Ken De Dycker & Marvin Musquin νικητές στο Γερμανικό GP.

Σε μια από τις καλύτερες πίστες του παγκοσμίου πρωταθλήματος και σίγουρα μπροστά στο εντυπωσιακότερο και πιο ενθουσιώδες κοινό μέχρι στιγμής, πραγματοποιήθηκε ο όγδοος αγώνας της χρονιάς στο Teutschenthal τηε Γερμανίας. Στην ΜΧ2 κατηγορία, όσο και να ήθελε να κατακτήσει την νίκη ο οικοδεσπότης Ken Roczen, περιορίστηκε στην δεύτερη θέση, με τον Αμερικανό Zack Osbourne να τερματίζει τρίτος και τον Γάλλο Μarvin Musquin, χωρίς αντίπαλο πλέον να οδεύει ολοταχώς προς τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο της καριέρας του.

Στην ΜΧ1 κατηγορία ο Βέλγος αναβάτης Ken De Dycker ανήμερα των γενεθλίων του, έκανε στον εαυτό του το καλύτερο δώρο, την πρωτιά στο Γερμανικό GP κερδίζοντας και τα δύο σκέλη του αγώνα. Dessale και Philippaerts στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα. Φανερή η απουσία μετά από πολύ καιρό της ΚΤΜ Red Bull από το βάθρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος αφού οι αναβάτες της, Antonio Cairoli  & Μax Nagl περιορίστηκαν  στην τέταρτη και έκτη θέση αντίστοιχα.

ΜΧ2 RACE 1
Στο πρώτο σκέλος της ΜΧ1 κατηγορίας γρήγορα και εντυπωσιακά ξεκίνησε ο συνήθως ύποπτος των εκκινήσεων Jeffrey Herlings και απέσπασε άμεσα ένα προβάδισμα από τους αναβάτες που ακολουθούσαν. Εντυπωσιακή και η μικρή και χωρίς απώλειες σύγκρουση τεσσάρων αναβατών (Frossard, Van Horebeek, Musquin & Simpson). Στην ολοκλήρωση του πρώτου γύρου ο Jeffrey Herligns τον ολοκληρώνει επικεφαλής της κούρσας και ακολουθούν οι Marvin Musquin, Van Horebeek και Ken Roczen. Ένα δευτερόλεπτο πιο πίσω ο Αμερικανός Zack Osbourne ο οποίος πλησιάσε τον Γερμανό αναβάτη ο οποίος σε κάθε πέρασμα, στροφή ή άλμα του αποθεώνεται από τους 35.000 θεατές του αγώνα. Ο Jeremy Van Horebeek έκανε την επίθεση του στον Shaun Simpson με επιτυχία και ανέβηκε στην τρίτη θέση. Σειρά του παγκόσμιου πρωταθλητή του 2009 να κάνει την κίνηση του και σε μια λάθος επιλογή γραμμής από τον πρωτοπόρο μέχρι στιγμής Jeffrey Herlings αναλαμβάνει να οδηγήσει αυτός την κούρσα.

Εντυπωσιακή η μάχη των υπόλοιπον αναβατών που ακολουθούν του δύο αναβλατες της ΚΤΜ, με συναρπαστικότερη αυτή των Roczen, Van Horebbek & Herlings. Ο αναβάτης της Κawasaki ήταν ο κερδισμένος με αποτέλεσμα να βρεθεί στην δεύτερη θέση. Στον 11ο γύρο ο οικοδεσπότης Ken Roczen αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με την μάσκα του κράνους του και αναγκάστηκε να συνεχίσει χωρίς αυτήν στους υπόλοιπους γύρους του αγώνα. Δυνατές μάχες και για τις θέσεις 4,5 και 6 με τους Shaun Simpson, Jeffrey Herlings και Gautier Paulin να τα δίνουν όλα για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Στους τελευταίους τρείς γύρους ο Μarvin Musquin συνέχισε να προηγείται με τον Van Horebeek να συνεχίζει να τον καταδιώκει χωρίς όμως να φαίνεται ικανός να τον απειλήσει ενώ η απόσταση τους να βρισκόταν στα τέσσερα δευτερόλεπτα. O Jeffrey Herlings αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με την μοτοσυκλέτα του, κατάφερε να την ξαναβάλει μπροστά αλλά προηγουμένος είχε δεχθεί εξωτερική βοήθεια με αποτέλεσμα οι κριτές να τον αποκλείσουν. Η σημαία του τερματισμού δεν ξαφνιάστηκε βλέποντας τον Marvin Musquin να την συναντάει πρώτος με δεύτερο τον Jeremy Van Horebeek, τρίτο τον Steven Frossard, τέταρτο τον Zack Osbourne & πέμπτο και φανερά απογοητευμένο τον Ken Roczen o οποίος όμως στον τελευταίο γύρο εκμεταλέυτηκε στο έπακρο την πτώση του Shaun Simpson χαρίζοντας την θέση του. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ο Arnaud Tonus.

