Μένουν δυο μήνες πριν τον πρώτο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος Maxxis FIM WEC 2009 οι εταιρίες και οι αναβάτες έχουν αρχίσει να ζεσταίνονται καθώς προετοιμάζονται για την εκκίνηση του πρωταθλήματος. Ένα πρωτάθλημα που αναμένεται το κορυφαίο των τελευταίων ετών καθώς η ενίσχυση των εταιριών συνεχίζεται αλλά και οι μάχες για τα πρωταθλήματα αναμένονται κορυφαίες.

H χρονιά της Husaberg;
Κάτω από την ώθηση της εμπορικής προώθησης της νέας σειράς enduro FE, η Husaberg αποφάσισε να επεκτείνει το βαρύ πυροβολικό στο πρωτάθλημα 2009 Maxxis FIM WEC. Στην επίσημη ομάδα, καμία αλλαγή με τους 3 γνωστούς αναβάτες: ο Φιλανδός Valterri Salonen και οι Σουηδοί Björne Carlsson και Joakim Ljunggren. Η καινοτομία προέρχεται από τη δημιουργία μιας ετερόκλιτης ομάδας υποστήριξης.

Ο πρώην-KTM, ο Βρετανός Tom Sagar θα συμμετέχει στην κατηγορία E2, ακριβώς όπως ο Γερμανός Mike Hartmann. Μετά από μια χρονιά (2008) με πολλές ατυχίες, ο Τσέχος Vita Kuklik θα βρει μια νέα πρόκληση με την Husaberg.

Τέλος ο Ισπανός Oriol Mena θα αγωνιστεί στην κατηγορία Junior και θα δώσει αρκετές πιθανότητες για την νίκη κάτι που η Husaberg είχε πανηγυρίσει το 2006 και το 2007 με τον Joakim Ljunggren.

H Ισπανική αποικία αυξάνεται
Το αυξανόμενο πάθος της Ισπανίας για το MAXXIS FIM WEC είναι γεγονός, αφού μετά την αυξανόμενη παρουσία ιβηρικών ΜΜΕ στους αγώνες, οι ισπανοί κατασκευαστές και εισαγωγείς συμμετέχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Μέσα από μια αναδιοργανωμένη ομάδα, στο ρόλο του διευθυντή ο Josep Pibernat, η Gas Gas, θα συμμετάσχει στην κατηγορία Enduro 3 με τον Γάλλο αναβάτη Christophe Nambotin. Σε κάθε αγώνα, η ισπανική εταιρεία θα καλωσορίζει κάτω από την σκέπη της αναβάτες που υποστηρίζονται από τους εισαγωγείς της. Έτσι θα δούμε τους νεοαφιχθέντες Jordi Figuers (Ισπανία) και τον Kevin Hienaux (Βέλγιο).

Επίσης δημιουργείται η ομάδα Junior Gas Gas με μάνατζερ τον Miki Arpa και αναβάτες τους Marc Sola, Arman Monleon και Guillem Pares. Σημειώστε πως η KTM Ισπανίας ποντάρει το 2009 στον θεαματικό Lorenzo Santolino.

Η Aprilia μένει στο WEC
Παρά τους κινδύνους στην βιομηχανία μοτοσικλετών και την αρνητική οικονομική κατάσταση, η Aprilia διατηρεί την συμμετοχή της στα GP Enduro. Κατόπιν πρωτοβουλίας Davide Borghesi, ο ιταλικός κατασκευαστής θα συμμετέχει στο WEC 2009 με μειωμένη δομή και έναν κορυφαίο αναβάτη, τον Γάλλο Antoine Letellier, έναν από τους γρηγορότερους αναβάτες στο τέλος του 2008 στην κατηγορία Enduro 3. Ένας δεύτερος αναβάτης πιθανόν να προσχωρήσει γρήγορα στην επίσημη ομάδα.

To WEC 2009 προετοιμάζεται
Οι οργανωτές του φετινού πρωταθλήματος συναντήθηκαν τον Δεκέμβριο στο Μόναχο της Γερμανίας για να συζητήσουν από κοντά το μέλλον του φετινού πρωταθλήματος, από την μεριά του ‘Ελληνα οργανωτή παρευρεθεί ο Αλέξανδρος Λαοπόδης (ΛΑΜΣ). Οι οργανωτές φαίνεται πως έχουν αγκαλιάσει τον θεσμό του Super Test (πρόλογος την Παρασκευή πριν τον αγώνα) αφού 7 στους 8 αγώνες θα έχουν μια τέτοια special ειδική στο πρόγραμμά τους.

Στην Πορτογαλλία ο πρόλογος θα είναι μια ειδική διαδρομή τύπου παραλληλοδρομίου όπου οι αναβάτες θα αγωνίζονται δίπλα δίπλα. Στην Ιταλία η super special ειδική θα διοργανωθεί μέσα σε ένα γήπεδο baseball με θέσεις για 2000 θεατές.

Σκέψεις επίσης υπάρχουν για την διοργάνωση γυναικείου παγκόσμιου κυπέλλου εντός του πρωταθλήματος WEC!

Το enduro.gr παρών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα
Μετά από επτά χρόνια λειτουργίας και έχοντας καλύψει πολλούς αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος αλλά και αγώνες ISDE ήρθε η ώρα και η χρονιά να ζήσουμε από κοντά τον συναρπαστικό κόσμο του παγκοσμίου πρωταθλήματος WEC, το 2009.

To enduro.gr θα βρίσκεται σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος Maxxis FIM WEC το 2009 παρέχοντας καθημερινή ενημέρωση σε όλους τους αναγνώστες του. Μείνετε κοντά μας, το παγκόσμιο πρωτάθλημα ξεκινά σε δυο μήνες περίπου!

Δείτε το video της Πορτογαλλικής οργάνωσης σχετικά με τον πρώτο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος