενώ ο Γιάννης Μόσιος (ΚΤΜ #51) κράτησε την δεύτερη θέση σε όλο το σκέλος από την απειλή του τρίτου Αλέξανδρου Γεωργαντά (ΚΤΜ #17). Το δεύτερο σκέλος ήταν πιο δραματικό καθώς ο Κοντολέτας ενώ βρισκόταν στην πρώτη θέση είχε σκασμένο πίσω ελαστικό σχεδόν στην αρχή του σκέλους, δίνοντας έτσι την ευκαιρία για νίκη στους αντιπάλους του. Μόσιος και Γεωργαντάς δεν άφησαν την ευκαιρία να πάει χαμένη και πάλεψαν σε έναν όμορφο αγώνα για την νίκη. Πρώτος τελικά τερμάτισε ο Μόσιος, με δεύτερο τον Γεωργαντά και τρίτο τον Παναγιώτη Κάτσιο (ΤΜ #20). Στην Mini ο Μανώλης Κρητικός (Kawasaki #55) επικράτησε άνετα και στα δύο σκέλη, με τον λιλιπούτειο αλλά πάντα θεαματικό Ανέστη Ράδο (ΚΤΜ #97) να τερματίζει και τις δύο φορές δεύτερος μπροστά από τον τρίτο Γιάννη Τουρατζίδη (Yamaha #54).

Επόμενος αγώνας 22-23/09 Γιαννιτσά.