Ο Stefan Everts (Yamaha #72) έκανε αυτό που όλοι περίμεναν στην αμμώδη πίστα του Lierop, κέρδισε τον αγώνα και τον ένατο του τίτλο στην ΜΧ1. Άλλη μια νίκη για τον Tyla Rattray (KTM #2) που όμως επισκιάστηκε από την κατάκτηση του πρωταθλήματος της ΜΧ2 από τον Antonio Cairoli (Yamaha #3).

Ένα θαύμα μόνο θα στερούσε από τον Everts αυτό το πρωτάθλημα. Mε τον κυριότερο αντίπαλο του (τον Pichon) εκτός συναγωνισμού, και με τον Coppins να πραγματοποιεί φιλότιμες προσπάθειες, αλλά και αυτές κάπως καθυστερημένα, έπρεπε να συμβούν πολλά στον Everts για να χάσει τον τίτλο. Ο Βέλγος πολυπρωταθλητής έκανε πάντα αυτό που έπρεπε, για να έρθει όλο και ποιο κοντά στον τίτλο. Άξιος εννιά φορές και έπεται και συνέχεια.
Από την άλλη ο Cairoli έπρεπε να παλέψει με θεούς και δαίμονες για να κατακτήσει τελικά τον τίτλο. Ατυχίες, ανάρμοστες συμπεριφορές με τιμωρίες,  διαπληκτισμοί, πτώσεις, μηχανικές βλάβες έκαναν την προσπάθεια του επεισοδιακή. Ένα μεγάλο στοιχείο που του χάρισε τον τίτλο, είναι αναμφίβολα το πείσμα του. Χωρίς να έχει το ταλέντο του Tyla Rattray αλλά ούτε και την ταχύτητα των Mark De Reuver και David Philippaerts, ήταν πάντα εκεί στην πρώτη γραμμή να δίνει την μάχη. Αυτή ήταν και η διαφορά του από τον άμεσο αντίπαλο του τον Andrew MacFarlane στην άκρως ανταγωνιστική ΜΧ2.

1ο Σκέλος ΜΧ1
Ο Jussi Vehvilainen (Honda #35) ήταν αυτός που πήρε την εκκίνηση, με τον Everts όμως να τον περνάει και να οδηγεί τον αγώνα. Από την δεύτερη θέση ο Kevin Strijbos (Suzuki #24) έδειχνε να έχει διάθεση να ακολουθήσει τον συμπατριώτη του αλλά οι δυνάμεις του στην απαιτητική πίστα του Lierop, δεν του επέτρεψαν. Αντίθετα ο Steve Ramon (KTM #11) μπόρεσε και κυνήγησε τον πρωτοπόρο σε βαθμό που δεν τον άφησε να πάρει ανάσα. Ο έμπειρος αλλά και τέρας αντοχής Everts, κατάφερε να ελέγξει τον αγώνα από την πρώτη θέση όπου και τερμάτισε. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Ramon συνεχίζοντας τις καλές του εμφανίσεις. Μετά από κακή εκκίνηση και αρκετές μάχες ο Joshua Coppins (Honda #5) τερμάτισε στην τρίτη θέση, μπροστά από τον ήρωα του αγώνα Ben Townley (KTM #30), που έπεσε στην εκκίνηση και με σπασμένο το μπροστινό φτερό κατάφερε να πάρει την τέταρτη θέση. Οι Strijbos και Vehvilainen κατάφεραν να εκμεταλλευτούν τις καλές εκκινήσεις τους και να τερματίσουν πέμπτος και έκτος αντίστοιχα.

