8 Ιανουαρίου 2005
9η ημέρα Tidjikja – Atar
Απλή 3 χλμ – Ειδική 361 χλμ – Απλή 35 χλμ = Σύνολο 399 χλμ

Ύστερα από την ακύρωση της όγδοης ειδικής οι 120 αναβάτες

βρήκαν την ευκαιρία να συνεχίσουν τον αγώνα τους με μια ειδική 361 χλμ. Όλα ήταν θέμα πλοήγησης αλλά και στρατηγικής. Οι αναβάτες ξεκινώντας σχημάτισαν group και οδήγησαν μαζί. Όσοι ξεκινούσαν από τις πίσω θέσεις είχαν ένα σαφές πλεονέκτημα.

Ο Esteve Pujol (#7 – ΚΤΜ Repsol Red Bull) κέρδισε την ειδική με συνολικό χρόνο 5h 14m 10s από τον δεύτερο Fabrizio Meoni (#4 – KTM Gauloises) με διαφορά ενός λεπτού και τριάντα δευτερολέπτων. Ο Αυστραλός Andy Coldecott (#23 – ΚΤΜ Motorex) συνέχισε στην τρίτη θέση τον εντυπωσιακό του αγώνα.

Μετά το τέλος της ημέρας η οργάνωση μοίρασε αρκετά πρόστιμα πολλά από αυτά σε κορυφαίους αναβάτες. Ο Fabrizio Meoni έπεσε από την κορυφή καθώς του επιβλήθηκαν 10 λεπτά ποινής, γιατί ξέφυγε από το όριο των 6,6χμ που ορίζει η οργάνωση ως διάδρομος οδήγησης.

Ο ίδιος εξαγριωμένος δήλωσε “Είμαι εκνευρισμένος, για μένα το πνεύμα του Dakar δεν υπάρχει πια. Δεν είναι πλέον rally, είναι motocross.”

O Andy Coldecott παρά τις καλές του εμφανίσεις υπέπεσε και αυτός σε λάθος καθώς μετρήθηκε να οδηγεί με μεγαλύτερη από την επιτρεπόμενη ταχύτητα μέσα από χωριό, οπότε και απολαμβάνει πλέον ποινή 17 δευτερολέπτων.

Ο Βασίλης Ορφανός (#54 – Honda – ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ – HONDA ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ) τερμάτισε την ειδική, 7h 28m 49s, στην 54η θέση και τώρα βρίσκεται στην 51η θέση της γενικής κατάταξης ανεβαίνοντας τρεις θέσεις από ακόμα. Στην κατηγορία του (Super Production 250cc – 450cc) ο Βασίλης Ορφανός βρίσκεται πλέον στην πέμπτη θέση.
Όπως μας είπε και ο ίδιος η οδήγηση ήταν δύσκολη, επίπονη, η ειδική είχε πετρώδες εδάφη αλλά και εκεί που υπήρχε άμμος και αμμόλοφοι η μοτοσυκλέτα βυθίζονταν, κάνοντας την προσπάθεια οδήγησης πολύ δύσκολη.

Φωτογραφίες : maindruphoto.com, Gauloises Racing