ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Rally Raid – Trail Ride 2012
1ος Αγώνας Αττική Ανατολικά 11 Μαρτίου

Αττική Ανατολικά…

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Rally Raid – Trail Ride 2012 ξεκίνησε δυνατά στην Βορειοανατολική Αττική, με τον 1ο αγώνα του Off Road Team με αφετηρία και τερματισμό πάλι το Limit Up Café στο Κρυονέρι.

H διαδρομή ξεκίναγε με μια ειδική των 30 χιλιομέτρων, και μετά ένα διάλλειμα 12km απλής, ακολουθούσε η 2η ειδική με μήκος 125 χιλιόμετρα! Το έδαφος ήταν φανταστικό, και για μια ακόμη φορά αποδείχτηκε ότι η Αττική Γη ΔΕΝ έχει μόνο πέτρες, αλλά και μαλακά – λασπερά – διασκεδαστικά χώματα! Δρόμοι παλιοί, εγκαταλελειμμένα μονοπάτια, off road περάσματα, καλά κρυμμένα απάτητα δρομάκια μας έκαναν όλους να αναθεωρήσουμε ότι ξέραμε περί της συγκεκριμένης περιοχής!

Από το Κρυονέρι στα Κιούρκα, και από την Ιπποκράτειο Πολιτεία στην Μαλακάσα… Από το Μήλεσι στη Μαυροσουβάλα, και από το Μικροχώρι στο Βαρνάβα, το Σέσι και την Αγιά Μαρίνα, για να καταλήξουμε στα πανέμορφα μέρη του Γραμματικού και του Μαραθώνα…

O καιρός στάθηκε «ελεήμων» με τους συμμετέχοντες, και παρόλο το κρύο, οι λίγες ψιχάλες βροχής διατηρούσαν ένα ιδανικό τερέν για αγώνα. Μόνο μετά το μεσημέρι, η βροχή δυνάμωσε, και οι τελευταίες μοτοσυκλέτες ένιωσαν για τα καλά το κρύο ειδικά στα χέρια τους, στην τελευταία απλή των 32km μέχρι την επιστροφή στο Limit Up. To δορυφορικό σύστημα της My-Track δούλεψε υποδειγματικά και χρειάστηκε μάλιστα για να «διορθώσει» τα αποτελέσματα, έπειτα από άδικες καθυστερήσεις χρόνου που είχαν οι πολλοί λόγω μιας απρόσμενης ασάφειας του Road Book.

Στον αγωνιστικό τομέα, αρκετές ήταν οι καινούργιες συμμετοχές, αλλά και οι απουσίες που σημειώθηκαν στον πρώτο αυτό αγώνα. Ο νικητής όμως δεν άλλαξε για ένα ακόμη «Αττικό», και ο Μιχάλης Μπισμπιρούλιας δεν αλλάζει την «συνταγή που κερδίζει», το αγαπημένο του Suzuki DR 350. O Κώστας Βλαχάκης, με ΚΤΜ EXC 400, αν και απροετοίμαστος, τον πίεσε αρκετά, ενώ στην 3η θέση του βάθρου στην κατηγορία Enduro ανέβηκε ο επανεμφανισθείς Σπύρος Τσιμέκας με Honda CRF 450. Πιο πίσω ήταν ο Άγγελος Παντελίδης με ΚΤΜ EXC 520.

Στους βετεράνους, ευχάριστη έκπληξη ήταν η νίκη του Γιάννη Δούκα με το εντυπωσιακό του Beta 498 Rally, με οριακή διαφορά από τον 2ο Χρήστο Βασιλακόπουλο με ΚΤΜ EXC 350 F, ενώ 3ος ήταν ο Χρίστο Κραστάνσκι με Honda CRF 450.

H εγκατάλειψη του Βασίλη Ψαρρού και η δυνατή παρουσία του Νίκου Σπανού με ΚΤΜ Adventure 990 που κέρδισε πειστικά, έδωσε νέα πνοή στην κατηγορία On-Off! Ο Χρήστος Μιχαλόπουλος με ΚΤΜ 640 και ο Γιάννης Κριθαράς με ίδια μοτοσυκλέτα συμπλήρωσαν το βάθρο των νικητών.

Στα Quad, o Τάκης Ιωνάς με το Kawasaki KXF 400 ξεκίνησε κι αυτός την νέα χρονιά όπως τελείωσε την προηγούμενη, με νίκη, μπροστά από τον μεγάλο του αντίπαλο Αλέξανδρο Σούγιανη με Can Am DS 450. 3ος στο βάθρο ο Γιάννης Γιαννόπουλος με Can Am Outlander 800.