Αποτελέσματα 1ου σκέλους MX1 Lierop
1 72 Everts, Stefan Yamaha
2 11 Ramon, Steve KTM
3   5 Coppins, Joshua Honda
4 30 Townley, Ben KTM
5 24 Strijbos, Kevin Suzuki
6 35 Vehvilainen, Jussi Honda
7 19 Theybers, Danny  Suzuki
8   8 Jorgensen, Brian Yamaha
9 43 Barragan, Jonathan KTM
10 9 de Dijcker, Ken Honda

2ο Σκέλος ΜΧ1
Από την εκκίνηση ο  Everts ήταν αυτός που έδωσε ρυθμό στον αγώνα, με τον Townley να τον ακολουθεί και να τον απειλεί. Ο Townley κατάφερε να περάσει τον Everts αλλά ο Βέλγος απάντησε γρήγορα και αποτελεσματικά, πραγματοποιώντας ταχύτατους γύρους. Μετά από 18 γύρους ο Everts πέρασε πρώτος την γραμμή του τερματισμού πέφτοντας στις αγκαλιές των ανθρώπων της ομάδας του. Η νίκη στο Lierop (1-1) σήμαινε και την κατάκτηση του 8ου πρωταθλήματος. Καταβεβλημένος από την κούραση ο Townley τερμάτισε δεύτερος στο σκέλος και τρίτος στο σύνολο (4-2). Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Ramon που αν και ήταν στους ίδιους χρόνους με τον Everts οι ‘’λεπτομέρειες’’ (δηλ. οι μέτριες εκκινήσεις του) τον έφεραν στην δεύτερη θέση του αγώνα (2-3). Τέταρτος τερμάτισε ο Coppins που το πάλεψε αν και γνώριζε ότι στην άμμο δεν έχει καμία τύχη με τον Everts. Πέμπτη θέση για τον Jonathan Barragan (Honda #43) και έκτη για τον Manuel Priem (Honda #36) που μπαίνει όλο και ποιο συχνά στην εξάδα τελευταίος.

Αποτελέσματα 2ου σκέλους  MX1 Lierop
1  72 Everts, Stefan Yamaha
2  30 Townley, Ben KTM
3  11 Ramon, Steve KTM
4    5 Coppins, Joshua  Honda
5  43 Barragan, Jonathan KTM
6  36 Priem, Manuel Yamaha
7  35 Vehvilainen, Jussi Honda
8  24 Strijbos, Kevin Suzuki
9 111 Verhoeven, Bas  Honda
10 19 Theybers, Danny Suzuki

1ο Σκέλος ΜΧ2
Τον αγώνα οδήγησαν ο Tyla Rattray (KTM #2) με τον τοπικό Mark De Reuver (KTM #14), αφού πρώτα πέρασαν τον Cairoli  που είχε πάρει την εκκίνηση. Οι δύο πρωτοπόροι οδηγούσαν στον δικό τους ρυθμό και γρήγορα απομακρύνθηκαν από τους υπολοίπους. Στην τρίτη θέση γρήγορα βρέθηκε ο Billy Mackenzie (Yamaha #211)  αφήνοντας πίσω του τους Davide Guarneri (Yamaha #39), Cairoli, Alessio Chiodi (Yamaha #5), Andrew MacFarlane (Yamaha #7) και Christophe Pourcel (Kawasaki #33) να μάχονται για την τέταρτη θέση. Με καλή στρατηγική ο De Reuver άφησε τον Rattray να οδηγήσει όλο τον αγώνα, για να τον περάσει στους δύο τελευταίους γύρους και να κερδίσει έτσι το σκέλος, μέσα σε πανηγυρισμούς από τους συμπατριώτες του. Η δεύτερη θέση όπως αποδείχτηκε τελικά, δεν ήταν καθόλου άσχημη για τον Rattray. Ο Mackenzie ήταν ο σταθερότερος σε όλο τον αγώνα και ανταμείφθηκε με την τρίτη θέση. Την μάχη της τέταρτης θέσης την κέρδισε τελικά ο Patrick Caps (Honda #9), μετά από μέτρια εκκίνηση αλλά ένα πολύ καλό ρυθμό. Μεγάλος αγώνας για τον David Philippaerts (KTM #19) που ξεκίνησε 19ος και κατάφερε να τερματίσει πέμπτος, μπροστά από τον συμπατριώτη του Chiodi.

