4η ημέρα Rabat – Agadir 3 Ιανουαρίου 2005
Απλή 122 χλμ – Ειδική 123 χλμ – Απλή 421 χλμ = Σύνολο 666 χλμ

Η εκκίνηση έγινε το πρωί κανονικά από το Rabat, αλλά μετά από περίπου 140χλμ είχαμε την ακύρωση της ειδικής με απόφαση της οργάνωσης, μόνο για τους αναβάτες πάνω σε δυο ρόδες. Ο λόγος, η απίστευτη ομίχλη που δεν άφησε τα ελικόπτερα της οργάνωσης να απογειωθούν – άφηνε έτσι τους αναβάτες απροστάτευτους. Η ασφάλεια των οδηγών είναι για την οργάνωση, πολύ σημαντικό και η απόφαση αυτή το αποδεικνύει. Οι αναβάτες έφτασαν (κατόπιν ενημέρωσης) χαλαρά στο ΣΕΧ1, από όπου και έπιασαν την άσφαλτο για τα 500χλμ για το Agadir.

 
Ο Βασίλης Ορφανός (#054 – Honda XR400 SPR) έφτασε καλά και χωρίς προβλήματα στο bivouak και προετοιμάζεται για την επόμενη μέρα. Όπως μας είπε «Αυτή την ώρα φτιάχνω το κουτί μου και βγάζω την σκηνή μου. Όλα καλά. Μόνο που σήμερα ακυρώθηκε η ειδική. Υπήρχε απίστευτη ομίχλη το πρωί. Δεν έβλεπες τίποτα στο ένα μέτρο». Ο Βασίλης Ορφανός για την 4η ημέρα

Στην κατηγορία των μοτοσικλετών πρώτος παραμένει ο David Fretigne (Yamaha – Γαλλία – #12) ακολουθούμενος από τον Cyril Despres (KTM – Γαλλία – #2) με διαφορά 11 δευτερολέπτων και τρίτο τον Kellon Walch (KTM – Αμερική – #21) με διαφορά 47 δευτερολέπτων.

Ο Βασίλης Ορφανός (ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ – HONDA ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ – #54) παραμένει στην 89η θέση της γενικής βαθμολογίας μοτοσικλετών με διαφορά από τον πρώτο, David Fretigne, 5 λεπτά. Στην ειδική βαθμολογία μοτοσικλετών Super Production, κυβισμού 250cc έως 450cc ο Βασίλης Ορφανός (ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ – HONDA ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ – #54) παραμένει σταθερά στην 12η θέση.

Ελπίζουμε αύριο, Τρίτη 4 Ιανουαρίου, οι οδηγοί να έχουν καθαρό τοπίο. Στην τέταρτη ημέρα αγώνα, θα πρέπει να καλυφτούν συνολικά 654χλμ. Ξεκινώντας με μια απλή των 240χλμ, οι αναβάτες στη συνέχεια θα αντιμετωπίσουν την πρώτη μεγάλη Αφρικάνικη ειδική, των 381χλμ, με κατεύθυνση για τη Smara. Η πίστα είναι στη αρχή σκληρή και γρήγορη, γίνεται όμως μετά πολύ πετρώδες στο δεύτερο κομμάτι προπαντός με πολλές στροφές.

Η εργοστασιακή ομάδα υποστήριξης της ΚΤΜ έχει τον δικό της αγώνα. Από την αρχή του αγώνα, πολύ ιδιώτες αναβάτες με ΚΤΜ, έχουν προβλήματα με την μπαταρία της μοτοσικλέτας τους. Κάτι που «χτυπάει» περισσότερο κατόχους με μοτοσυκλέτες 450cc. Ακόμα δεν έχουν βρει οι τεχνικοί το πρόβλημα. «Θέλουμε πραγματικά να λύσουμε το πρόβλημα το γρηγορότερο δυνατόν» ανακοίνωσε ο διευθυντής της ομάδας της ΚΤΜ, Hans Trunkenpolz και συνεχίζει «Χθες απέτυχε η προσπάθεια, η μεταφορά ενός από τους μηχανικούς ηλεκτρονικών από το Mattighofen στο Rabat.

Στο αεροδρόμιο του Μονάχου η αστυνομία τον σταμάτησε, διότι τα εργαλεία του και μερικά ανταλλακτικά του δεν πέρναγαν από τον έλεγχο ασφαλείας. Ο άνθρωπος όμως είναι αυτή την στιγμή στο δρόμο για το Agadir. Επίσης ένα αεροπλάνο κατευθύνετε προς τα εκεί, με καινούργιες μπαταρίες και ρυθμιστές. Μέχρι να λυθεί το πρόβλημα, οι εργοστασιακές ομάδες μας θα παρέχουν ανταλλακτικά στη διάθεση των ιδιωτών».

Φωτογραφίες : maindruphoto.com, Gauloises Racing
Περισσότερες φωτογραφίε