ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
BETA

Γεμάτος συγκινήσεις ήταν ο πρώτος μήνας παρουσίας της Beta στην εγχώρια σκηνή των αγώνων μοτοσυκλέτας. Την όλη προσπάθεια της αγωνιστικής παρουσίας των Ιταλικών μοτοσυκλετών στην χώρα μας, στηρίζει η νέα εταιρεία εκπρόσωπος του εργοστασίου στην Ελλάδα, The Fuoristrada Co, η οποία και εμπορεύεται όλα τα μοντέλα της Beta στην Ελληνική αγορά .

Όλα ξεκίνησαν με τον αγώνα για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro στην Καρδίτσα, που αποτέλεσε μια πρώτη, αλλά σκληρή όπως αποδείχθηκε, δοκιμασία για τις μοτοσυκλέτες της Beta στην Ελλάδα. Οδηγώντας την RR 520 που έχει παραχωρηθεί για δοκιμή μακράς διαρκείας στο Περιοδικό ΜΟΤΟ, ο συντάκτης Ανδρέας Γκλαβάς πάλεψε με το λασπερό τερέν στην απαιτητική διαδρομή του αγώνα και κατάφερε να τερματίσει στην όγδοη θέση της κατηγορίας Ε3. Ήταν ένα πραγματικά επίπονο τεστ για μια μοτοσυκλέτα που δεν είχε καν συμπληρώσει πλήρη εβδομάδα στα Ελληνικά χώματα, και για έναν αναβάτη με σχεδόν μηδαμινή εμπειρία στην σέλα της.

Κάτω από την κόκκινη τέντα που είχε στηθεί στον χώρο εκκίνησης του αγώνα, στην κεντρική πλατεία της Καρδίτσας, δεκάδες περαστικοί μπορούσαν να θαυμάσουν τις τρεις εκπροσώπους της σειράς των μεγάλων τετράχρονων enduro της Beta, RR 400, RR 450 και RR 520, με τους εκπροσώπους της The Fuoristrada Co., Θεόδωρο Αντωνιάδη και Σωτήρη Λάμπρου να είναι παρόντες προκειμένου να προσφέρουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τα μοντέλα της Beta αλλά και τη νέα εποχή της αντιπροσώπευσης της Ιταλικής μοτο-βιομηχανίας στην χώρα μας.

Όμως ο θρίαμβος για την Beta επί Ελληνικού εδάφους ήρθε μόλις στην δεύτερη επίσημη αγωνιστική της εκπροσώπηση στα χώματα της χώρας μας. Για άλλη μια φορά, ο εκπρόσωπος του περιοδικού ΜΟΤΟ, Ανδρέας Γκλαβάς, πραγματοποιώντας έναν εξαιρετικό αγώνα, κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη θέση στην Γενική Κατάταξη αλλά και την πρώτη της κατηγορίας S3, στον δεύτερο αγώνα για το Αττικό Κύπελλο Scramble του 2010. “Δεν πίεσα πουθενά κατά την διάρκεια του αγώνα και προσπάθησα πάρα πολύ να αποφύγω τα λάθη. Ιδιαίτερα στο γλιστερό αυτό τερέν ήταν πολύ εύκολο να παρασυρόσουν σε λάθος που πιθανώς να οδηγούσε  σε πτώση. Δεν χρειάστηκε να καθυστερήσω κάνοντας ανεφοδιασμό, καθώς τα οχτώ λίτρα του ρεζερβουάρ στο RR 520 αρκούσαν για τα ενενήντα λεπτά του αγώνα. Προσπάθησα να κρατήσω έναν καλό ρυθμό μέχρι και το πέσιμο της κάρο σημαίας και αποδείχθηκε ότι και οι χρόνοι μου ήταν τόσο καλοί ώστε να πάρω άξια τη νίκη”, θα μας δήλωνε ο ίδιος.

Μέσα στο ίδιο Σαββατοκύριακο πραγματοποιήθηκε κι ο πρώτος γύρος για το παγκόσμιο πρωτάθλημα enduro (Enduro World Championship), στο Valverde del Camino της Ισπανίας, αγώνας στον οποίο συμμετείχε σε πλήρη απαρτία η εργοστασιακή ομάδα της Beta. Ήταν κατά κοινή ομολογία ένας πολύ δύσκολος αγώνας, ακόμη και για τα δεδομένα των κορυφαίων αθλητών στο παγκόσμιο στερέωμα, από τον οποίο η Beta θα έχει να θυμάται τις δύο όγδοες θέσεις του Ιταλού Fabrizio Dini στην κατηγορία Ε2, αλλά και την έκτη θέση του Mirko Gritti στην Ε3 την Κυριακή. Στις τάξεις της ομάδας “Beta Boano Racing” αγωνίζεται φέτος με ένα εργοστασιακό RR 450 και ο Γάλλος Julien Vanni, που μετά από την κατάκτηση της τέταρτης θέσης στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Motocross (κατηγορία MX3) του 2009, φέτος δοκιμάζει για πρώτη φορά τις δυνάμεις του στο enduro.

Αρκετός κόσμος θαύμασε το νέο RR 450 με το κιτ αυτοκόλλητων ”factory”  στην Καρδίτσα, την στιγμή που οι εκπρόσωποι της The Fuoristrada Co., Θ. Αντωνιάδης και Σ. Λάμπρου πρόσφεραν κάθε πληροφορία στους δεκάδες “λάτρεις.

Αρκετός κόσμος θαύμασε το νέο RR 450 με το κιτ αυτοκόλλητων ”factory” στην Καρδίτσα, την στιγμή που οι εκπρόσωποι της The Fuoristrada Co., Θ. Αντωνιάδης και Σ. Λάμπρου πρόσφεραν κάθε πληροφορία στους δεκάδες “λάτρεις.

Εκπροσωπώντας το Περιοδικό ΜΟΤΟ, ο Ανδρέας Γκλαβάς ταλαιπωρήθηκε στα βαθιά λούκια της ειδικής Cross-Country αλλά κατάφερε να φέρει το νέο RR 520 στην όγδοη θέση της Ε3 στην Καρδίτσα.

Εκπροσωπώντας το Περιοδικό ΜΟΤΟ, ο Ανδρέας Γκλαβάς ταλαιπωρήθηκε στα βαθιά λούκια της ειδικής Cross-Country αλλά κατάφερε να φέρει το νέο RR 520 στην όγδοη θέση της Ε3 στην Καρδίτσα.

Ο θρίαμβος ήρθε μόλις στην δεύτερη αγωνιστική παρουσία των μοτοσυκλετών νέας γενιάς της Beta  στην Ελλάδα, με τον Ανδρέα Γκλαβά να κατακτά την πρώτη θέση στην Γενική Κατάταξη του δεύτερου γύρου για το Αττικό Κύπελλο Scramble.

Ο θρίαμβος ήρθε μόλις στην δεύτερη αγωνιστική παρουσία των μοτοσυκλετών νέας γενιάς της Beta στην Ελλάδα, με τον Ανδρέα Γκλαβά να κατακτά την πρώτη θέση στην Γενική Κατάταξη του δεύτερου γύρου για το Αττικό Κύπελλο Scramble.