ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ATTIKA ENDURO CUP ’06

Όλα στο κόκκινο!

Λίγα 24ωρα μας χωρίζουν από την εκκίνηση του 4ου και τελευταίου αγώνα του ΑΤΤΙΚΑ για το 2006. Στις Ερυθρές η ομάδα μας δουλεύει ήδη κι έχουμε ετοιμάσει μια πρωτότυπη διαδρομή, που ακολουθεί χνάρια σε αρχαία μονοπάτια, με δύο εντυπωσιακές ειδικές, μια motocross και μια special test. Γράφοντας αυτές τις λέξεις ταυτόχρονα καρφώνονται και τα τελευταία σήματα της διαδρομής, που θα μείνει σε όλους αξέχαστη. Παράλληλα αύριο το μεσημέρι κλείνει και η λίστα των συμμετοχών κι ελπίζουμε να μας τιμήσετε και πάλι με την παρουσία και την εμπιστοσύνη σας. Στον φιλικό αλλά και άγριο σε ομορφιά Κιθαιρώνα, οι πρωτοπόροι του ΑΤΤΙΚΑ θα λύσουν τις βαθμολογικές τους διαφορές και όλοι μαζί θα απολαύσουμε ένα πραγματικό αγώνα Enduro, με παράλληλη δράση από τους ανθρώπους του Trial, που θα διεξάγουν τον πρωταθληματικό τους αγώνα μαζί μας. Και μέσα στις επόμενες ημέρες θα ξανασυναντηθούμε για το party της απονομής – λήξης.

Ραντεβού στο βουνό, την Κυριακή 10/12, στις Ερυθρές!

Motor & Nature


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Κυριακή 10 του Δεκέμβρη, στις Ερυθρές (κοινώς γνωστό ως Κριεκούκι) Αττικής, δίπλα στη Θήβα και τις θρυλικές Πλαταιές θα γίνει η τελική αναμέτρηση του Attika Enduro Cup για το 2006. Ο χειμώνας θα οφείλει να μας δείξει -επιτέλους- λίγο τα δόντια του και ο Κιθαιρώνας να μας προσφέρει απλόχερα τα καλλίγραμμα μονοπάτια του, ώστε οι αγωνιζόμενοι να λύσουν τις βαθμολογικές τους διαφορές, που είναι έντονες σ’ όλες τις κατηγορίες, σε ένα ιδιαίτερα όμορφο και προσιτό πεδίο μάχης, διαφορετικό από τα μέχρι τώρα. Πάνω από 100 χιλιόμετρα διαδρομής σε απάτητα -για τους περισσότερους- αρχαία μονοπάτια και δασικούς και δύο super ειδικές μας περιμένουν για να παρακολουθήσουμε σε όλες τις κατηγορίες, σκληρές αναμετρήσεις για την πρωτιά, αλλά και νέες εμφανίσεις -όπως μια KTM 950 R να δοκιμάζεται για πρώτη φορά μαζί μας. Κι έχουμε να δούμε κι άλλα δρώμενα παράλληλα. Το πρωτάθλημα trial –για το δικό του φινάλε- θα είναι για πρώτη φορά μαζί μας, χαρίζοντας το ιδιαίτερο θέαμα που προσφέρει, από πλήθος ικανών οδηγών και θρυλικά ονόματα της μοτοσικλέτας, όπως Λ. Καρέτσος και Χ. Χριστόπουλος να μας τιμούν όλους μας με την παρουσία τους.

Στα τυπικά τώρα. Στις 27/11, Δευτέρα η γραμματεία μας ανοίγει την έναρξη των συμμετοχών και στις 6/12, Τετάρτη κλείνει η λίστα. Ωράριο λειτουργίας 09.00-17.00 καθημερινά. Από τις 27/11 ο ειδικός κανονισμός του 4ου αγώνα θα βρίσκεται στην ιστοσελίδα μας www.attika-enduro.gr και περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε ή να ζητήσετε από εκεί.