ΜΧ2 Race 2
O πιο άτυχος του πρώτου σκέλους Shaun Simpson, τα έδωσε όλα στην εκκίνηση και κατάφερε να ηγηθεί στο πρώτο γύρο της κούρσας. Σε απόσταση αναπνοής οι Roczen, Herligns & Steven Frossard. Πριν καν όμως συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος ο Ken Roczen κατάφερε να ανέβει στην πρώτη θέση με σαφώς πιο επιθετικές διαθέσεις από το πρώτο σκέλος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα του πάθους του 16χρονου αναβάτη το σημείο που προσπέρασε τον Άγγλο αναβάτη, στο  τριπλό άλμα της πίστας κάνοντας τους φανατικούς θαυμαστές του να παραλυρούν από ενθουσιασμό. Πιο πίσω ο Αμερικανός αναβάτης Zack Osbourne φανερά ανανεωμένος ύστερα από το Αμερικάνικο GP κέρδισε άλλες δύο θέσεις από την στιγμή της εκκίνησης και ανέβηκε στην τρίτη θέση. Πτώση στον τρίτο γύρο της κούρσας για τον Van Horebeek με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμα δευτερόλεπτα στη μάχη του δεύτερου σκέλους. Στον πέμπτο γύρο της αναμέτρησης επικεφαλής συνέχισε να βρίσκεται ο Ken Roczen και να τον ακολουθούν οι Marvin Musquin, Zack Osbourne, Charlier και Simpson. O 15χρονος Jeffrey Herlings που ανιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα κατά την διάρκεια του πρώτου σκέλους φανερά επηρρεασμένος πάλεψε για την έκτη θέση με τους Tonus & Roelants. Στον 11ο γύρο ο Roelants είχε μια πτώση που του κατέστρεψε ότι είχε χτίσει στους προηγούμενους γύρους. Στα 22” η διαφορά του πρωτοπόρου Ken Roczen με τον δεύτερο Marvin Musquin με απόλυτο φαβορί για την νίκη τον Γερμανό αναβάτη. Τους ακολούθησαν οι Osbourne, Frossard και Tonus. Δεν άλλαξαν και πολλά μέχρι την καρό σημαία να συναντάει πρώτο τον Γερμανό αναβάτη και δίνοντας το έναυσμα για ατελείωτους πανηγυρισμού από τους φανατικούς θαυμαστές του οι οποίοι δημιούργησαν μια πολλή γιορτινή ατμόσφαιρα κατά την διάρκεια της απονομής παρότι είχαν χάσει την πρωτιά του αγώνα από τον Γάλλο αναβάτη Marvin Musquin.

ΜΧ1 race1
Ο Γάλλος Xavier Boog πραγματοποίησε την καλύτερη εκκίνηση στην ΜΧ1 κατηγορία και πήρε τον έλεγχο της κούρσας του γερμανικού GP. Clemente Dessale και David Philippaerts ακολουθούν από κοντά τοπν νεαρό Γάλλο αναβάτη, ενώ ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2009 Antonio Cairoli βρέθηκε στην 24η θέση λόγω της κακής εκκίνησης που πραγματοποίησε. Δεν κράτησε και πολύ η χαρά του Xavier Boog αφού πριν καν να συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος είδε τον Dessale να τον προσπερνάει και να αναλαμβάνει αυτός τα ηνία του αγώνα. Από πολύ κοντά και οι David Philippaerts, Ken De Dycker, Max Nagl & Clemente Dessale να συμπληρώνουν την πρώτη εξάδα. Στην διάρκεια του τέταρτου γύρου εντυπωσιακή μάχη έγινε ανάμεσα στον Ken De Dycker & τον Xavier Boog, ενώ στην ίδια χρονική διάρκεια ο Clemente Dessale έκανε ένα λάθος, το οποίο του στοίχησε 2 ολόκληρες θέσεις και μερικά πολύτιμα δευτερόλεπτα για την συνέχεια του πρώτου σκέλους. Ο Antonio Cairoli μάχεται από την 12η θέση με τον Sebastian Pourcel προσπαθώντας να ανακτήσει το πολύτιμο έδαφος που έχασε κατά την διάρκεια της πολύ άσχημης εκκίνησης του. Ο Ken De Dycker επικεφαλής της κούρσας στον έκτο γύρο,ενώ τρομερό ενδιαφέρον η μεταξύ κόντρα για την τρίτη θέση ανάμεσα στον David Philippaerts και τον Clemente Dessale. Aκόμα τρεις θέσεις κέρδισε στους επόμενους δύο γύρους ο Antonio Cairoli σκαρφαλώνοντας στην όγδοη θέση και προσπαθώντας να πλησιάσει το γρηγορότερο την πρώτη πεντάδα ώστε να έχει την ευκαιρία στο δεύτερο σκέλος να σώσει την παρτίδα. Στον 14ο γύρο συνέχισε να βρίσκεται στην πρώτη θέση ο Bέλγος Ken De Dycker, με τους David Philippaerts να τον καταδιώκουν από κοντά. Στους τελευταίους δύο γύρους η κατάταξη παρέμεινει η ίδια, με τον Ken De Dycker να τερματίζει πρώτος, με τους David Philippaerts & Clemente Dessale στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα και τον Ιταλό Antonio Cairoli σε μια επική μάχη με τον εαυτό του από την 24η θέση να καταφέρνει τελικά να τερματίσει στην έκτη.

