Αποστολή Taupo, Νέα Ζηλανδία: Δημήτρης Γιουβρής

Ο καιρός στάθηκε σύμμαχος σήμερα κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας του International Six Days Enduro στη λίμνη Taupo της Νέας Ζηλανδίας. Οι αναβάτες την Ελληνικής ομάδας τερμάτισαν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και στο σύνολό τους θεώρησαν εύκολη την σημερινή ημέρα. Μια πρώτη ημέρα αναγνωριστική για όλους μας καθώς με έντονο ενδιαφέρον περιμέναμε την έναρξη του αγώνα.

Γαλλική επανάσταση
Ο Marc Germain (Yamaha, #1) και o Fabien Planet (KTM, #198) ηγούνται της επίθεσης που εξαπέλυσε η Γαλλική ομάδα για την κατάκτηση της πρώτης θέσης στην κατηγορία World Trophy (Εθνικές ομάδες). Οι δυο τους κέρδισαν τις κατηγορίες τους Ε1 και Ε3 αντίστοιχα και μαζί με τους Fretigne (Yamaha, #11), Aubert (Yamaha, #119), Albepart (Honda, #84) και Guillamne (Gas Gas, #176) συνθέτουν την μαγική ομάδα που θέλει όσο κανείς άλλος να αποδείξει ότι αξίζει την πρώτη θέση. Πίσω τους στη δεύτερη θέση η Φινλανδία –με ηχηρά ονόματα- θα πρέπει να θεωρεί αποτυχία την δεύτερη θέση. Στην πρώτη θέση η Γαλλία με συνολικό χρόνο 1:10.63, στη δεύτερη θέση η Φινλανδοί 1:44.15 και τρίτοι οι Ισπανοί 3:42.29 επανέρχονται σε Six Days μετά τον αποκλεισμό της ομάδας τους την περσινή χρονιά. Αυστραλία, Ιταλία και Σουηδία ακολουθούν στην κατάταξη των έξι πρώτων κρατών. Η Ελλάδα βρίσκεται στην 22η θέση της κατάταξης (27:30.27) είναι όμως η πρώτη ημέρα και οι αναβάτες μας αναμένεται να αποδώσουν ακόμα περισσότερο.

Ο Αδάμος Πράσσος ξεκίνησε πρώτος σήμερα και το πρωί κατά τη διάρκεια των 10 λεπτών service που έχει κάθε αναβάτης άλλαξε την σαμπρέλα του με mouse καθώς βρέθηκε τέτοιο ην τελευταία στιγμή. Πέραν αυτού δεν είχε άλλο πρόβλημα στη διάρκεια της πρώτης ημέρας. H 84η θέση στην κατηγορία Ε1 είναι και το καλύτερο αποτέλεσμα της Ελληνικής ομάδας την πρώτη ημέρα με χρόνο 30:31.49.

Ο Δημήτρης Αθανασουλόπουλος ξεκίνησε δεύτερος και άλλαξε θέση στο υποχρεωτικό πυροσβεστήρα. Τον τοποθέτησε πάνω από το πίσω φτερό. Είναι η πρώτη φορά που οι αναβάτες υποχρεούνται να μεταφέρουν μαζί τους πυροσβεστήρα καθ’ ότι τους υποχρεώνει η οργάνωση. O Δημήτρης τερμάτισε στην 185η θέση της κατάταξης με χρόνο 35:55.68.

Ο Τάκης Μανιάτης ξεκίνησε τρίτος και το πρωί κατάλαβε πως το τεπόζιτο της μοτοσυκλέτας του έσταζε βενζίνη αλλά σε πολύ μικρή ποσότητα. Ενημέρωσε τους τεχνικούς της Husqvarna και το άλλαξε κατά την διάρκεια του αγώνα. Επίσης έσπασε το στήριγμα του τελικού της εξάτμισης και ο Τάκης έλυσε το πρόβλημα συγκρατώντας το τελικό με κολάρα. Εντουράδικη λύση δηλαδή! Ο Παναγιώτης βρίσκεται στην 176η θέση της κατηγορίας Ε2 με χρόνο 32:57.17.

Και ο Βασίλης ορφανός δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα, παρά μόνο λίγη ταλαιπωρία από λάθος θέση του τιμονιού. Το διόρθωσε όμως και αύριο συνεχίζει κανονικά χωρίς άλλο πρόβλημα. O Βασίλης τερμάτισε στην 201η θέση της κατηγορίας του με χρόνο 34:08.78.

Ο Σταμάτης Μαντάς είχε όλες αυτές τις ημέρες πολύ άγχος μιας και ήταν η πρώτη συμμετοχή του. Δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα αν σκεφτεί κανείς πως είναι ο πρώτος του αγώνας με τέτοια μοτοσυκλέτα (ΚΤΜ) μιας και στο Ελληνικό πρωτάθλημα αγωνίζεται με Husqvarna. Στο τέλος της ημέρας άλλαξε και αυτός την σαμπρέλα του πίσω ελαστικού με mousse. O Σταμάτης τερμάτισε στην 150η θέση στην κατηγορία Ε2 με συνολικό χρόνο 32:10.25.

Τέλος ο Δημήτρης Κόκκινος τερμάτισε κανονικά αλλά αντιμετώπισε πρόβλημα με την λειτουργία του καρμπυρατέρ. Το έλυσε και το ρύθμισε στο 15λεπτο που έχει κάθε αναβάτης (λέγεται pre finish) και πιστεύει πως έλυσε το πρόβλημα. Βρίσκεται στην 60η θέση της κατηγορίας του (Ε3) με χρόνο 31:42.67.

Άτυχη στιγμή για τον Thierry Klutz (Sherco, #82), εθνική ομάδα Βελγίου, ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την πρώτη ημέρα μετά από τραυματισμό. Στα παράξενα της πρώτης ημέρας επίσης τα τεχνικά προβλήματα του Patrick Wikman (KTM, #2) από την ομάδα junior της Φινλανδίας o οποίος αναγκάστηκε να αλλάξει κεφαλή στον κινητήρα της μοτοσυκλέτας του. Τελικά δεν πρόλαβε να τελειώσει τις εργασίες και θα συνέχιζε την επόμενη ημέρα, στο δεκάλεπτο που δικαιούνται οι αναβάτες κάθε πρωί πριν την εκκίνηση.

Χρήσιμες πληροφορίες
Επίσημη ιστοσελίδα www.isde06.com
Αποτελέσματα http://www.rally-vysledky.com/rallysport/2006/6d

[download id=”20,21″]