Πάμε λοιπόν για το μεγάλο φινάλε, ελπίζοντας πέρα από το αγωνιστικό μέρος, να είναι μια καλή φιέστα για όλους όσους στήριξαν κι αγάπησαν το Attika Enduro Cup. Ραντεβού την Κυριακή 10/12, στο βουνό!

4ος ΑΓΩΝΑΣ ATTIKA ENDURO CUP 06
ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ: ΑΤΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΙΛΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ENDURO & ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΟΔΗΓΗΣΗΣ-MOTOR & NATURE
ΙΦΙΚΡΑΤΟΥΣ 52 ΑΘΗΝΑ 11633
ΤΗΛ/FAX: 2107661193
E-mail: info@attika-enduro.gr
Webpage: www.attika-enduro.gr
Τηλέφωνο γραμματείας αγώνα: 2109576171
Fax γραμματείας αγώνα: 2109576963
Ωράριο λειτουργίας: 11.00-17.00

ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Έναρξη εγγραφών: Δευτέρα 27 Νοεμβρίου
Λήξη εγγραφών: Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου ώρα 17.00
Δημοσίευση πίνακα συμμετοχών: Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου ώρα 11.00
Έλεγχος εξακρίβωσης: Κυριακή 10 Δεκεμβρίου ώρα 07.00
Τέλος ελέγχου εξακρίβωσης: Κυριακή 10 Δεκεμβρίου ώρα 09.30
Άνοιγμα τεχνικού ελέγχου ώρα: 07.00
Κλείσιμο τεχνικού ελέγχου ώρα: 10.00
Ενημέρωση αγωνιζομένων: Κυριακή 10 Δεκεμβρίου ώρα 10.20
Δημοσίευση σειράς εκκίνησης: Κυριακή 10 Δεκεμβρίου ώρα 10.10
Άνοιγμα park ferme: Κυριακή 10 Δεκεμβρίου ώρα 07.10
Εκκίνηση 1ου αναβάτη: Κυριακή 10 Δεκεμβρίου ώρα 10.31
Τερματισμός 1ου αναβάτη: Κυριακή 10 Δεκεμβρίου ώρα 15.30
Δημοσίευση αποτελεσμάτων: Κυριακή 10 Δεκεμβρίου ώρα 17.00
Απονομή επάθλων: Κυριακή 10 Δεκεμβρίου ώρα 17.30
-Η γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί από την Δευτέρα 27/11 έως την Τετάρτη 06/12 από τις 11.00 έως και τις 17.00 καθημερινά.
Όλοι οι συμμετέχοντες υποχρεούνται όπως επικοινωνήσουν με την γραμματεία του αγώνα την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου από τις 11.00 έως και τις 17.00 της ιδίας ημέρας προκειμένου να πληροφορηθούν για τον αριθμό συμμετοχής τους.

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος: Σταθούλιας Βασίλειος
Μέλη: Καλοφούτης Γεώργιος, Μακρής Άγγελος, Ευσταθιάδης Αναστάσιος

ΣΤΕΛΕΧΗ
Διαιτητής: Σαρλάς Βασίλειος
Αλυτάρχης: Μπένος Στέλιος
Βοηθός Αλυτάρχη: Τσέλεκας Παναγιώτης
Υπεύθυνος γραμματείας: IRON TEAM
Τεχνικός έφορος Α: Ροζής Κωνσταντίνος
Τεχνικός έφορος Β: Μπουλιέρης Διονύσιος
Έφορος διαδρομής: Καραχάλιος Βασίλειος
Έφορος κριτών: Τσέλεκας Παναγιώτης
Υπεύθυνος αποτελεσμάτων: IRON TEAM
Ιατρός αγώνα: Χαρίτος Πάρης
-Η ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ ΛΕΣΧΗ, Η ΕΘΕΑΜ, Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ, ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΝΟΜΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΤΥΧΗΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ. Η ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΑΦΘΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΛΥΨΗΣ ΚΙΝΔΥΝΩΝ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.

