ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Trail Ride στην Πάτρα
Το Ο-3ΟΟ στο Παναχαϊκό

O τέταρτος αγώνας για το Πανελλήνιο Κύπελλο Trail Ride – Rally Raid θα πραγματοποιηθεί στην ευρύτερη περιοχή της Πάτρας, την Κυριακή, 25 Σεπτεμβρίου 2005. Οι διοργανωτές (περιοδικό μοτοσυκλέτας και δράσης Ο-3ΟΟ και Off Road Team) θα συνεργαστούν με τον έμπειρο ΑΟΔΠ (Αθλητικός Όμιλος Δικυκλιστών Πάτρας) και υπόσχονται έναν πανέμορφο αγώνα, που θα συνεχίσει την καταπληκτική πορεία του Πανελληνίου Κυπέλλου Trail Ride-Rally Raid 2005, που για πρώτη φορά διοργανώνεται στη χώρα μας και μάλιστα με τέτοια επιτυχία! Μετά, λοιπόν, από την Εύβοια, την Αττικοβοιωτία και το μαγευτικό Πήλιο, σειρά έχουν ο Ερύμανθος και το Παναχαϊκό!

H εκκίνηση θα δοθεί από το Εθνικό Στάδιο Πατρών στις 9:00 το πρωί της Κυριακής και η διαδρομή, αφού οργώσει τα ομορφότερα κομμάτια του Ερύμανθου, θα ανέβει στο Παναχαϊκό, θα φτάσει μέχρι τα Καλάβρυτα και θα επιστρέψει το απόγευμα στην περιοχή της Achaia Claus, έχοντας διασχίσει τις ομορφότερες ορεινές περιοχές της Αχαΐας.

Δικαίωμα συμμετοχής στη διοργάνωση έχουν αυτοκίνητα 4Χ4, απλά και κατηγορίας Raid, αλλά και αγωνιστικά. Από πλευράς μοτοσυκλετών θα υπάρχουν κατηγορίες έως 450 cc, Open και Quad, ενώ 41 κύπελλα θα περιμένουν τους καλύτερους που θα μπορέσουν να υπολογίσουν σωστά την μέση ωριαία της διαδρομής και θα δεχτούν τους λιγότερους βαθμούς ποινής.

Η διαδρομή, παρ’ όλο που το καλοκαίρι θα κρατεί καλά ακόμα, θα σκαρφαλώσει αρκετά ψηλά αναζητώντας ίχνη δροσιάς στην ορεινή Αχαΐα! Το μήκος της θα είναι περίπου 200 χιλιόμετρα, θα είναι βατή και εύκολη, χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις από τους οδηγούς και τους αναβάτες. Στο όλο εγχείρημα, αμέριστη θα είναι η συμβολή και η βοήθεια του Δήμου Πατραίων αλλά και του τοπικού ιστορικού Αθλητικού Ομίλου Δικυκλιστών Πάτρας, που θα συμβάλλει τα μέγιστα για την άρτια διοργάνωση.

Το κόστος συμμετοχής για τις μοτοσυκλέτες ανέρχεται σε 40 €, ενώ για τα αυτοκίνητα σε 80€. Το road book έχει δημιουργηθεί σύμφωνα με τα πρότυπα του Dakar και θα δοθεί σε ρολό ή μπλοκ, ανάλογα με τον εξοπλισμό του οχήματος. Τέλος, θα υπάρχει βοήθεια στα δύσκολα σημεία, “σκούπες” και πλοηγοί, ενώ θα διασφαλιστεί η διέλευση των συμμετεχόντων από όλα τα περάσματα.