Ο πρωταθλητής ΑΜΑ Supercross 2006 και πέντε φορές κάτοχος του τίτλου, ανανέωσε το συμβόλαιο του για ακόμα τρία χρόνια με την Suzuki, αλλά αυτήν την φορά φρόντισε να μας εκπλήξει, με το περιεχόμενο του συμβολαίου.

Είναι γεγονός ότι ο RC σταδιακά αποχωρεί από την ενεργό δράση. Το πρώτο σημάδι ήρθε πριν περίπου δύο χρόνια όταν ο Carmichael δήλωνε πως μια μέρα θα έρθει ένας καινούργιος οδηγός που θα με κερδίσει και τότε τα πράγματα θα αλλάξουν, έτσι είναι η ροή της ιστορίας. Στην αρχή της χρονιάς έσκασε και το δεύτερο σημάδι με δηλώσεις του να κάνουν λόγο για σκέψεις του σχετικά με την αποχώρηση του. Τότε είχε πει πως πολλά θα εξαρτηθούν από την φετινή χρονιά. Το τρίτο σημάδι, που είναι και η επιβεβαίωση, ήρθε τώρα με το συμβόλαιο του. Υπέγραψε για τρία χρόνια με την Makita Suzuki, θα υπερασπιστεί τον τίτλο του φέτος στο motocross και θα τρέξει επιλεκτικούς αγώνες στο Supercross του 2007. Το συμβόλαιο επικεντρώνετε στο μέλλον της ομάδας, όπου ο Carmichael θα καθοδηγεί τους νέους οδηγούς της και παράλληλα θα εξελίσσει τις μοτοσικλέτες RM και RMZ.

Ο ίδιος δήλωσε: Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που συνεχίζω την συνεργασία μου με την Makita Suzuki. Χάρηκα τα δύο τελευταία χρόνια που είμαι με την ομάδα και πετύχαμε πολλά μαζί κερδίζοντας τα πρωταθλήματα στο supercross, το motocross και το MXDN 2005. Ήταν εκπληκτικό να δουλεύω με τον manager Roger DeCoster και η Suzuki μου συμπεριφέρθηκε πάντα σαν οικογένεια. Όσα και να πω θα είναι λίγα για την βοήθεια της ομάδας. Τώρα που είμαι μπροστά στην δύση της καριέρας μου θέλω πολύ να τρέξω τους αγώνες που μου αρέσουν. Παράλληλα είμαι ενθουσιασμένος που θα έχω την ευκαιρία να ασχοληθώ και να βοηθήσω καινούργιους οδηγούς εξελίσσοντας τις μοτοσικλέτες της Suzuki.

Στα δύο χρόνια πάνω σε μια Suzuki, ο Ricky Carmichael έχει κερδίσει από ένα AMA Supercross, Παγκόσμιο Supercross και US Open το MXDN του 2005 και φυσικά το ΑΜΑ Motocross της ίδιας χρονιάς.

Ο πρόεδρος του τμήματος μοτοσικλετών της American Suzuki, Mel Harris δήλωσε: Είμαστε ενθουσιασμένοι που επεκτείναμε το συμβόλαιο μας με έναν οδηγό του βεληνεκούς Ricky Carmichael. Στα paddock δεν είναι κανένας σαν και αυτόν. Με την πειθαρχημένη του δουλεία, την ηθική του και την μακρά και συνεχόμενη εμπειρία του στην κατάκτηση πρωταθλημάτων, ο Ricky είναι μια τεράστια προοπτική για τα μελλοντικά σχέδια της Suzuki. Χαιρόμαστε που είναι μέλος της οικογένειας μας και θέλουμε την συνέχιση της συνεργασίας μας.

Άραγε τι να έγινε φέτος και ο RC πήρε αυτήν την απόφαση. Εικασίες μόνο μπορούν να γίνουν αυτήν την στιγμή, γιατί όπως πάντα η ιστορία στο βάθος του χρόνου θα αποκαλύψει την πραγματικότητα. Το σίγουρο είναι ότι ο Carmichael εδώ και πέντε χρόνια δούλεψε πάρα πολύ και έχυσε τόνους ιδρώτα για να πετύχει ότι πέτυχε. Όσο και αν είχε περιθώρια για βελτίωση ο χρόνος και το πιεστικό πρόγραμμα των αμερικάνικων αγώνων δεν τον άφηναν να δουλέψει περισσότερο ώστε να βελτιωθεί. Άλλωστε δεν χρειάστηκε καθώς μόνο ο Chad Reed εμφανίστηκε σε ορισμένους αγώνες πιο γρήγορος χωρίς όμως να έχει συνέχεια. Με την εμφάνιση του James Stewart το παιχνίδι χόνδρινε, γιατί όχι μόνο πιο γρήγορος είναι αλλά σταμάτησε και να τσακίζεται, σε ένα παράγοντα που πόνταρε πολύ ο Ricky. Οδηγοί σαν τον Carmichael τρέχουν για να κερδίζουν και όταν δεν συμβαίνει αυτό σταματούν. Από την μία είναι αυτό που λένε ότι ο σωστός πρωταθλητής ξέρει και πότε είναι σωστό να αποσυρθεί, από την άλλη όμως χάνουμε συγκλονιστικά πρωταθλήματα όπως το φετινό.