ΑΡΘΡΟ 1 ΓΕΝΙΚΑ
-O Motor & Nature, μετά από έγκριση της ΕΘΕΑΜ διοργανώνει τον 4ο αγώνα του Attika Enduro Cup για το έτος 2006 που θα διεξαχθεί στις 10 Δεκεμβρίου στις Ερυθρές Αττικής.
Ο Αγώνας θα προσμετρήσει στο Attika Enduro Cup για το 2006 και διεξάγεται σύμφωνα με τους όρους της αντίστοιχης προκήρυξης.
Ο αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με:
-τον εθνικό αγωνιστικό κανονισμό μοτοσικλέτας (ΕΑΚΜ)
-τον εθνικό δικαιοδοτικό κώδικα αγώνων μοτοσικλέτας
-τον γενικό κανονισμό αγώνων Enduro
-τον τεχνικό κανονισμό αγώνων Enduro
-τον παρόντα ειδικό κανονισμό και τις εγκυκλίους της ΕΘΕΑΜ
-τα πληροφοριακά δελτία που αφορούν τον συγκεκριμένο θεσμό

ΑΡΘΡΟ 2 ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Περιγραφή-Διάρκεια-Σήμανση
-Η διαδρομή του αγώνα αποτελείται από δύο κύκλους των 50 χιλιομέτρων. Διεξάγεται σε δασικούς δρόμους και πεζοπορικά μονοπάτια με έντονες εδαφικές εναλλαγές κυρίως σε πετρώδη εδάφη. Σημείο εκκίνησης και τερματισμού είναι το Γυμνάσιο-Λύκειο των Ερυθρών. Από εκεί η διαδρομή κατευθύνεται προς τον Κιθαιρώνα με κατεύθυνση το Πόρτο Γερμενό και από εκεί μέσο Βιλλίων ανεβαίνει πάλι τον Κιθαιρώνα για να καταλήξει πάλι στις Ερυθρές. Η διαδρομή είναι συνολικού μήκους 100 χιλιομέτρων (2χ50) και αποτελείται από δύο κύκλους για όλες τις κατηγορίες. Θα υπάρχουν 3 ΣΕΧ ανά κύκλο και το σύνολο των ειδικών διαδρομών θα είναι πέντε (5),δύο (2) στον πρώτο κύκλο και τρεις (3) στον δεύτερο κύκλο. Μία τύπου Motocross (μήκους 3 χιλιομέτρων) και μία special test (μήκους περίπου 2 χιλιομέτρων), αμφότερες οριοθετημένες με κορδέλα αριστερά-δεξιά. Σύνολο προσμετρόντων ειδικών πέντε (5) και χιλιομέτρων 12.
Τα σήματα που θα χρησιμοποιηθούν στον αγώνα είναι τα εξής:
Σωστή πορεία
Λάθος πορεία
Προσοχή κίνδυνος
Στροφή δεξιά
Στροφή αριστερά
-Κορδέλες στις ειδικές διαδρομές (Πορτοκαλί-KTM ή Λευκή-HUSQVARNA, αριστερά και μαύρη-HELL IN STORE δεξιά).
-Δείγματα των σημάτων που θα χρησιμοποιηθούν στον αγώνα θα είναι αναρτημένα σε εμφανές σημείο στον χώρο της εκκίνησης.
Ανεφοδιασμοί Αγώνα.
Ένας στο σημείο της εκκίνησης 50ο χλμ (ΣΕΧ3).
-Ο ιδανικός χρόνος του κάθε κύκλου θα είναι περίπου 2 ώρες.

