Ωρωπός Πρεβέζης. Ένας καινούργιος παράδεισος
Ο πέμπτος αγώνας είχε την περιπέτειά του κάνοντας ένα ταξίδι από τα Χανιά της Κρήτης προς Ωρωπό Πρεβέζης, δια μέσου Πάτρας. Η τελική απόφαση πάρθηκε μια εβδομάδα πριν, με μια εντελώς άγνωστη στους αναβάτες πίστα να δέχεται το βάρος ενός αγώνα πανελληνίου πρωταθλήματος scramble της ΕΛΠΑ.

Η περιοχή που ονομάζεται από τους κατοίκους «Μπιστάριζα» (ονομασία από την πηγή που υπάρχει εκεί) και είναι δημοτικός χώρος, μεταμορφώθηκε από μια απλή πίστα προπόνησης, σε αγωνιστική διαδρομή για το πρωτάθλημα Ελλάδος, υποδέχτηκε αναβάτες και θεατές. Το πάθος και η δουλειά των τοπικών αναβατών Σπύρου Κροκίδα και Κώστα Τσουμάνη για την τελειοποίηση και χάραξη της διαδρομής ήταν αξιοσημείωτη. Το γλυκό έδεσε με την στελέχωση και οργάνωση της ΣΜΑΡΤ με τον Τάκη Παπαβασιλείου στο τιμόνι. Το αποτέλεσμα στο τέλος έδειξε, ότι το όμορφο χωριό Ωρωπός, μπορεί να γίνει ένας πόλος έλξης και να φιλοξενήσει αγώνες scramble και motocross. Ο δήμαρχος Λούρου Χρήστος Μπαΐλης και ο πρόεδρος του πολιτιστικού συλλόγου Ωρωπού και μέλος του τοπικού συμβουλίου, Διονύσης Μπαλαδήμας, ήτανε παρόν και έζησαν από κοντά τον αγώνα, δίνοντας την υπόσχεση για στήριξη ανάλογων εκδηλώσεων στο μέλλον.

Οι 52 αναβάτες οδήγησαν μια τεχνική διαδρομή, με συνεχείς στροφές. Αρκετά σημεία όπου η διαδρομή στένευε, τα περιθώρια προσπεράσματος ήταν λίγα. Ήταν ασφαλής όμως και οι αρκετοί ενδιάμεσοι κριτές, έλεγχαν για την σωστή διεξαγωγή του αγώνα. Δυο άλματα εξασφάλισαν επιπλέον θέαμα στους παραβρισκόμενους θεατές. Το αμφιθεατρικό σημείο της περιοχής, πρόσφερε με μια ματιά, όλη την μάχη μεταξύ των αναβατών. Το κόψιμο της κορδέλας ήταν συχνό φαινόμενο, αλλά αντιμετωπιζόταν αμέσως. Την επόμενη φορά θα ήταν σωστό να υπάρχουν ψηλά ξύλα και μια πιο φαρδιά, μεγαλύτερη διαδρομή. Παρόλα αυτά ο πρώτος αγώνας δέχτηκε πολύ καλές κριτικές. Περιμένουμε να ακούσουμε σύντομα νέα για διεξαγωγή κάποιου αγώνα.

Αγωνιστικά τώρα, μετά από μιάμιση ώρα και δύο γύρους, τα αποτελέσματα έδειξαν πρώτο γενικής τον αναβάτη από την Βέροια, Αδάμο Πράσσο (#422-ΚΤΜ) που για μόλις 3 δευτερόλεπτα άφησε στην δεύτερη θέση τον Γρεβενιότη Βασίλη Σιαφαρίκα (#350-HONDA), ο οποίος επέστρεψε μετά το Κυριάκι. Τρίτος γενικής ένας αναβάτης από τα Τρίκαλα. Ο Αλέξης Ζώρας (#433-KTM) καταφέρνει να πρωταγωνιστεί και να εκπλήσει με την γρήγορη οδήγησή του. Τέταρτος ακολουθεί ο γερόλυκος Λευτέρης Καρέτσος (#450-YAMAHA), ιδιαίτερα δημοφιλής στον Ωρωπό, που ακολούθησε τον ρυθμό των υπολοίπων και απείχε 20 δευτερόλεπτα από τον πρώτο, Αδάμο Πράσσο. Το πρώτο δίχρονο ήταν του Γιάννη Τρίγκα (#102-GAS GAS) που τερματίζει πέμτος και χαρούμενος. Το έκτο κύπελλο της γενικής απονέμεται στον Σταμάτη Μαντά που συνεχίζει της καλές του εμφανίσεις στο scramble.

