Πέρυσι, η Yamaha ζήτησε από μερικά από τα πιο φημισμένα customizers μοτοσικλέτας στον κόσμο να μετατρέψει το TMAX σε κάτι που θα μπορούσε να εκφράσει πλήρως το προσωπικό τους στυλ: Η “TMAX Hyper Modified”, είναι το έργο που γεννήθηκε.

Η Yamaha TCROSS Hyper Modified είναι μια ριζοσπαστική εκδοχή του TMAX που έχει πλήρως απογυμνωθεί από την αρχική εμφάνισή του και έχει μετατραπεί σε ένα όχημα με στυλ off-road.

Συνεργαζόμενοι στενά, οι Riccardo Girardelli και Rodolfo Frascoli μετά από προσεκτική ανάλυση του προτύπου Yamaha TMAX πριν από την έναρξη της πρώτης φάσης του έργου – απογύμνωση. Θα αφαιρεθούν τα πάντα, αφήνοντας μόνο το πλαίσιο, τον κινητήρα και τα πιρούνια στο πάγκο εργασίας. Οι κατευθυντήριες γραμμές που καθορίζουν την κατασκευή του νέου TMAX, πιρούνι και σύστημα διεύθυνσης από την Yamaha YZ450F motocross, καθώς και off-road τροχούς και ελαστικά.

Το επόμενο βήμα ήταν να τοποθετηθεί το πλαίσιο του YZ450F πάνω στη βάση του TMAX. Για να συνδυάστουν οι δύο μοτοσυκλέτες μαζί αποφάσισαν να επιμηκύνουν το ψαλίδι, προκειμένου να αντικαταστήσει το 15 ιντσών πίσω τροχό με ένα 17 ιντσών. Ένα υποπλαίσιο έπρεπε να σχεδιαστεί για να στηριχθεί το ρεζερβουάρ και η σέλα. Τέλος τα φρένα χρησιμοποιήθηκαν από ΥZ450F και οι ρόδες έχουν σχεδιαστεί, δίνοντας στη μοτοσυκλέτα μια πραγματική εμφάνιση enduro.

Yamaha TCROSS Hyper Modified
Τεχνικές προδιαγραφές
YZ450F πιρούνι με 250 χιλιοστά διαδρομή ανάρτησης
Γωνία του τιμονιού μειώνεται κατά 6° σε σχέση με το TMAX
2.50×19 μπροστινός τροχός με tubeless ελαστικά 110/80/19
4.50×17 tubeless πίσω τροχό με ελαστικό 150/70/17
Batfly 280 mm δισκόφρενο με YZ450F δαγκάνας φρένου
260 χιλιοστών πίσω δισκόφρενο με το δαγκάνα από TMAX
Ύψος σέλας 900mm
Ύψος πλαισίου 400 χιλιοστά
Απόσταση από το έδαφος 280 χιλιοστά
Μεταξόνιο 1.650 χιλιοστά
Βάρος 164 κιλά χωρίς καύσιμα

yamaha-tcross-1 yamaha-tcross-2 yamaha-tcross-3