ΑΡΘΡΟ 3 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ-ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ
-Οι κατηγορίες θα είναι σύμφωνες των κανονισμών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.
Κατηγορία Enduro1 2Τ μοτό έως 200cc-4Τ μοτό έως 250cc
Κατηγορία Enduro2 2T μοτό έως 250cc-4Τ μοτό έως 450cc
Κατηγορία Enduro3 2T μοτό από 250cc-4T μοτό από 450cc
Κατηγορία Junior Αναβάτες έως 25 ετών (ημ/νία γέννησης μετά την 01/01/1981) ανεξαρτήτως κυβισμού μοτό.
Κατηγορία Veteran Αναβάτες από 40 ετών (ημ/νία γέννησης πριν την 01/01/1966) ανεξαρτήτως κυβισμού μοτό.
Κατηγορία Champion Αναβάτες κατέχοντες έως και την πέμπτη θέση σε αγώνες Πανελληνίου Πρωταθλήματος και κυπέλλων Enduro, motocross, scramble, κατά τα έτη 2001-2005 ανεξαρτήτως κυβισμού μοτό.
Οι συμμετέχοντες στην κατηγορία champion δεν δικαιούνται συμμετοχής σε άλλη κατηγορία ανάλογη του κυβισμού της μοτοσικλέτας τους και αθλοθετούνται ξεχωριστά εκτός γενικής κυπέλλου.

ΑΡΘΡΟ 4 ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ-ΑΣΦΑΛΙΣΗ
-Το δικαίωμα συμμετοχής ορίζεται σε 65 ευρώ.
Στο παράβολο συμμετοχής συμπεριλαμβάνετε η ασφάλιση του αναβάτη έναντι αστικής ευθύνης. Το παράβολο επιστρέφεται μόνο αν ο αγώνας αναβληθεί ή ματαιωθεί. Επίσης σε περίπτωση προκαταβολής του παράβολου για τον δεύτερο αγώνα του κυπέλλου (περίπτωση προσυμμετοχής) αυτό επιστρέφεται σε περίπτωση έγκαιρης ειδοποίησης προς την διοργανώτρια λέσχη. Επιστροφές συμμετοχών θα γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν έγκαιρης ειδοποίησης από τους αγωνιζομένους.
Η υπογραφή της δήλωσης συμμετοχής σημαίνει αυτόματα για τον συμμετέχοντα πλήρη αποδοχή και γνώση του ειδικού κανονισμού.
Η οργανωτική επιτροπή έχει το δικαίωμα με την σύμφωνη γνώμη της ΕΘΕΑΜ να αρνηθεί την εγγραφή οποιουδήποτε αγωνιζομένου, χωρίς να είναι υποχρεωμένη να αιτιολογήσει τους λόγους της άρνησης.
Εάν κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης πριν την εκκίνηση διαπιστωθεί από την οργάνωση του αγώνα ότι μια μοτοσικλέτα δεν ανταποκρίνεται στην κλάση που έχει εγγραφεί η μοτοσικλέτα αυτή μετά από πρόταση των τεχνικών εφόρων και απόφαση των αγωνοδικών μπορεί να μεταφερθεί στην κλάση που πραγματικά ανταποκρίνεται.

