Pre-2
Τεχνικός έλεγχος – Ένα μεγάλο συνεργείο τα paddock
Η σημερινή ημέρα βρήκε τους αναβάτες και τους μηχανικούς να ετοιμάζουν τις μοτοσικλέτες τους για τον τεχνικό έλεγχο. Κάποιοι από αυτούς είχαν περισσότερο χρόνο γιατί τα ωράρια είχαν μοιραστεί έτσι ώστε οι μισές χώρες να περνούσαν τον αναγκαίο τεχνικό έλεγχο την Παρασκευή και οι υπόλοιπες το Σάββατο. Η Ελλάδα έπρεπε να περάσει τεχνικό έλεγχο χθές, Παρασκευή.

Τα προβλήματα δεν έλειψαν κατά την διάρκεια του ελέγχου καθώς οι διοργανωτές έδειξαν μεγάλη επιμονή στα όρια θορύβου με αποτέλεσμα τρεις Έλληνες αναβάτες (Κόκκινος, Καπαγερίδης και Στεργίδης) να μην περάσουν τον έλεγχο. Σε αυτούς προστέθηκαν και οι Βασίλης Σιαφαρίκας και Θανάσης Χούντρας που για τους δικούς τους λόγους ο καθένας θα περάσουν τον τεχνικό έλεγχο το Σάββατο.

Η γενική αντίληψη που κυκλοφορούσε στα paddock ήταν πως εάν δεν περνούσε κάποιος οδηγός τον τεχνικό έλεγχο τότε θα είχε κοπεί λόγω θορύβου. Ήταν σωστή. Προσθέστε σ’ αυτό και την απόσταση των δεκαπέντε χιλιομέτρων από τα paddock έως το εικονικό parc-ferme μέσα στην πόλη του Kielce και τότε θα έχετε το μενού της ημέρας.

Ο Δημήτρης Κόκκινος συνοδευόταν από τον αδερφό – μηχανικό του Στέφανο με μια όμοια μοτοσικλέτα και έτσι αλλάζοντας την εξάτμιση στις δυο μοτοσικλέτες ξαναπέρασε επιτυχώς τον έλεγχο. Ο Μιχάλης Στεργίδης έπρεπε να γυρίσει στα paddock καθώς είχε μια δεύτερη εξάτμιση μαζί του. Όταν την άλλαξε και γύρισε στην πόλη πέρασε και αυτός επιτυχώς.

Τα ψιλοχρειάστηκε και ο Γιώργος Αντζούς καθώς το κράνος του δεν πέρασε τον αρχικό έλεγχο επειδή δεν είχε την ετικέτα του κατασκευαστή στο εσωτερικό του. Μετά από μια μικροεπέμβαση βρέθηκε τελικά η ετικέτα και το κράνος του Γιώργου μαζί με τον ίδιο πέρασαν επιτυχώς τον έλεγχο.

Τις δύσκολες στιγμές αντιμετώπισε ο Σάββας Καπαγερίδης καθώς λόγω θορύβου δεν πέρασε ούτε αυτός τον τεχνικό έλεγχο. Γυρίζοντας και αυτός στα paddock συμβουλεύτηκε τους αρχιμηχανικούς της HM Ιταλίας που μάλιστα βρίσκονται δίπλα στα paddock της Ελληνικής ομάδας. Τον συμβούλεψαν να πάρει μια καινούργια εξάτμιση αλλά ούτε αυτό έλυσε το πρόβλημα του θορύβου και έτσι ο Καπαγερίδης είναι αναγκασμένος να βρίσκεται την αυριανή ημέρα (Σάββατο) από το πρωί στο parc-ferme με τους μηχανικούς της Ελληνικής ομάδας για να βρουν την άκρη του προβλήματος.

Μαζί του θα είναι και ο Βασίλης Σιαφαρίκας που αποφάσισε να περάσει τεχνικό έλεγχο και αυτός σήμερα (Σάββατο). Οι υπεύθυνοι της Ελληνικής ομάδας περιμένουν σήμερα και τον Θανάση Χούντρα να φτάσει στην Medjiana Gora για να προλάβει να περάσει και αυτός τον τεχνικό έλεγχο.

Οι περισσότεροι αναβάτες και μηχανικοί χθες προτίμησαν να ασχοληθούν με τις μοτοσικλέτες τους. Διάφορες ρυθμίσεις και τεστ γίνονταν από όλους ενώ το (μικρό) testing area που είχαν προτοιμάσει οι πολωνοί ήταν και σήμερα ασφυκτικά γεμάτο.

Οι Έλληνες αναβάτες βρήκαν την ευκαιρία να βγάλουν την αναμνηστική τους φωτογραφία με τις μοτοσικλέτες καθώς χθες, οι περισσότεροι, άφησαν τις μοτοσικλέτες τους στο parc-ferme.

Ακολουθεί το δεύτερο μέρος του τεχνικού ελέγχου, με έντονο Ελληνικό ενδιαφέρον, καθώς Καπαγερίδης, Σιαφαρίκας και Χούντρας θα κληθούν να περάσουν τον τεχνικό έλεγχο. Ο τεχνικός έλεγχος του αγώνα ξεκινάει 9:00 και τελιώνει 17:00.

Η βραδιά τελιώνει με την πολυαναμενόμενη παρέλαση των Εθνών. Σε κλειστό χώρο μέσα στην πόλη οι Εθνικές ομάδες θα παρελάσουν μπροστά από θεατές με την συντροφιά τοπικών μουσικών και happenings.

Μην χάσετε την παρέλαση των Εθνών καθώς και την ενημέρωση σχετικά με τους Έλληνες αναβάτες για τον τεχνικό έλεγχο.

Σχετικά νέα:
– ISDE Poland 2004 – Προετοιμασία Ι
– ISDE Poland 2004 – Προετοιμασία ΙΙ
– ISDE Poland 2004 – Προετοιμασία ΙΙΙ
– ISDE Poland 2004 – Day 1
– ISDE Poland 2004 – Day 2
– ISDE Poland 2004 – Day 3
– ISDE Poland 2004 – Day 4
– ISDE Poland 2004 – Day 5
– ISDE Poland 2004 – Day 6
– Απόφαση για τα μετάλλια του ISDE 2004

Περισσότερες φωτογραφίες απο την Προετoιμασία
Περισσότερες φωτογραφίες απο το ISDE

Το ISDE 2004 είναι μια ευγενική χορηγία του καταστήματος «Hell in Store 018» στον Πειραιά.