Η Ιταλική Tacita εγκαινιάζει το νέο μοντέλο Supermoto, Tacita Diabolica, μηδενικών εκπομπών (ηλεκτρική μοτοσυκλέτα). Είναι η εξέλιξη των Cross, Enduro και Rally εκδόσεων εξοπλισμένο με 19″ ζάντες και kevlar κοστούμι.

Το νέο ηλεκτρικό Tacita Diabolika είναι μια παγκόσμια πρωτιά της Ιταλικής Tacita που παρουσιάστηκε στην Intermot της Κολωνίας το 2014. Είναι μια επιθετική μοτοσυκλέτα δρόμου με 19″ τροχούς. Ο κινητήρας είναι μια εξέλιξη των Enduro και Rally εκδόσεων που παρουσιάστηκε πέρυσι στην έκθεση Eicma στο Μιλάνο. Τροφοδοτείται από LI-PO μπαταρίες Lythium, εξοπλισμένο με κιβώτιο 5 ταχυτήτων, που έχει ήδη δοκιμαστεί σε αγωνιστικές συνθήκες κατά τη διάρκεια του Rally Merzouga.

To Tacita Diabolika έχει αναπτυχθεί για να καλύψει τα αιτήματα των πολλών για μια “επίπεδη” ποδήλατο. Η ιταλική εταιρεία, που ιδρύθηκε από τον Pierpaolo Rigo, έχει σχεδιάσει μια διθέσια μοτοσυκλέτα δρόμου που έχει ένα χαμηλότερη θέση σε σχέση με τα άλλα μοντέλα off-road, θορυβώδης στυλ και ένα κοστούμι kevlar.

Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσυκλέτα δρόμου που είναι πρωτότυπη και επιθετική, αλλά ταυτόχρονα σιωπηλή και φιλική προς το περιβάλλον, χάρη στον ηλεκτρικό κινητήρα. Η νέα γεωμετρία, μελετημένη για τροχούς 19″ ιντσών κάνουν το T-Race Diabolika πολύ σταθερή τόσο στην είσοδο όσο και μέσα από στην στροφή.

diabolika6 diabolika5 diabolika4 diabolika3 diabolika2 diabolika1

Tacita Diabolica – Τεχνικά χαρακτηριστικά

ENGINE ELECTRIC ASYNCHRONOUS THREE-PHASE INDUCTION
MAPPINGS ECO AND SPORT
COOLING SYSTEM LIQUID-TYPE, WITH CIRCUITS FOR MOTOR AND CONTROLLER
TRANSMISSION 5-SPEED GEARBOX WITH HYDRAULIC CLUTCH
TRACTION BATTERY LI-PO LYTHIUM POLYMER BATTERY 5.3 kWh or 10.6 kWh
BATTERY LIFE > 2000 CYCLES TO 80% INITIAL CAPACITY
MAX POWER 25 kW
MAX RPM 8000
MAX TORQUE 60 Nm
WHEEL BASE 1440 mm
FRAME SPLIT SINGLE-BEAM IN CROME-MOLYBDENUM
GROUND CLEARANCE 220 mm
FRONT SUSPENSION UPSIDE DOWN MARZOCCHI TELESCOPIC HYDRAULIC FORK WITH ADVANCED AXLE 45 mm DIAM
REAR SUSPENSION PROGRESSIVE LINK WITH OHLINS FULLY ADJUSTABLE SUSPENSION UNIT. COMPRESSION AT HIGH AND LOW SPEED AND REBOUND DAMPING SEPARATELY ADJUSTABLE
SUSPENSION TRAVEL 190 mm
FRONT WHEEL 2.15 X 19” – TYRES 130/80-19
FRONT BRAKE FLOATING DISC 300 mm DIAMETER
REAR WHEEL 2.15 X 19” – TYRES 140/80-19
REAR BRAKE REAR BRAKE: 220 mm DISC – SMARTPHONE DASHBOARD – REGENERATIVE BRAKING
2 MAPS ENGINE BRAKE NO ENGINE BRAKE (2-STROKE ENGINE STYLE) OR WITH ENGINE BRAKE (4-STROKE ENGINE STYLE) AND REGENERATIVE BRAKING
LIGHTS FULL LED
BODY FLAX FIBER AND BIO-RESIN APPROVED FOR PASSENGER
RANGE CITY: >200 km on the 10.6 kWh MODEL – estimated in real driving conditions, respecting the speed limits (before RESERVE POWER) (>100 km on the 5.3 kWh MODEL)HIGHWAY: 150 km on the 10.6 kWh MODEL AT 55 mph (88 km/h) (80 km on the 5.3 kWh MODEL)
RESERVE POWER: automatically activated at 20% of remaining charge, reducing performance to reach the nearest charging point.

CHARGING TIME 1 h 50 min to the FULL CHARGE from “RESERVE POWER” level, by the 3 kW charger on the 5.3 kWh model3 h 40 min to the FULL CHARGE from “RESERVE POWER” level, by the 3 kW charger on the 10.6 kWh model
5 h 30 min to the FULL CHARGE from “RESERVE POWER” level, by the 1 kW charger on the 5.3 kWh model

10 h 30 min to the FULL CHARGE from “RESERVE POWER “ level, by the 1 kW charger on the 10.6 kWh model