ΑΡΘΡΟ 5 ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
-Οι αναβάτες που θα συμμετάσχουν στον αγώνα θα πρέπει να παρουσιαστούν με τις μοτοσικλέτες τους στον έλεγχο εξακρίβωσης, στον χώρο εκκίνησης του αγώνα το πρωί στις 10-12-06 και ώρα 07.00. Κατά τον έλεγχο εξακρίβωσης οι αγωνιζόμενοι θα
πρέπει να φέρουν την άδεια κυκλοφορίας της μοτοσικλέτας τους και την άδεια οδήγησης –δίπλωμα- καθώς και την αγωνιστική άδεια (license). Ο τεχνικός έλεγχος που θα ακολουθήσει της εξακρίβωσης θα ανοίξει στις 07.00 και θα κλείσει στις 10.00. Η εκπρόθεσμη προσέλευση συνεπάγεται τον αποκλεισμό από τον αγώνα, εκτός από την περίπτωση της ανώτερης βίας που θα κριθεί από τον διαιτητή του αγώνα.
Ο τεχνικός έλεγχος θα περιλαμβάνει τα εξής σημεία ελέγχου:
1)Φώτα τα οποία τίθενται σε λειτουργία από τον κινητήρα
2)Ελαστικά με βάθος πέλματος τουλάχιστον 5 χιλιοστά
3)Φόντα και νούμερα σύμφωνα των προδιαγραφών που έχει θέση ο οργανωτής (άρθρο 11)
4)Καλά στερεωμένα πλαστικά και περιφερειακά
5)Σιγαστήρας εντός ορίων θορύβου
6)Σταντ
7)Μπαράκι (σφουγγαράκι τιμονιού)
8)Οπίσθιο φτερό με λασπωτήρα με επικολλημένο το πλαστικοποιημένο αντίγραφο της πινακίδας κυκλοφορίας επάνω του
9)Προστατευτικό γραναζιού κίνησης
10) Ολόκληρες μανέτες (με μπίλιες)
11)Εξοπλισμός προστασίας αναβάτη αποτελούμενος από: θώρακα, επιγονατίδες, μπότες και κράνος προδιαγραφών
Όπως και στους προηγούμενους αγώνες του κυπέλλου θα γίνει ντεσιμπελομέτρηση στις μοτοσικλέτες που θα ελεγχθούν. Ωστόσο δεν θα επιβληθούν ποινές στους παραβάτες ούτε σε αυτόν τον αγώνα, παρά θα δοθούν συστάσεις για του χρόνου.
Τυχόν παρέκκλιση από τα απαιτούμενα συνεπάγεται αποκλεισμό από τον αγώνα.
Επίσης κατά την περίπτωση που κάτι διαφύγει από την προσοχή του τεχνικού εφόρου δεν σημαίνει ότι γίνεται δεκτή. Ο αγωνιζόμενος φέρει ακέραιη την ευθύνη του.

ΑΡΘΡΟ 6 Κ.Ο.Κ.
-Οι αγωνιζόμενοι υποχρεούνται να συμμορφώνονται στις διατάξεις του κώδικα οδικής κυκλοφορίας όταν διέρχονται από κατοικημένες περιοχές και δρόμους ανοικτούς στη κυκλοφορία. Οφείλουν δε να φέρουν εκτός από την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος τους και δίπλωμα, ασφαλιστήριο και σήμα τελών κυκλοφορίας με την απόδειξη του (δεν αφορούν τον τεχνικό έλεγχο). Σε ενδεχόμενο έλεγχο από την τροχαία όλα αυτά είναι απαραίτητα και σε καμία περίπτωση δεν εξασφαλίζεται υποδεικνύοντας την αγωνιστική άδεια και τα νούμερα συμμετοχής!. Εφόσον μάλιστα αγωνιζόμενος βρεθεί παραβάτης του Κ.Ο.Κ. αυτόματα τίθεται εκτός αγώνα από την οργάνωση.

ΑΡΘΡΟ 7 PARK FERME
-Ο χώρος του park ferme θα βρίσκεται στο Γυμνάσιο-Λύκειο Ερυθρών στα αριστερά της εισόδου του Δήμου από Παλαιά Εθνική οδό. Οι ώρες λειτουργίας του θα είναι 07.10 έως και 11.40 και από 15.00 έως και 17.00. Θα είναι περιφραγμένος και φυλασσόμενος ώστε να εμποδίζεται η είσοδος σε μη εξουσιοδοτημένα άτομα.
Στον χώρο του park ferme απαγορεύονται στους αγωνιζόμενους με ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα τα κάτωθι:
1)Να θέτουν σε λειτουργία τον κινητήρα τους
2)Να αγγίζουν την μοτοσικλέτα άλλου αναβάτη ή και την δικιά τους εκτός από την στιγμή της εισόδου-εξόδου όπου και την σπρώχνουν
3)Το κάπνισμα
4)Η παραμονή στον χώρο πέραν του επιτρεπτού
Τα ίδια ισχύουν και κατά την διάρκεια που οι μοτοσικλέτες θα επιτηρούνται μετά τον τερματισμό
Οι αγωνιζόμενοι θα πρέπει να φροντίσουν για την έγκαιρη προσέλευση στον τεχνικό έλεγχο νωρίς το πρωί της Κυριακής (07.00) γιατί λόγω του χρονικού περιορισμού ενδέχεται να μην προλάβουν όλοι. Ειδικά όσοι θα έρθουν από Μάνδρα να υπολογίσουν τουλάχιστον μιάμιση ώρα για τον ερχομό τους και να είναι προετοιμασμένοι για την πρωινή ομίχλη του Κιθαιρώνα (Κάζα).