ΜΧ1 race2
O Γερμανός αναβάτης της ΚΤΜ Μax Nagl εκτινάχθηκε προς την πρωτοπορία της κούρσας πραγματοποιώντας μια τρομερά γρήγορη εκκίνηση, παρόλο που προερχόταν από τραυματισμό από το γαλλικό GP μόλις μια εβδομάδα πριν το γερμανικό GP. Έσφιξε τα δόντια λοιπόν και τα έδωσε όλα για να έχει τον έλεγχο τουλάχιστον στους πρώτους γύρους της κούρσας. Αυτή την φορά ο Antonio Cairoli δεν καθυστέρησε και ακολούθησε από απόσταση αναπνοής τον γερμανό αναβάτη στην μάχη για την πρώτη θέση, ενώ ο εντυπωσιακός Xavier Boog στην τρίτη θέση. Κατά την διάρκεια του τρίτου γύρου ο Γάλλος αναβάτης κατάφερε να προσπεράσει και τους δύο αναβάτες της ΚΤΜ με φανερή την διαάθεση αλλά και την δυνατότητα να χτυπήσει την νίκη στα ίσα. O Antonio Cairoli δεν λυπήθηκε τον τραυματία Max Nagl και τον άφησε με την παρηγοριά της τρίτης θέσης και έβαλε πλώρη να φτάσει τον νεαρό Γάλλο αναβάτη που προπορευόταν της κούρσας. Με φόρα, ακολουθούν και πλησιάζουν την πρώτη τριάδα οι Ken De Dycker, Clemente Dessale & David Philippaerts. O Clemente Dessale κατάφερε με τον γνωστό και αθόρυβο τρόπο του να τρυπώσει στην τρίτη θέση και μέσα σ έναν μόλις γύρο να προσπεράσει τους Antonio Cairoli και Xavier Boog και να τεθεί επικεφαλής της μάχης. Στον όγδοο γύρο πραγματοποιήθηκε μια από τις εντυπωσιακότερες μάχες του γερμανικού GP ανάμεσα στον Max Nagl και τον David Philippaerts ο οποίος Ιταλός αναβάτης ταλαιπωρήθηκε καθ όλη την διάρκεια του γερμανικού GP από μια γρίπη που τον άφησε ξάγρυπνο όλο το βράδυ. Άμεση ήταν και η απάντηση του Ken De dycker ο οποίος στον επόμενο γύρο προσπέρασε τον Antonio Cairoli και έβαλε στόχο τον πρωτοπόρο της κούρσας Clemente Dessale. O Bέλγος αναβάτης δεν άργησε να τα καταφέρει και στον δωδέκατο γύρο προσπερασε τον συμπατριώτη του Dessale και τέθηκε πρωτοπόρος και ακλόνητο φαβορί για την νίκη στο γερμανικό GP.

