ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ OME

Στην καλύτερη πίστα Μoto Cross της Ευρώπης, αγωνίστηκαν το περασμένο Σανββατοκύριακο 15,16/7/2006, για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Moto Cross των κατηγοριών mini (65 cc) και junior (80cc), οι μικροί οδηγοί της Ο.Μ.Ε.

Αν και χρειάστηκε να κολυμπήσουν ξαφνικά, στα βαθιά, αφού για πρώτη φορά συμμετέχουν σε τέτοιου βεληνεκούς αγώνες (αρκεί μόνο να πούμε ότι η πρώτη δεκάδα των ευρωπαίων οδηγών της κατηγορίας Junior έχει καλύτερους χρόνους από πολλούς 125άρηδες), εν τούτοις, το πείσμα και η μαχητικότητά τους, τους επέτρεψαν να κάνουν μία καθ’ όλα αξιοπρεπέστατη παρουσία. στην δύσκολη αυτή «Παγκόσμια» πίστα.

Συγκεκριμένα οι Ανέστης Ράδος και Ιωάννης Τουρατζίδης (κατηγορία mini), στους 3 αγώνες της ημέρας (10’ + 2 γύροι) τερμάτισαν στον μεν πρώτο αγώνα 17ος και 22ος αντίστοιχα (29 συμ), στον δεύτερο αγώνα (29συμ.)  ο Ράδος λόγω τεχνικής βλάβης δεν πήρε σημαία τερματισμού, ενώ ο Τουρατζίδης τερμάτισε 19ος, στο δε τρίτο αγώνα (29 συμ.) του προγράμματος, ο Τουρατζίδης τερμάτισε 23ος και δεν βαθμολογήθηκε ο Ράδος, επηρεασμένος από το αποτέλεσμα του προηγούμενου αγώνα του.

Παρά ταύτα, οι δύο αυτοί οδηγοί, κατέκτησαν τους πρώτους βαθμούς ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ΜΧ, αφού ο Ράδος συγκέντρωσε 4 βαθμούς και ο Τουρατζίδης 2 βαθμούς.

Στην «μεγάλη» κατηγορία (80cc), οι οδηγοί μας πραγματικά έμειναν άφωνοι από το επίπεδο οδήγησης των ευρωπαίων συναδέλφων τους. Οι χρόνοι και το θέμα των 15χρονων και 14χρονων ξένων οδηγών, έκαναν τους οδηγούς μας να συνειδητοποιήσουν την μεγάλη διαφορά επιπέδου μεταξύ ελλήνων και ξένων οδηγών, στην κατηγορία αυτήν.

Στον πρώτο αγώνα της κατηγορίας αυτής (15΄ + 2 γύροι) ο Δ. Κοντολέτας τερμάτισε 28ος επί συνόλου 42 οδηγών, ενώ ο Ι. Μόσιος, Α. Γεωργαντάς και Ο. Τουρατζίδης τερμάτισαν αντίστοιχα 32ος, 33ος και 34ος. Στον δεύτερο αγώνα οι νεαροί οδηγοί μας βελτίωσαν τις θέσεις τους και τερμάτισαν αντίστοιχα 27ος (Δ. Κοντολέτας), 31ος (Ι. Μόσιος), 32ος (Ο. Τουρατζίδης) και 33ος (Α. Γεωργαντάς). Στον τρίτο αγώνα της κατηγορίας αυτής ο Δ. Κοντολέτας βελτίωσε ακόμη περισσότερο τη θέση του και τερμάτισε 25ος, τον ακολούθησε ο Ο. Τουρατζίδης που τερμάτισε 26ος, ο Α. Γεωργαντάς τερμάτισε 30ος, και ο Ι. Μόσιος με λάστιχο στην πίσω ρόδα του τερμάτισε 34ος.

Οι οδηγοί μας, στη μεν μικρή κατηγορία 65cc υποσχέθηκαν ότι θα προσπαθήσουν να καλύψουν στον επόμενο αγώνα τα τριάντα περίπου δευτερόλεπτα διαφοράς από τον πρώτο της κατηγορίας τους, όσο το δυνατό πιο γρήγορα γίνεται, ενώ οι έλληνες οδηγοί της μεγάλης κατηγορίας (80cc), έβαλαν πείσμα να μειώσουν την μεγαλύτερη από 1’ διαφορά τους από τους πρώτους, στον επόμενο αγώνα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος.

Τέλος, εκείνο που μετράει και πρέπει να υπογραμμίσουμε, είναι ότι τόσο οι νεαροί αθλητές, όσο και οι γονείς τους, κατανόησαν ότι πρέπει να καταβάλουν ακόμη περισσότερες προσπάθειες και να ξοδέψουν πολύ χρόνο σε προπονήσεις και αγώνες, ώστε να ανταγωνίζονται «στα ίσια», του ευρωπαίους συναδέλφους τους.

Για την ιστορία αναφέρουμε, όπως είναι εξάλλου και πολύ συνηθισμένο το φαινόμενο, ότι οι με τα ελληνικά χρώματα αγωνιζόμενοι αθλητές μας, «φιλοξενήθηκαν» από τις μοτοσικλετιστικές ομοσπονδίες Τουρκίας και ΦΥΡΟΜ.

Επόμενος αγώνας των μικρών οδηγών η Τουρκία, στον τέταρτο γύρο του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στις 22 και 23 Ιουλίου 2006.