ΑΡΘΡΟ 8 ΕΚΚΙΝΗΣΗ
-Η εκκίνηση θα δοθεί από το Γυμνάσιο-Λύκειο των Ερυθρών.
Επίσημη ώρα του αγώνα θεωρείται αυτή που μεταδίδει το τηλεφωνικό κέντρο του ΟΤΕ και δεν υπάρχει δυνατότητα ενστάσεως επί αυτής.
Η εκκίνηση θα δίνεται ανά χρονικό διάστημα ενός λεπτού. Σε κάθε λεπτό θα εκκινούν τρεις αναβάτες. Αν αναβάτης φθάσει στην γραμμή εκκίνησης με καθυστέρηση μεγαλύτερη του ενός λεπτού θα παίρνει 60 βαθμούς ποινής για κάθε λεπτό. Μέσα σε ένα λεπτό από το σήμα εκκίνησης κάθε αναβάτης πρέπει να θέσει σε λειτουργία τον κινητήρα του και να περάσει μια δεύτερη γραμμή που βρίσκεται 20 μέτρα μετά την γραμμή εκκίνησης χρησιμοποιώντας μόνο την δύναμη του κινητήρα του. Στον σταθμό της αφετηρίας δεν θα επιτραπεί ανοχή στη άφιξη.

ΑΡΘΡΟ 9 ΣΕΙΡΕΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Σειρά εκκίνησης 1ης αγωνιστικής συνάντησης:Veteran,Ε1,Ε2,Ε3,Junior.
Σειρά εκκίνησης 2ης αγωνιστικής συνάντησης:Champion,Veteran,E2,E3,Junior,E1.
Σειρά εκκίνησης 3ης αγωνιστικής συνάντησης:Champion,Veteran,E3,Junior,E1,E2.
Σειρά εκκίνησης 4ης αγωνιστικής συνάντησης:Champion,Veteran,Junior,E1,E2,E3.

ΑΡΘΡΟ 10 ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ
Κατά τον τερματισμό του αγώνα δεν θα ισχύσει ποινή προπορείας. Αμέσως μετά οι μοτοσικλέτες θα παραμείνουν στον χώρο επιτηρούμενης στάθμευσης μέχρι το τέλος της προθεσμίας υποβολής ενστάσεων. Οι οδηγοί που δεν θα κατευθυνθούν αμέσως στον χώρο του park ferme θα αποκλείονται από τον αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 11 ΦΟΝΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ-ΑΡΙΘΜΟΙ
Κατηγορία Ε1 : Πράσινο φόντο με Λευκά γράμματα. Νούμερα από 111 και μετά.
Κατηγορία Ε2 : Κόκκινο φόντο με Λευκά γράμματα. Νούμερα από 211 και μετά.
Κατηγορία Ε3 : Κίτρινο φόντο με Μαύρα γράμματα. Νούμερα από 311 και μετά.
Κατηγορία Junior : Λευκό φόντο με Μαύρα γράμματα. Νούμερα από 411 και μετά.
Κατηγορία Veteran : Μπλε φόντο με Άσπρα γράμματα. Νούμερα από 511 και μετά.
Κατηγορία Champion : Με ότι νούμερο και φόντο συμμετέχουν στα εθνικά πρωταθλήματα.

