Ημέρα 3η
Τερμάτισαν όλοι οι Έλληνες αναβάτες σήμερα 14 Νοεμβρίου 2007 εδώ στη La Serena της Χιλής. Πολύ καλή παρουσία σήμερα από όλα τα παιδιά, που καταλάβανε ότι το ομαδικό πνεύμα ξεπερνάει κάθε προσωπική επιτυχία. Αλλαγή τερρέν σήμερα, με την πέτρα, τα φλάτ χωμάτινα και την πολύ άσφαλτο να συνθέτουν την εικόνα της διαδρομής.

Ο αγώνας ανέβαινε ανατολικά σε κοιλάδα, όπου υπήρχε η μοναδική απομακρυσμένη ειδική με μεγάλες ποταμίσιες πέτρες. Πολύ κουραστική ειδική που ένα λάθος μπορούσε άνετα να σε βγάλει εκτός αγώνα. Ο Αδάμος Πράσσος (26-ΚΤΜ) χαρακτήρισε την ημέρα εκδρομή. Είχε πολλά κομμάτια, ανοιχτά με κλίσεις. Ο Αδάμος τερμάτισε χωρίς κάποιο πρόβλημα, αλλάζοντας το πίσω ελαστικό αφήνοντας την μοτοσικλέτα του έτοιμη για την επόμενη 4η ημέρα.

Ο Σταμάτης Μαντάς (71-Yamaha) ήρθε δεύτερος στο pre-finish και στην τέντα της Yamaha. Σήμερα άλλαξε σε πολύ καλύτερο χρόνο το εμπρός ελαστικό του, ξεπερνώντας το άγχος της προηγούμενης ημέρας. Η σημερινή του ημέρα κύλησε ήρεμα φτάνοντας στην ώρα του σε κάθε ΣΕΧ. Το ευχάριστο είναι ότι πηγαίνοντας στον τερματισμό, ανακάλυψα ότι στην Χιλιανή εφημερίδα “La Tercerca” στα αθλητικά υπήρχε μια φωτογραφία του Σ.Μαντά.

Ο Γιώργος Κοινωνάς (96-ΚΤΜ) έδειξε και αυτός πιο συγκεντρωμένος σήμερα. Στα ΣΕΧ που τον συναντήσαμε ήταν λιγομίλητος, αλλά αυτό δεν ήταν κακό. Στο χρόνο που είχε για τις επισκευές στο τέλος της ημέρας, κατάφερε να κάνει μια γρήγορη αλλαγή εμπρός ελαστικού και να είναι έτοιμος για αύριο.

Ο Δημήτρης Τσακατσώνης (118-ΚΤΜ) μάζεψε ένα λεπτό ποινής, επειδή προσπάθησε να βρει ένα ΣΕΧ στην επιστροφή της διαδρομής. Είχε κατά τα άλλα έναν καλό αγώνα.

Ο Δημήτρης Κόκκινος (138-Husaberg) σταθερός στον ρυθμό του, έσπασε το ποδόφρενο κάνοντας 20 χιλιόμετρα μέχρι να το αλλάξει στο επόμενο ΣΕΧ. Το πρωί άλλαξε το πίσω.

Ο Βασίλης Σιαφαρίκας (184-Honda) είχε περιπέτειες σήμερα, στην κατά τα άλλα εύκολη ημέρα. Είχε μια μικρή ανώδυνη πτώση, πριν το ΣΕΧ 5, όπου τρυπάει το ψυγείο του. Οδήγησε προσεκτικά στο ΣΕΧ 5, όπου το άλλαξε και συνέχισε. Στην τελευταία ειδική στο paddock παρουσιάστηκαν ηλεκτρικά προβλήματα. Ευτυχώς λύθηκαν και αυτά και ο Βασίλης συνεχίζει κανονικά αύριο.

Ο Δημήτρης Αθανασουλόπουλος (236-ΚΤΜ) τερμάτισε πιο άνετα σήμερα, με το κορμί του, όπως είπε, να συνηθίζει την καταπόνηση. Το πρωί άλλαξε δίσκους συμπλέχτη και κράτησε σταθερά το γκάζι, χωρίς να βρεθεί να κινδυνέψει.