Αποτελέσματα 1ου σκέλους ΜΧ2 Lierop
1  14 de Reuver, Marc  KTM
2    2 Rattray, Tyla KTM
3 211 Mackenzie, Billy Yamaha
4    9 Caps, Patrick Honda
5  19 Philippaerts, David KTM
6    5 Chiodi, Alessio Yamaha
7    3 Cairoli, Antonio Yamaha
8  16 Goncalves, Rui Yamaha
9    7 McFarlane, Andrew Yamaha
10 33 Pourcel, Christophe Kawasaki

2ο Σκέλος ΜΧ2
Την εκκίνηση πήρε ο Wyatt Avis (Honda #30) αλλά γρήγορα τον πέρασε ο Rattray που οδήγησε τον αγώνα. Πίσω του ακολούθησαν αρκετές μάχες για την δεύτερη θέση μέχρι που ο De Reuver πέρασε δεύτερος και προσπάθησε χωρίς επιτυχία να κυνηγήσει τον πρωτοπόρο. Πρώτος την γραμμή του τερματισμού πέρασε ο Rattray κερδίζοντας και στο σύνολο (2-1) με δεύτερο τον De Reuver στο σκέλος και στον αγώνα (1-2). Την τρίτη θέση κατέλαβε ο Philippaerts με τέταρτο τον Mackenzie που συμπλήρωσε την τρίτη θέση του βάθρου (3-4). Για τις υπόλοιπες θέσεις της εξάδας, η οικογένεια Pourcel έδωσε μια ξεχωριστή μάχη με τους Sebastian (Kawasaki #12) και Chistophe να τερματίζουν πέμπτος και έκτος αντίστοιχα. Στο τέλος όλοι περίμεναν τον τερματισμό του Cairoli, που από την 21η θέση βρέθηκε 8ος, για να τον συγχαρούν και να πανηγυρίσουν μαζί του την κατάκτηση ενός επεισοδιακού πρωταθλήματος.

Αποτελέσματα 2ου σκέλους ΜΧ2 Lierop
1    2 Rattray, Tyla KTM
2  14 de Reuver, Marc  KTM
3  19 Philippaerts, David KTM
4 211 Mackenzie, Billy Yamaha
5  12 Pourcel, Sebastien Kawasaki
6  33 Pourcel, Christophe Kawasaki
7    8 Nunn, Carl KTM
8    3 Cairoli, Antonio Yamaha
9  16 Goncalves, Rui Yamaha
10   5 Chiodi, Alessio Yamaha

Έγιναν στο GP της Ολλανδίας
– Ο Steve Ramon πήρε την δεύτερη φετινή του pole position.
– Οι ομάδες των πρωταθλητών (Everts, Cairoli) είχαν ετοιμάσει μπλουζάκια και άλλα αξεσουάρ για τους πανηγυρισμούς στο τέλος του αγώνα.
– Το περσινό number plate του Townley, με το νούμερο 30 είχε φυλάξει ο Cairoli, του πρόσθεσε έναν μεγάλο άσσο στο κέντρο του και το πήρε μαζί του στην απονομή σηκώνοντας το ψηλά..

Βαθμολογίες
ΜΧ1
1 72 Everts, Stefan 671
2   5 Coppins, Joshua 614
3 30 Townley, Ben 545
4 11 Ramon, Steve 465
5   2 Pichon, Mickael 446
6   3 Smets, Joel 385
7 47 Leuret, Pascal 296
8   9 de Dijcker, Ken 292
9 43 Barragan, J. 284
10 15 Noble, James 282
11   6 Leok, Tanel 268
12 19 Theybers, Danny 267
13   8 Jorgensen, B. 262
14 10 Atsuta, Y. 209
15 18 Pyrhonen, A. 206

ΜΧ2
1     3 Cairoli, A. 549
2     7 McFarlane, A. 494
3     5 Chiodi, Alessio 479
4   19 Philippaerts, D. 450
5   33 Pourcel, C. 359
6   34 Melotte, Cedric 352
7 211 Mackenzie, B. 332
8     8 Nunn, Carl 332
9     4 Sword, Stephen 310
10  16 Goncalves, Rui 288
11  39 Guarneri, D. 282
12  71 Maschio, M. 277
13    9 Caps, Patrick 245
14  29 Boissiere, A. 236
15  47 Bonini, Matteo 184