Πρώτοι εκκίνησαν οι αναβάτες της κατηγορίας Α2, η οποία άργησε να ξεκινήσει, λόγω του ότι ο Γιώργος Κοινωνάς (#205-Husqvarna) στον αναγνωριστικό γύρο έμεινε και άλλαξε μπουζί. Κατά την διάρκεια του αγώνα ο συναγωνισμός κρατούσε καλά για τις πρώτες θέσεις. Ο Σταμάτης Δημολιάννης τερματίζει πρώτος τελικά, αφήνοντας τον Αλέκο Καρανάση στην δεύτερη θέση. Ο Καρανάσης τραυματίζεται προς το τέλος του αγώνα στο γόνατο και δεν μπόρεσε να παραβρεθεί ούτε στην απονομή από τον πόνο. Τρίτος ο πολύ καλός Άγγελος Γκελτσίδης που κάλυψε και αυτός 21 γύρους, έχοντας διαφορά 1:40 λεπτά από τον πρώτο. Ο Γιώργος Κοινωνάς (#205-Husqvarna) παρά την αρχική γυμναστική δεν μπόρεσε να κρατηθεί στην κορυφή και τερματίζει τέταρτος. Την πρώτη εξάδα κλείνουν οι Φοίβος Κολιοπάνος και Γιώργος Μάρκελλος. Ο τοπικός αναβάτης Γιώργος Τσουμάνης, προσπάθησε να κάνει μια καλή εμφάνιση, αλλά οι δίσκοι του συμπλέχτη του, δεν τον άφησαν να τερματίσει. Εκκίνησαν 12, τερμάτισαν οι 10 αναβάτες.

Κατηγόρια Β3
Εκκίνησαν 15, τερμάτισαν οι 14 αναβάτες. Οι δυο τελευταίοι αγώνες χρειάζονται γερά νεύρα. Ο Βασίλης Σιαφαρίκας τερματίζει πρώτος παρά την καθυστέρηση από πτώση και είναι πλέον ένα βαθμό πίσω στην βαθμολογία από τον Γιάννη Παμπουκιάν που ήρθε δεύτερος. Τρίτος στον αγώνα και στην βαθμολογία ο Γιώργος Μπούσδας. Τέταρτος ο Δημήτρης Βαγγελάκος που μαζί με τους πρώτους ήταν οι μόνοι που καταφέρανε να οδηγήσουν στον αγώνα 21 γύρους. Με 19 γύρους στην πέμπτη θέση ο Παναγιώτης Μιχαλόπουλος που πάλεψε με τον Κώστα Ανδρέου ο οποίος κατατάχτηκε τελικά έκτος.

Κατηγορία Β4
Εκκίνησαν 14, τερμάτισαν 13 αναβάτες. Ίσως η κατηγορία με τον περισσότερο συναγωνισμό. Πολλές οι μάχες στην κορυφή. Ο Αδάμος ανεβάζει στροφές μετά τον ανεφοδιασμό και οδηγεί αρκετούς γύρους κάτω από 4:30 λεπτά καταφέρνοντας να τερματίσει πρώτος στον αγώνα. Κοντά του ακολουθούν οι Αλέξης Ζώρας και Λευτέρης Καρέτσος. Τέταρτος τερματίζει ο Σταμάτης Μαντάς που στην βαθμολογία πέφτει τρίτος και απειλείται πλέον από τον Πράσσο, ο οποίος βρίσκεται εννέα βαθμούς πίσω. Πέμπτος τερματίζει ο Δημήτρης Τσακατσώνης ακολουθώντας τον γρήγορο ρυθμό. Έκτος ο Δημήτρης Κολέφας κλείνει την πρώτη εξάδα αναβατών.

Κατηγορία Α1
Εκκίνησαν 11 αναβάτες και τερμάτισαν 8. Στην κορυφή της βαθμολογίας παραμένει ο Τρίγκας κάνοντας μια διαφορά 30 βαθμών από τον Αυγέρη. Ο Γιάννης Τρίγκας είναι επιτέλους χαρούμενος που σπάει η γκαντεμιά του, ανεβαίνοντας στην πρώτη θέση του βάθρου. Η ατυχία χτυπάει τον Θανάση Αυγέρη, που εγκαταλείπει είκοσι λεπτά πριν τον τερματισμό. Συγκάτοικος του είναι πλέον στην βαθμολογία ο νεαρός Βλάσης Κόρκας που ανεβαίνει δεύτερος στο βάθρο. Τρίτος ο Γιώργος Ζώης, είναι πίσω δυο βαθμούς και έκτος στη βαθμολογία από τον Παπαγεωργίου Πέτρο, που τερμάτισε στην έκτη θέση. Ο Τάσος Τσαούσης τερματίζει στην τέταρτη θέση αφήνοντας τον Κώστα Γάκη πέμπτο, αλλά τέταρτο με 66 βαθμούς στην βαθμολογία.

 Όλες τις φωτογραφίες του αγώνα θα τις βρείτε στο RacePhoto.gr