Στους δύο τελευταίους γύρους o Cairoli πίεσε τον Dessale και βρέθηκε στην δεύτερη θέση ενώ ο πρωτοπόρος De Dycker δεν φαινόταν να ανησυχεί και ιδιαίτερα για το τι συμβαίνει πίσω του, ενέργεια που πήγε να του κοστίσει αφού ένας αφηνιασμένος Antonio Cairoli εξαπέλυσε την τελευταία του επίθεση και προσπάθησε να προσπεράσει τον Βέλγο αναβάτη, αλλά τελικά δεν τα κατάφερε δίνοντας στην δυνατότητα στον Ken De Dycker vα πανηγυρίσει μια σπουδαία νίκη ( την πρώτη του στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα). Δεύτερος και εκτός βάθρου ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2009 Antonio Cairoli, τρίτο τον Clemente Dessale και με τους Xavier Boog, Philippaerts & Guarneri να συμπληρώνουν την πρώτη εξάδα.

MX1 Πρώτο Σκέλος
1. Ken De Dycker (Yam)
2. David Philippaerts (Yam)
3. Clement Desalle (Suz)
4. Xavia Boog (Kaw)
5. Max Nagl (KTM)
6. Antonio Cairoli (KTM)
7. Steve Ramon (Suz)
8. Evgeny Bobryshev (Hon)
9. Kevin Strijbos (Suz)
10. Tanel Leok (Hon);
11. Davide Guarneri (Hon)
12. Anthony Boissiere (TM)
13. Gareth Swanepoel (Hon)
14. Josh Coppins (Aprilia)
14. Jimmy Albertson (Hon)

MX1 Δεύτερο Σκέλος
1. Ken De Dycker (Yam)
2. Antonio Cairoli (KTM)
3. Clement Desalle (Suz)
4. Xavier Boog (Kaw)
5. David Philippaerts (Yam)
6. Davide Guarneri (Hon)
7. Max Nagl (KTM)
8. Evgeny Bobryshev (Hon)
9. Steve Ramon (Suz);
10. Gareth Swanepoel (Hon)
11. Rui Goncalves (KTM)
12. Tanel Leok (Hon)
13. Jimmy Albertson (Hon)
14. Dean Ferris (Hon);
15. Mathias Walkner (KTM)

MX1 O/A:
1. De Dycker 50pts
2. Desalle 40pts
3. Philippaerts 38pts
4. Cairoli 37pts
5. Boog 36pts
6. Nagl 30pts
7. Bobryshev 26pts
8. Ramon 26pts
9. Guarneri 25pts
10. Leok 20pts
11. Swanepoel 19pts
12. Albertson 14pts
13. Goncalves 13pts
14. Strijbos 12pts
15. Boissiere 9pts

MX1 World Championship points:
1. Cairoli 341pts
2. Desalle 276pts
3. Philippaerts 267pts
4. De Dycker 251pts
5. Nagl 248pts
6. Steve Ramon 237pts

MX2 Πρώτο Σκέλος
1. Marvin Musquin (KTM);
2. Jeremy Van Horebeek (Kaw);
3. Steven Frossard (Kaw);
4. Zach Osborne (Yam);
5. Ken Roczen (Suz)
6. Arnaud Tonus (Suz)
7. Gautier Paulin (Yam)
8. Joel Roelants (KTM)
9. Shaun Simpson (KTM)
10. Jake Nicholls (KTM)
11. Khounsith Vongsana (KTM)
12. Christophe Charlier (Yam)
13. Michek Martin ™
14. Harri Kullas (Yam)
15. Valentin Teillet (KTM)

MX2 Δεύτερο Σκέλος
1. Ken Roczen (Suz)
2. Marvin Musquin (KTM)
3. Zach Osborne (Yam)
4. Steven Frossard (Kaw)
5. Arnaud Tonus (Suz)
6. Christophe Charlier (Yam)
7. Jeremy Van Horebeek (Kaw)
8. Shaun Simpson (KTM)
9. Michael Leib (Kaw)
10. Jeffrey Herlings (KTM)
11. Gautier Paulin (Yam)
12. Khounsith Vongsana (KTM)
13. Harri Kullas (Yam)
14. Alessandro Lupino (Yam)
15. Valentin Teillet (KTM)

MX2 O/A:
1, Musquin 47pts
2. Roczen 41pts
3. Osborne 38pts
4. Frossard 38pts
5. Van Horebeek 36pts
6. Tonus 31pts
7. Charlier 24pts
8. Simpson 24pts
9. Paulin 24pts
10. Vongsana 19pts

MX2 Championship points:
1. Musquin 365pts
2. Roczen 288pts
3. Frossard 268pts
4. Herlings 241pts
5. Osborne 233pts
6. Simpson 225pts
7. Tonus 214pts
8. Van Horebeek 209pts
9. Roelants 183pts
10. Nicholls 158pts