RACE TEST

Αφορμή για την δοκιμή αυτή ήταν ο δεύτερος αγώνας Attika enduro που έγινε στο όμορφο νησί της Αίγινας την περασμένη Κυριακή. Βέβαια η ομολογουμένως ωραία εκδρομή στο νησί με τις τόσες ομορφιές δεν άφησε τις ίδιες εντυπώσεις σε όσους συμμετείχαν στον αγώνα αφού η διαδρομή των 140 περίπου χιλιομέτρων ήταν ένας συνδυασμός από κυλιόμενη πέτρα ποικίλων μεγεθών και σχημάτων μαζί με φυτευτή πέτρα και αρκετή άσφαλτο. Ο «τυχερός» αναβάτης – δοκιμαστής ήταν ο Παναγιώτης Θεριός που οδηγούσε ένα Honda CRF 250 της INA TV-HYPERMOTOS RACING TEAM. Τα ελαστικά που επέλεξε ήταν τα MOTOZ Tractionator Enduro για εμπρός σε διάσταση 80/100-21 και πίσω σε διάσταση 120/90-18 που έχουν μεσαία γόμα και προτείνονται για όλα τα εδάφη.

Η τοποθέτηση έγινε με mousse και ήταν αρκετά εύκολη συγκριτικά με άλλες εταιρίες. Αυτό που έκανε εντύπωση ήταν το μεγάλο προστατευτικό νύχι στο χείλος της ζάντας που αποκλείει τα χτυπήματα στο στεφάνι. Στην οδήγηση, παρ’ όλο που δεν ήταν τα ενδεδειγμένα για αυτό το τεραίν τα ελαστικά  απέδωσαν τα μέγιστα. Το μπροστινό ήταν άψογο παντού χωρίς χασίματα η γλιστρήματα ακόμα και στα κομμάτια με το γαρμπίλι, με θετική αίσθηση στα φρένα. Το πίσω λειτούργησε το ίδιο καλά στις πέτρες, ανέβαινε τις ανηφόρες με την κυλιόμενη πέτρα άψογα, «ξεκόλαγε» στην επιτάχυνση και γενικά δούλεψε χωρίς κουνήματα και γλιστρήματα ακόμα και σε τόσο σκληρή χρήση με αρκετή ζέστη. Εκτός από την ειδική στο οροπέδιο που ήταν γεμάτη χόρτα, στην αρχή που έβγαζαν ζουμιά και γλιστρούσαν και μετά από κάτω έβγαλε ψιλό γαρμπίλι που ήθελε προσοχή στο άνοιγμα του γκαζιού. Σε γενικές γραμμές, τα ελαστικά απέδωσαν πάνω από το αναμενόμενο.

motoz-logo-550

Όσο για την φθορά, ακόμα καλύτερα. Το μπροστινό φαγώθηκε ελάχιστα τόσο που δεν φάνηκε σχεδόν στην μέτρηση με το παχύμετρο. Το πίσω είχε φθορά 17,3% στο κέντρο του πέλματος πράγμα αξιοσημείωτο όχι μόνο λόγω του σκληρού τεραίν αλλά και λόγω του ότι δεν ήταν λάστιχο για σκληρό έδαφος αλλά μεσαίο. Η εξαγωγή των ελαστικών, από πλευράς ευκολίας, ήταν περίπου όπως η τοποθέτηση πράγμα που σημαίνει ότι παρ’ όλη την καταπόνηση δεν μαλάκωσαν ιδιαίτερα. Αυτό οφείλεται στον καλής ποιότητας σκελετό τους που εμποδίζει το λάστιχο να «κουνάει» όταν ζεσταίνεται.

Κλείνοντας να ευχαριστήσουμε τον Παναγιώτη Θεριό και την ομάδα του που βοήθησαν για να γίνει αυτή η δοκιμή και να αναφέρουμε την λιανική τιμή των ελαστικών ΜΟΤΟΖ του τέστ, που είναι 87 ευρώ και αντιπροσωπεύονται στην χώρα μας από την ΜΟΤΟΖΟΝΕ.

πριν...

πριν…

μετά...

μετά…

 

Βάζουμε το εμπρός

Βάζουμε το εμπρός

Βάζουμε το πίσω

Βάζουμε το πίσω

Το εργαλείο...

Το εργαλείο…

Το μενού της ημέρας

Το μενού της ημέρας

Παναγιώτης Θερριός

Παναγιώτης Θερριός