Δελτίο Τύπου

Ο αναβάτης της ομάδας της BMW Motorrad Motorsport, Anders Eriksson, μαζί με το Φιλανδό θρύλο του enduro Kari Tiainen και τον Ισπανό Xacob Agra “έριξαν” την BMW G 450 X στην πιο σκληρή και ανταγωνιστική αναμέτρηση που είχε αντιμετωπίσει ως τώρα και ολοκλήρωσαν με επιτυχία το International Six Days Enduro (ISDE) 2008.

Anders Eriksson (φωτο: Race Photo)

Συμμετέχοντας στην 83η διοργάνωση του καταξιωμένου ISDE, η οποία φιλοξενήθηκε στις Σέρρες, και οι τρεις αναβάτες ολοκλήρωσαν τον εξουθενωτικό αυτό αγώνα με μεγάλη άνεση. Φτάνοντας στο τέλος της έκτης και τελευταίας ημέρας, και οι τρεις αναβάτες δε χρειάστηκε να κάνουν τίποτα παραπάνω από το να τοποθετήσουν νέα ελαστικά στις μηχανές τους. Πιο συγκεκριμένα, ο Eriksson διεκδίκησε το καλύτερο αποτέλεσμα στην κατηγορία του, τερματίζοντας 12ος στην κατηγορία Enduro 2, πράγμα που βοήθησε τη Σουηδία να καταταγεί έβδομη στην κατηγορία των ομάδων Trophy.

Για τον Tiainen, ο αγώνας των έξι ημερών τελείωσε με τον πρώην επτά φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή να τερματίζει 15ος στην κατηγορία Enduro 3 και πέμπτος ως μέλος της Φινλανδικής ομάδας Trophy. Ο Agra κατέκτησε την 30η θέση στην κατηγορία Enduro 2 και την τέταρτη ως μέλος της Ισπανικής ομάδας Trophy.

Μιας και οι βροχές που είχαν σημειωθεί στην περιοχή των Σερρών τους μήνες πριν από την έναρξη του φετινού ISDE ήταν λιγοστές, κάθε ένας από τους 450 αναβάτες που έλαβαν μέρος στον αγώνα διαπίστωσε πολύ σύντομα πόσο απαιτητικό ήταν το ξερό, βραχώδες και γεμάτο σκόνη έδαφος. Τα ελάχιστα περιθώρια για ξεκούραση σε καθημερινή βάση, η ιδιαίτερα έντονη σκόνη που δημιουργούσε σημαντικά προβλήματα σε όλους τους συμμετέχοντες στις ειδικές διαδρομές και ο εκτυφλωτικός ήλιος που διατηρούσε τη θερμοκρασία σε υψηλά επίπεδα έκαναν αυτή τη διοργάνωση έναν από τους πιο δύσκολους αγώνες έξι ημερών των τελευταίων ετών.

Kari Tiainen (φωτο: Race Photo)

Η διοργάνωση σημαδεύτηκε από την πρώτη συμμετοχή της BMW στο ISDE με τη νέα G 450 X και οι επιδόσεις τερματισμού της σε ποσοστό 100% για μια ακόμα φορά απέδειξαν την αξιοπιστία της μοτοσικλέτας στο διεθνή ανταγωνισμό. Ο Anders Eriksson, μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας της BMW Motorrad Motorsport, θα αρχίσουν τώρα να προετοιμάζονται για τους δύο τελικούς γύρους του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Enduro 2008, οι οποίοι θα διεξαχθούν στην Ιταλία και τη Γαλλία, τα διήμερα 27/28 Σεπτεμβρίου και 11/12 Οκτωβρίου αντίστοιχα.

Anders Eriksson – Σουηδική Ομάδα Trophy: “Προσωπικά, ήλπιζα σε ένα καλύτερο αποτέλεσμα γιατί ήμουν τόσο, μα τόσο ενθουσιασμένος με την G450X κατά τις προπονήσεις μου στη Σουηδία. Όμως τελικά, εξαιτίας των συνθηκών του ξηρού και βραχώδους εδάφους, με το οποίο ποτέ δεν είχα ιδιαίτερη άνεση, τερμάτησα 12ος στην κατηγορία E2. Για την BMW ήταν ένας έξοχος αγώνας. Υπήρξαν τρεις από μας που ξεκίνησαν τον αγώνα με μηχανές BMW και τρεις από μας που τερμάτισαν – και όλοι μας χωρίς προβλήματα. Τη μοτoσικλέτα μου δεν την άγγιξε κλειδί ούτε μια φορά. Την τέταρτη, πέμπτη και έκτη ημέρα αισθανόμουν ότι οδηγούσα καλά, αλλά η σκόνη ήταν ιδιαίτερα έντονη στην αρχή της εβδομάδας, πράγμα που μου προξενούσε δυσφορία κατά τον αγώνα. Το ότι τερμάτισα σε ένα ακόμα ISDE είναι καταπληκτικό και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος για την BMW. Τώρα, περιμένω με ανυπομονησία τους τελικούς αγώνες του WEC”.

Jacob Agra (φωτο: Race Photo)

Kari Tiainen – Φινλανδική Ομάδα Trophy: “Είχα πει πριν τη διοργάνωση ότι ήθελα να περάσω όσο καλύτερα μπορούσα κατά τη διάρκεια του αγώνα κι έτσι έγινε – πέρασα φανταστικά! Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας λόγω της σκόνης, ωστόσο τα πράγματα πήγαν καλά, όπως τα περίμενα. Η μοτοσικλέτα μου έτρεξε άψογα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, δεν έκανα μεγάλα λάθη και, γι’ αυτό, μπόρεσα να συγκεντρωθώ στο πώς να οδηγήσω όσο το δυνατόν καλύτερα. Έχω αποσυρθεί εδώ και καιρό από full-time αγώνες enduro, γι’ αυτό λαμβάνοντας υπόψη το λιγοστό χρόνο που είχα για να προπονηθώ και να προετοιμαστώ για τον αγώνα, είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμά μου. Είναι λίγο απογοητευτικό που η Φινλανδική Ομάδα Trophy δεν τα πήγε και τόσο καλά, αλλά όπως ξέρουν όλοι όσοι ασχολούνται με τη συγκεκριμένη διοργάνωση, το ISDE είναι περίεργος αγώνας και όλα μπορούν να συμβούν – και συχνά συμβαίνουν. Ωστόσο, βλέποντας το όλο θέμα σφαιρικά, σίγουρα ήταν ένα μεγάλο γεγονός για την BMW.”

Δείτε το νέο BMW G 450 X