Τέλος, στην GPS Class, όπου συμμετείχαν μόνο Quad-ATV, νικητής ήταν ο Νάσος Παπαδογιάννης με Kawasaki KFX 450, μπροστά από τον Παναγιώτη Ηλιόπουλο με Can Am Outlander 800 και τον Γιάννη Μεταξά με Kymco Maxxer 450 στην παρθενική του εμφάνιση σε τέτοιο αγώνα!

Στα αυτοκίνητα, στον 1ο Αγώνα του 4X4 Trail Ride Trophy, το επίπεδο έχει ανέβει πολύ, αφού δεν ήταν λίγοι οι οδηγοί που έπιασαν την δοθείσα μέση ωριαία ταχύτητα και φλέρταραν στον τερματισμό με τα χρονόμετρα!

Στην Ζ1 – Open κατηγορία, τα GAZάκια Νίκος Μαρδάς – Κώστας Ανδρεόπουλος και Σταύρος Δημητριάδης – Παναγιώτης Κάλφας με Suzuki Jimny 1.6 αμφότεροι, έκαναν το 1-2, μπροστά από τους Σπύρους, Δουράκο και Πούντο, με Mitsubishi Pajero 3.0 που επανέρχονται δυνατά στους αγώνες! Χρήστος Κύρτσος και Κώστας Αναστασόπουλος με Mitsubishi Pajero 3.5 ολοκληρώνουν αγώνα χωρίς προβλήματα διώχνοντας την ατυχία που τους ακολουθούσε! Δεν κατάφεραν όμως το ίδιο και ο Φώτης Κουτσουμπός με την Ναυσικά Βασιλειάδου με Suzuki Vitara 2.0 που έκαναν τον αγώνα με πίσω κίνηση μόνο, ούτε οι Πέτρος Σιούτης – Μακρής που εγκατέλειψαν νωρίς! Εγκατάλειψη είχαν και οι περσινοί Κυπελλούχοι Κώστας Σταματάκης – Χρήστος Τσαλιγόπουλος μετά την μέση του αγώνα, διασφαλίζοντας βαθμούς στο έπαθλο.

Στην Ζ2 – Normal κατηγορία, οι Γιώργος Κουτσουμπός και Mitsos είχαν έναν ιδανικό αγώνα πετυχαίνοντας μηδενικές ποινές και νικώντας πανάξια με το Suzuki Vitara 1.6. Στην κλάση κάτω των 2000cc, 2οι ήταν οι Δημήτρης Τζινιέρης με τον Ηλία Νικολάου με Suzuki Jimny 1.3, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Σπύρος Τριτσίνης με τον Ιγνάτιο Ορφανό με Lada Niva 1.7 που επανέρχονται στους αγώνες μετά από διακοπή ενός έτους!

Στην κλάση άνω των 2000cc, νικητές ήταν οι Γιάννης Κραβαρίτης – Γιάννης Θεοδώρου με Jeep Wrangler 4.0. Την 2η θέση χάρηκαν οι Βαγγέλης Μπερσής και Κωσταντίνος Αμάραντος με Jeep Cherokee 2.5, ενώ 3οι τερμάτισαν οι Παναγιώτης Χριστοφιλόπουλος με τον Τιμόθεο Ηλιόπουλο με Jeep Cherokee 2.5 επίσης, στην πρώτη τους εμφάνιση!

Καθώς η κρίση «χτυπάει κόκκινο»… δεν χάνουμε το χαμόγελο και την αισιοδοξία μας, αφού όπως είπε και o αγωνιζόμενος Νίκος Σπανός: «Όσο για τις συμμετοχές. Ναι, είναι λίγες. Ναι, υπάρχει πρόβλημα στον κόσμο. Ναι, θα είναι κρίμα να μην στηριχθούν τέτοιες προσπάθειες. Και δεν τίθεται θέμα εάν έχουμε ή δεν έχουμε, τίθεται θέμα και όρεξης με όλη την κατάθλιψη που υπάρχει και μας επηρεάζει. Όμως οι αγώνες και η μοτοσικλέτα είναι αγχολυτικό… ας μην το ξεχνάμε. Εάν δώσουμε τα μηχανάκια, εάν σταματήσουμε τα πάντα είναι σίγουρο ότι δεν θα σωθούμε αλλά θα πάθουμε κατάθλιψη μια ώρα νωρίτερα…»

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας στον επόμενο αγώνα, την 1η Απριλίου, για να εκδράμουμε αυτή τη φορά στα Δυτικά της Αττικής…

[download id=”15″] [download id=”16″]