Η Beta ανακοίνωσε ένα καινούργιο μοντέλο, το δίχρονο Cross Trainer μπαίνοντας στην ειδική κατηγορία που έχει ξεκινήσει η KTM με το Freeride. Η μοτοσυκλέτα φαίνεται αρκετή στενή χωρίς να έχει χάσει σημεία από την λειτουργικότητα και τα αξεσουάρ των μοντέλων enduro του Ιταλικού εργοστασίου. Αν η τιμή είναι ανταγωνιστική το Αυστριακό εργοστάσιο βρήκε τον αντίπαλό του!


 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Εξαιρετικά νέα για την Beta από την έκθεση της EICMA

Beta Xtrainer 300

Η Beta φέρνει την επανάσταση στην αγορά των enduro, παρουσιάζοντας μία μοτοσυκλέτα συμπαγή, ελαφριά και εύκολη στην οδήγηση. Υποδεχθείτε το Xtrainer.

Το Xtrainer είναι η μόνη “all-around” μοτοσυκλέτα στην αγορά των enduro. Είναι η τέλεια λύση για αναβάτες που ψάχνουν το παιχνίδι στην οδήγηση, χωρίς τις υψηλές απαιτήσεις των μεγάλων μοτοσυκλετών enduro και μία μοτοσυκλέτα που μπορεί κάλλιστα να βελτιώσει την τεχνική κάθε έμπειρου αναβάτη.

Οι μηχανικοί του Ιταλικού εργοστασίου εντόπισαν την ανάγκη να φτιαχτεί μία μοτοσυκλέτα που να προσφέρει αγνή απόλαυση κατά την οδήγησή της, μία μοτοσυκλέτα τέλεια για τους νεοεισερχόμενους στον μοναδικό χώρο της οδήγησης enduro. Το Xtrainer προσφέρει ιδανικές επιδόσεις όντας παράλληλα εύκολο στην οδήγηση.

Ανάμεσα σε μία σειρά από πλεονεκτήματα, εντοπίζουμε ένα μικρότερο σε διαστάσεις περιμετρικό πλαίσιο τύπου Deltabox, που προσφέρει χαμηλότερη απόσταση της σέλας από το έδαφος και φέρνει το κέντρο βάρους χαμηλότερα. Προσθέστε ένα πιρούνι διαμέτρου 43mm καθώς και μία ειδικά σχεδιασμένη ανάρτηση, κι έχετε μία μοτοσυκλέτα ευέλικτη και ευκολοδήγητη, η οποία τονώνει την αυτοπεποίθηση του αναβάτη της.

Το πλαίσιο δένει αρμονικά με ένα κινητήρα βασισμένο σε εκείνον του δημοφιλούς δίχρονου RR 300, με αλλαγές για πιο γραμμική και προοδευτική απόδοση που βελτιώνει την οδηγησιμότητα της μοτοσυκλέτας. Παράλληλα, οι μηχανικοί της εταιρείας αποφάσισαν να εφοδιάσουν την μοτοσυκλέτα με μία ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη τρόμπα λαδιού, η οποία προσφέρει ανά πάσα στιγμή το κατάλληλο μείγμα λαδιού/καυσίμου, κι έτσι πια δεν υπάρχει η ανάγκη η μείξη να γίνεται στο ρεζερβουάρ.

Το ρεζερβουάρ με την σειρά του, έχει χωρητικότητα 8,5lt καυσίμου, κάτι που υπόσχεται αρκετά αυξημένη αυτονομία. Στον τομέα των φρένων, το Xtrainer μοιράζεται το αποτελεσματικότατο σύνολο της Nissin από την σειρά των RR. Ο συνδυασμός του μικρού βάρους (99kg κενή) και του χαμηλού ύψους σέλας προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα και για χρήση σκληρού enduro.

Εάν θέλετε να μάθετε enduro, ή εάν επιθυμείτε να βελτιώσετε την τεχνική σας, το Xtrainer είναι αυτό που χρειάζεστε. Η πρώτη πραγματική μοτοσυκλέτα enduro για τον καθένα μας.

Xtrainer: έτσι ορίζεται η διασκέδαση!

10655248_10152329966746152_6037034706739829524_o

10694272_10152329966751152_6685969570862850416_o

1399661_10152329966661152_2580628492840128019_o

10714360_10152329966711152_3081136428097083874_o