Ο Dean Ferris έχει υπογράψει για να αγωνιστεί για την ομάδα Red Bull KTM Factory στις ΗΠΑ το 2014. Ο 23χρονος Αυστραλός ολοκληρώνει την τετράδα αθλητών μαζί με τους Ryan Dungey, Ken Roczen και Marvin Musquin.

Ο Dungey επιστρέφει για να οδηγήσει για τρίτη σεζόν το ΚΤΜ SX 450 F Factory Edition KTM 450 μαζί με τον Roczen που θα οδηγήσει επίσης την KTM 450 καθώς ανεβαίνει κατηγορία φέτος.

“Ο ανταγωνισμός το επόμενο έτος θα είναι σκληρός με αρκετούςς νέους, γρήγορους και ταλαντούχους αναβάτες να έρχονται στην κατηγορία 450″, σχολίασε ο Dungey. «Ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος, γεγονός που μας ωθεί όλους να οδηγούμε πιο γρήγορα. Αυτή θα είναι η τρίτη μου σεζόν με τη Red Bull ΚTM κάτι που πιέζει για να κερδίσουμε ένα πρωτάθλημα Supercross. Ο στόχος μου είναι να κερδίσω όσο περισσότερους αγώνες γίνεται με συνέπεια να τερματίσω στο βάθρο για να κερδίσω αυτόν τον τίτλο.”

Το 2014 Supercross θα σηματοδοτήσει την πρώτη πλήρης χρονιά απασχόλησης για τον Roczen σε μοτοσικλέτα 450cc. Ο Roczen έχει συμμετέχει με το KTM 350 SX -F σε επιλεγμένους αγώνες Supercross στο παρελθόν. Roczen : “Νιώθω πολύ καλά με την μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα. Ξέρω ότι ο ανταγωνισμός θα είναι σκληρός, αλλά ο στόχος μου είναι να παλέψω για τις μπροστινές θέσεις κάθε εβδομάδα. Έχω αλλάξει πολλά πράγματα στο πρόγραμμά μου ώστε να μπορώ να είμαι μπροστά.”

Ο Musquin θα επιστρέψει στην East Coast Supercross κατηγορία. Ο Musquin κέρδισε τέσσερις νίκες κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2013 και τερμάτισε δεύτερος στη γενική κατάταξη. “Στόχος μου είναι να κερδίσω τον τίτλο το προσεχές έτος. Το 2012, τερμάτισα το πρωτάθλημα West Coast τρίτος και φέτος ήρθα πολύ κοντά στη νίκη και το πρωτάθλημα αποφασίστηκε στο τελευταίο αγώνα. Ήμουν δεύτερος και τώρα θέλω να το κερδίσω την επόμενη χρονιά! ”

Μαζί με τον Musquin στην κατηγορία 250 θα είναι ο νεοφερμένος Dean Ferris. Ο 23χρονος Αυστραλός αγωνίστηκε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MX GP Series τις δύο τελευταίες σεζόν και τελείωσε την χρονιά (2013) με μία νίκη MX2, ενώ η απόδοσή του με την ομάδα της Αυστραλίας στο Motocross των εθνώ στη Γερμανία ήταν εξαιρετική. Ο Ferris θα συμμετέχει το West Coast Supercross πάνω σε ένα KTM 250 SX – F.

“Ήταν πάντα το όνειρό μου να αγωνιστώ στις ΗΠΑ και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που θα μου δοθεί αυτή η ευκαιρία με τη Red Bull KTM,” λέει ο Ferris. “Είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος για την ευκαιρία να μάθω από τον Roger DeCoster και να συνεργαστώ με τους Dungey, Roczen και Musquin. Έχω πολλά να μάθω γι’ αυτό δεν θα μπορούσα να ζητήσω μια καλύτερη, πιο έμπειρη ομάδα για να με καθοδηγήσει στη μετάβαση μου στις ΗΠΑ.”

Ο Team Manager, Roger DeCoster είπε ότι ήταν ενθουσιασμένος για την ομάδα της επόμενης χρονιάς. «Με μια τέτοια ταλαντούχα ομάδα των αναβατών, πραγματικά πιστεύω το 2014 θα είναι μια συναρπαστική χρονιά για την KTM.

DeCoster συνέχισε: « Είμαι πολύ ικανοποιημένος που καταφέραμε να προσθέσουμε ένα τέταρτο αναβάτη στην ομάδα. Ήμουν πολύ εντυπωσιασμένος με την ταχύτητά του στο Motocross των εθνών και είμαι περίεργος να δω τι μπορεί να κάνει στo πρωτάθλημα motocross. Έχοντας μόλις φτάσει στις ΗΠΑ ένα μήνα πριν από την έναρξη της σεζόν Supercross, η χρονιά θα είναι περισσότερο γνωριμία γι ‘αυτόν με υψηλότερες προσδοκίες για το 2015.”

Δείτε παρακάτω τα τεχνικά χαρακτηριστικά της KTM SX 450 F Factory Edition.

Specifications KTM SX 450 Factory Edition

Engine

Type: Single cylinder, four-stroke

Displacement: 449.3 cc

Bore/Stroke: 95/63.4 mm

Compression Ratio: 12.6:1

Starter/Battery: Electric starter/12V 3Ah

Transmission: 5 Gears

Fuel System: Keihin 44 mm throttle body EFI

Control: Four valve/SOHC with rocker levers

Lubrication: Pressure lubrication with two oil pumps

Gear Ratios: 16:32 18:30 20:28 22:26 24:24 –

Primary Ratio: 32:76

Final Drive: 13:50

Cooling: Liquid cooling

Clutch: Wet multi-disc DDS-clutch, Brembo hydraulics

Ignition/Engine Management: Keihin EMS

 

Chassis

Frame: Central double cradle type, Chromoly steel

Subframe: Aluminum

Handlebar: Renthal, aluminum Ø 28/22 mm

Front Suspension: WP-4CS USD, Closed Cartridge, Ø 48 mm

Rear Suspension: WP-Monoshock with linkage

Suspension Travel Front/Rear: 300/330 mm / 11.81/12.99″

Front/Rear Brakes: Disc brake 260/220 mm / 10.24/8.66″

Front/Rear Rims: 1.60 x 21″; 2.15 x 19″ Excel

Front/Rear Tires: Dunlop Geomax MX52 80/100-21″; 110/90-19″

Chain: 5/8 x 1/4″

Silencer: Aluminum

Steering Head Angle: 26.5°

Wheelbase: 1,495 ± 10 mm/58.86″ +/- .4″

Triple Clamp Offset: 22 mm

Ground Clearance: 371 mm/14.61″

Seat Height: 992 mm/39.06″

Tank Capacity, Approx.: 7.5 l/1.98 U.S. gallons

Weight, Ready To Race, Approx.: 106.7 kg/235.3 lbs (without fuel)