ΑΡΘΡΟ 12 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ
Οι αγωνιζόμενοι υποχρεούνται όπως επικοινωνήσουν με την γραμματεία του αγώνα στις 7/12/06 προκειμένου να μάθουν τον αριθμό συμμετοχής τους στον αγώνα.
Θα γίνει ενημέρωση των αγωνιζομένων όσον αφορά την φύση και τις δυσκολίες της διαδρομής μετά το πέρας του τεχνικού ελέγχου (10.20).

ΑΡΘΡΟ 13 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ-ΕΠΑΘΛΑ
Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γίνει στον χώρο του τερματισμού ενώ θα ακολουθήσει η απονομή των νικητών στην κεντρική πλατεία των Ερυθρών. Τα έπαθλα που θα δοθούν είναι:
Στον 1ο-2ο-3ο κάθε κατηγορίας κύπελλο.
Στον 4ο-5ο-6ο κάθε κατηγορίας πλακέτα.
Σε όλους τους συμμετέχοντες αναμνηστικό.

ΑΡΘΡΟ 14 ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ -ΕΦΕΣΕΙΣ
Οι ενστάσεις και οι εφέσεις πρέπει να υποβάλλονται σύμφωνα με τα όσα ορίζει ο Δικαιοδοτικός κώδικας και η σχετική εγκύκλιος της ΕΘΕΑΜ.
Οι ενστάσεις και οι προθέσεις εφέσεων πρέπει να υποβάλλονται από τον ίδιο τον ιστάμενο. Κάθε ένσταση πρέπει να αναφέρεται σε ένα μόνο θέμα.
Δεν γίνεται δεκτή ένσταση εναντίον διαπίστωσης γεγονότος που δηλώνεται από τον αλυτάρχη, τους εφόρους εκκίνησης και τερματισμού ή από οποιονδήποτε άλλο έχει ορισθεί από την οργάνωση για την διαπίστωση αυτού του γεγονότος.
Το κόστος της ένστασης είναι ίσο με το διπλάσιο του δικαιώματος συμμετοχής, ενώ το κόστος της έφεσης είναι το τριπλάσιο του παράβολου συμμετοχής.

Οι ενστάσεις υποβάλλονται:
-για αντικανονική συμμετοχή συμμετέχοντος το αργότερο 20 λεπτά μετά το πέρας του ελέγχου εξακρίβωσης.
-κατά των αποτελεσμάτων εντός 20 λεπτών μετά την δημοσίευση αυτών.
-για τεχνικούς λόγους εντός 20 λεπτών μετά τον τερματισμό του αγώνα στο park ferme.

ΠΡΟΣΒΑΣΗ-ΚΟΝΤΙΝΟΙ ΤΟΠΟΙ ΔΙΑΜΟΝΗΣ
Φτάνουμε στις Ερυθρές από Εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, Θήβα και έξοδο προς Ερυθρές είτε από Μάνδρα από την παλαιά Εθνική οδό προς Θήβα.

Ξενοδοχεία με θέρμανση για όσους επιθυμούν υπάρχουν στα κοντινά Βίλλια (ένα) και έπειτα στη Θήβα, 11 και 14 χιλιόμετρα αντίστοιχα από τον χώρο εκκίνησης.
Βίλλια, Ξενοδοχείο Αρίων 22630-22253, τιμή δίκλινου για τον αγώνα 35 ευρώ.
Επίσης στη Θήβα υπάρχουν περισσότερες επιλογές, δύο ξενοδοχεία που μας έδωσαν προσφορά για τον αγώνα είναι το «Μελετίου» 22620-27333, τιμή δίκλινου με πρωινό και δυνατότητα parking μοτοσικλετών (χωρίς τα τρέιλερ) 40 ευρώ, και το Νιόβη 22620-89093-89094 με 35 ευρώ.

MOTOR & NATURE